Ginekologiczne problemy...

11. Data: 2001-05-14 20:04:50

Temat: Re: Ginekologiczne problemy...
Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"b@ha" <b...@p...onet.pl> napisał (a) ...
> Ciaza jeszcze nie wchodzi w grę, a co może być innego, leki juz biorę
2 lata
> i nic, więc co jest jescze do spróbowania?

To może zmień lekarza, skoro leczy Cię dwa lata i nic? Coś musi w końcu
pomóc.

> A czy mozna jakoś zastasować leczenie laserem?

Chyba jednak musisz zwrócić się do lekarza, ZTCW laser to po prostu
jedna z wielu alternatyw "wypalania" nadżerki, a po wypalaniu rana może
(musi?) zostać. Niestety, ja jestem pacjentką , nie lekarzem, więc się
nie znam dokładnie na problemie.

Justyna

12. Data: 2001-05-15 08:38:05

Temat: Ginekologiczne problemy...
Od: "b@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko , że mój lekarz polecił tabletkę antykoncepcyjną jako metodę
wyleczenia nadżerki!!!

13. Data: 2001-05-16 07:52:18

Od: "b@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko że to już drugi lekarz ginekolog który mnie leczy..... dalej mam
zmieniać?
Ginekolog twierdzi, że lepiej wypalić niż wymrozić.... czy aby napewno?

14. Data: 2001-05-16 15:46:18

Temat: Odp: Ginekologiczne problemy...
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b@ha napisała

: Tylko że to już drugi lekarz ginekolog który mnie leczy..... dalej mam
: zmieniać?
: Ginekolog twierdzi, że lepiej wypalić niż wymrozić.... czy aby napewno?

A czy lekarz proponował Ci środek o nazwie Solcogyn (lub Solkogyn - nie znam
pisowni)? W moim przypadku pomogło na nadżerkę znakomicie. Do tego stopnia, ze
potem miałam tylko grupę I w cytologii.
Maja

15. Data: 2001-05-17 11:03:29

Temat: Solcotrichovag
Od: "b@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapisał mi ostatnio Solcotrichovag (pisownia pewnie inna, ale wiecie jak
piszą lekarze - nie da się odczytać!!!!). Jest to szczepionka - 3 dawki co 2
tyg. domięśniowo, ale nie znam dokładnego działania - prosze o informacje...

16. Data: 2001-05-18 11:00:55

Temat: Odp: Solcotrichovag
Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b@ha napisała

[...]

Solcogyn, o którym pisałam, to nie szczepionka, lecz środek, którym bezpośrednio
usuwa się nadżerkę. Jest to płyn w ampułce, którym lekarz traktuje chore
miejsce. Nakłada się to dwa razy (drugi raz bodaj po miesiącu) i wszystko
pięknie się goi.
Maja

17. Data: 2001-05-21 13:10:07

Temat: Re: Solcotrichovag
Od: "b@ha" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiem o czym pisalaś, ale mi zapisał coś innego... stąd moje pytanie... co to
jest?

18. Data: 2001-05-21 16:23:58

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzień dobry!
> Zwracam się o pomoc do wirtalanych lekarzy ginekologów.
> Mam nawracające zakażnia pochwy i teraz pojawiła się jakaś mała nadżerka,
> przez 2 lata więłam co mogłam, ale nie pomaga, swędzenia i pieczenie wciąż
> powraca. Lekarz twierdzi , że może ta nadżerkę tzreba  wymrozić i może to
> pomoże, ale jeśli nie? (mam 25 lat i nie rodziłam). Jeszcze powiedział, że
> może najpierw spróbujemy hormonów. i tu moje pytanie, jakie to tabletki
> powinny być? co polecacie?
>
> Cześć
Nadżerkę musi ci usunąć ginekolog. Co do swędzenia to mam dobry sposób. Trzeba
sobie kupiś 3% kwas borowy w aptece i przemywać się nim po każdym pobycie w
toalecie. Bardzo pomaga. Leczyłam się na to przez rok u lekarza i nic nie
pomagało ta metoda bardzo szybko pomogła mi. pozdrawiam

19. Data: 2001-05-29 12:14:49

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik b@ha <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9dal2q$lnj$...@n...tpi.pl...
> [...]
> może najpierw spróbujemy hormonów. i tu moje pytanie, jakie to tabletki

Czasem przyczyna jest prozaiczna;
po pierwsze - pranie bielizny osobistej w proszku jest zabronione.
po drugie - używanie wkładek higienicznych jest wskazane, a nawet konieczne,
po trzecie: tylko sprawdzone płyny do higieny intymnej.
Spróbuj.
pzdr.H.

Bol po lewej stronie na poziomie pempka :(
Żółtaczka typu C
Pytanie do ginekologa
poziom SHBG
guz trzustki