Gladkie posladki

1. Data: 2003-05-15 07:45:09

Temat: Odp: Gladkie posladki
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Luthien <a...@a...pl>

dobrze robi sol kuchenna.Masowanie wybranej czesci ciała gąbką/rękawicą/czy
czyms przeznaczonym do tego celu , mieszanką soli i balsamu do ciala
(obojetnie jakiego)

1. Data: 2003-05-16 07:47:33

Temat: Gladkie posladki
Od: "Luthien" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Czy znacie jakis dobry balsam, ktory pomaga w uzyskaniu gladkich posladkow i
gornej czesci rak? Roznych rzeczy probowalam. Swojego czasu wyprobowalam
olejek dla dzieci i calkiem niezle rezultaty jednak moze znacie jakies
sposoby by rezultaty nie byly calkiem niezle tylko dobre :)
Dziekuje bardzo za rady
Pozdrawiam
Agnieszka

1. Data: 2003-05-16 08:20:28

Temat: Re: Gladkie posladki
Od: "Sekret" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakis dobry balsam, ktory pomaga w uzyskaniu gladkich posladkow
> gornej czesci rak?

Witaj!
Ja też miałam tą zagwostkę (w dodatku ręce mnie swędziały więc możliwe, że
miałam na coś uczulenie) ale tego nie potwierdziłam więc zastosowałam
terapię:
1.do kąpieli peeling do ciala albo żel+rękawica frotte
2.po kąpieli balsam lub oliwka
użyłam do tego AVON - "różowa seria" Skin-So-Soft:
1. peeling na zmianę z żelem pod prysznic w rękawicy
2. oliwka w spray-u lub talk do ciała (szczególnie na ciepłe dni polecam!)

Suchość i szorstkość skóry minęła. Aktualnie na dolną partię zamiast pkt.2
stosuję żel antycellulit ... w innym celu ;-))) Co by nie mówić, ale na
pewno efekt wygładzający ten żel ma! Wyszczuplającego nie zauważyłam a 28
dni pękło! heh ...

1. Data: 2003-05-16 11:36:58

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2. oliwka w spray-u lub talk do ciała (szczególnie na ciepłe dni
polecam!)

a możesz napisać czy ta oliwka w sprayu szybko się wchłania...
Pozostaje tłusta powłoka na skórze? Można od razu ubrać ubranko? Czy
lepiej stosować ją tylko wieczorem przed pójściem spać.
Bo w kolejnym katalogu będzie promocja i tak się właśnie zastanawiam,
czy nie sprawić sobie tej oliwki...

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-16 16:37:24

Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a możesz napisać czy ta oliwka w sprayu szybko się wchłania...

Oliwka (przynajmniej na mnie) wchłania się po chwili (akurat po myciu zębów
;-) Błyszczy przez chwilkę po czym "znika" pozostawiając miły zapach (moj
szlafroczek już nim przesiąkł)
W tej promocji z katalogu 12/13 polecam zestaw oliwka + peeling (jesli mogę
coś podpowiedzieć)

Pozdrowienia!

1. Data: 2003-05-16 17:20:06

Od: "Aneczka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej promocji z katalogu 12/13 polecam zestaw oliwka + peeling
(jesli mogę
> coś podpowiedzieć)

dzięki za odpowiedź. Ja chyba jednak skuszę się na 2x spray kwiatowy.
Bardzo lubię ten zapach. Peeling już mam :-) Myślałam jeszcze o talku w
płynie, ale też mam całe opakowanie:-) Kupię 2 olejki:-)) Lubię takie
kosmetyki do smarowania ciała:-)

pozdrawiam serdecznie
Ania z Wrocławia

1. Data: 2003-05-16 17:30:38

Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja chyba jednak skuszę się na 2x spray kwiatowy.
> Bardzo lubię ten zapach. Peeling już mam :-) Myślałam jeszcze o talku w
> płynie, ale też mam całe opakowanie:-) Kupię 2 olejki:-))

hehe :-) Jesteś "gorsza" ode mnie :-)
Ale dzięki Twoim zapasom przestane chyba bronic sie przed tymi zakupami ;-)

A czy może miałaś jakieś doświadczenie z serią aromatherapy cytrusową
poprawiającą nastrój? Ciekawa jestem tego żelu z peelingiem i balsamu.
Z góry dzięki za podpowiedz :-)

M.

1. Data: 2003-05-16 17:48:58

Temat: Re: Gladkie posladki =>Spray modelujący pośladki
Od: "Sekret" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam jeszcze taką opinię na stronie: www.wizaz.pl

Yves Rocher, Spa Energie Vegetale, Spray modelujący pośladki:
"[...] Hm...efektu modelowania nie widzę, za to skóra jest idealnie gładka,
ładnie napięta i pachnąca. Po niczym innym skóra "pośladkowa" nie była taka
aksamitna i delikatna.
Spray jest niestety mało wydajny i za to minus[...]" (maja281)

:-)

sama nie stosowałam!

1. Data: 2003-05-16 20:05:39

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-05-16 20:06:09

Od: "Magda Mazur" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
taka
> aksamitna i delikatna.
> Spray jest niestety mało wydajny i za to minus[...]" (maja281)

[petrole] "to dziala!" ;-)
Vichy ???
Petrole we Wroclawiu...
Chwalę!