Glany

1. Data: 2008-02-10 08:59:44

Temat: Glany
Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka uznała, że najlepszym obuwiem na sezon wiosenno - letni w tym
roku będą dla niej wymienione w tytule buciki. Poratujcie, bo nie mam
bladego pojęcia, gdzie takie buty nabyć, zwłaszcza, że mają być obite
blachą i naśrubowane. Na co zwracać uwagę przy zakupie? Jakaś konkretna
firma? Na zakupy mogę się wybrać do Warszawy lub Radomia, ale nie
przypominam sobie, żeby mi się takie buty rzuciły w oczy w zwykłym
sklepie. Chętnie poznam opinie użytkowników, co się dzieje, jak na
przykład w maju jest 25 stopni w cieniu, a ktoś zdejmuje takie buty.
Ktoś narzekał na dziewczynki w różowych falbankach? ;-)
Justyna
GG 6756000

2. Data: 2008-02-10 09:39:40

Temat: Re: Glany
Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Feb 2008 09:59:44 +0100, krys napisał(a):

> Ktoś narzekał na dziewczynki w różowych falbankach? ;-)

Podobno różwe glany też można kupić.
--
Elżbieta

3. Data: 2008-02-10 09:52:15

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta napisał(a):

> Podobno różwe glany też można kupić

Wiem, ale _te_ glany mogą być w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że
będzie to kolor czarny.

Justyna
GG 6756000

4. Data: 2008-02-10 10:59:41

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.life.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Wiem, ale _te_ glany mogą być w dowolnym kolorze, pod warunkiem, że
> będzie to kolor czarny.

Moje glany przed dzieckiem, co własnie ma mój rozmiar stopy uratował
jeno kolor :D Są fioletowe.
A poważnie -- poszukaj w archiwum, było jakiś czas temu, ja pytałam.
Wyszło, że w rosnące dziecię nie warto inwestować i trza poszukac pod
pałacem w tych obleśnych barakach. Za 150 były z sensem.
W Arkadii widziałam takie z półki wyższej i sredniej, ale jeszcze nie
za 500 zł.
(ja ciagle czekam aż dziecku noga zwolni rosnięcie)

--
s i w a
...czytam: Time i Epoca

5. Data: 2008-02-10 11:31:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):

> Moje glany przed dzieckiem, co własnie ma mój rozmiar stopy uratował
> jeno kolor :D Są fioletowe.

Ja od swojego pożyczać nie będę, to mogę obiecać ;-)

> A poważnie -- poszukaj w archiwum, było jakiś czas temu, ja pytałam.
> Wyszło, że w rosnące dziecię nie warto inwestować i trza poszukac pod
> pałacem w tych obleśnych barakach. Za 150 były z sensem.

Dzięki, to akurat wiem, gdzie jest i dałoby się załatwić. A problemy
jakieś z otarciami, tudzież innymi tego typu atrakcjami mam wliczać
jako pewnik?

> W Arkadii widziałam takie z półki wyższej i sredniej, ale jeszcze nie
> za 500 zł.

Na takie półki to raczej nawet patrzeć nie będę, bo mi glany
niepotrzebne, a dziecię... no cóż, za rok może się okazać, że teraz
cool są różowe lakierki, a mnie szlag będzie trafiał, jak popatrzę na
zalegające glany?

> (ja ciagle czekam aż dziecku noga zwolni rosnięcie)

Mojemu przestała rosnąć 2 lata temu, w sam raz nadaje się do
rozchodzenia matkowych butów ;-)

Justyna
GG 6756000

6. Data: 2008-02-10 12:06:40

Od: "@nn" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:
> Dzięki, to akurat wiem, gdzie jest i dałoby się załatwić. A problemy
> jakieś z otarciami, tudzież innymi tego typu atrakcjami mam wliczać
> jako pewnik?

Podobno, te "prawdziwe", markowe nie obcierają i są najwygodniejsze na
świecie
- moje są "prawie oryginalne" i powiem tak:
nie ma siły, noga musi sie przyzwyczaić a jak już się przyzwyczai, to są
najwygodniejsze :D
Ania
--
*****e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ ******gg:1737648******
******* www.madej.master.pl ***** http://aniapelc.blox.pl/html *********

7. Data: 2008-02-10 12:16:08

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn napisał(a):

> nie ma siły, noga musi sie przyzwyczaić a jak już się przyzwyczai, to
> są najwygodniejsze :D

No, to tak, jak trapery. Latem też biegasz w glanach? Bo moje dziecko
twierdzi, że są dobre na każdą porę roku, ja jednak wolałabym na upały
klapki, ale podobno się nie znam.

Justyna
GG 6756000

8. Data: 2008-02-10 12:19:18

Od: "Anka P." <t...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-02-10 13:06, @nn napisał/a:

> Podobno, te "prawdziwe", markowe nie obcierają i są najwygodniejsze na
> świecie

Niekoniecznie.
Ja akurat ze swoimi dwiema parami martensów problemow nie miałam,
natomiast mąż jedne i drugie "odchorował" (też właśne martensy).
Musiała się stopa przyzwyczaić i "ułożyć" w nich. Po jakimś czasie
problem znika.

Anka i Szymon (06.2002) i Karolina (07.2005)

9. Data: 2008-02-10 12:40:01

Od: "Radek" <r...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

"krys" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> przykład w maju jest 25 stopni w cieniu, a ktoś zdejmuje takie buty.
> Ktoś narzekał na dziewczynki w różowych falbankach? ;-)

W sensie, ze 5-letnia dziewczynka ma takie zachcianki?
Kup jej lizaka ;)
Jak ma powyzej 10-12 lat - to co _Ciebie_ obchodzi gdzie i jakie
glany mozna kupic? _Ty_ w nich bedziesz chodzic czy ona?
Jak sobie cos ubzdurala - to niech idzie na miasto szukac.
Mozesz ostatecznie powiedziec, ze dla Ciebie te buty
sa warte 200 zl i jak sobie znajdzie drozsze to ma dolozyc
z kieszonkowego. Jak tansze - to bedzie miala extra kase ;)

Mundurki - nie, glany - tak i to w zebach przyniesione...
Ludziska sa dziwni naprawde :>

Pozdrawiam,
Radek

10. Data: 2008-02-10 12:48:05

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Radek napisał(a):

> W sensie, ze 5-letnia dziewczynka ma takie zachcianki?
> Kup jej lizaka ;)

Dzięki za radę.

> Jak ma powyzej 10-12 lat - to co _Ciebie_ obchodzi gdzie i jakie
> glany mozna kupic? _Ty_ w nich bedziesz chodzic czy ona?

Jakoś mnie obchodzi, bo póki co mam obowiązek dziecko ubrać.

> Jak sobie cos ubzdurala - to niech idzie na miasto szukac.

W moim mieście nie znajdzie, do Warszawy sama nie pojedzie.

> Mozesz ostatecznie powiedziec, ze dla Ciebie te buty
> sa warte 200 zl i jak sobie znajdzie drozsze to ma dolozyc
> z kieszonkowego. Jak tansze - to bedzie miala extra kase ;)

Wiem, co mogę powiedzieć, a czego nie, więc tego typu rady zachowaj dla
siebie.

> Mundurki - nie, glany - tak i to w zebach przyniesione...
> Ludziska sa dziwni naprawde :>

No, niektórzy nawet zlewy w kuchni mają.

Justyna
GG 6756000

czcij Boga
b?dĽcie katolikami