Glany dziecięce

21. Data: 2006-09-05 12:11:19

Temat: Re: Glany dziecięce
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rozs" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
news:edhf1h$jlu$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A na Allegro patrzyłaś? Za 130 skórzane - pełna rozmiarówka.

Nie kupuj przez internet butów!! Buty musi dzieciak przymierzyć osobiście na
własna nogę. Wieczorem. Co do glanów - oczywiście na podwójna skarpetę.

DJD

22. Data: 2006-09-05 13:23:23

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisała:

> Old Rena <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):
[ciach]

> Chyba mnie przekonałyście :)
Jakby co, to wina jeszcze się rozkłada na Dominika. Właśnie doczytałam, że on
w glanach cały rok chadzał...

> Tylko ból, że mu to w szkole ukradną...
Niechby podniszczył nowe butki jak najszybciej, nie będą przedmiotem
pożądania (chyba).

--
Old Rena Dobra Rada
[Renata Gierbisz]

23. Data: 2006-09-05 13:30:55

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 04 Sep 2006 08:54:52 +0200, siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote:

> Oooo, nie. Butów na rok-dwa za dwie stówy nie kupię.

Moja kobieta też tak mówiła :))))))

Pzdr,
Borek
--
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej

24. Data: 2006-09-05 13:37:33

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Sep 2006 11:46:42 +0200, Old Rena <o...@N...gazeta.pl>
wrote:

> No. To nad czym się zastanawiać? Inwestuj circa about 200 PLN na dwa
> lata w
> glany Steel (czuby wzmocnione metalem, Ty wiesz, jak to pomaga skopać de
> ewentualnych agresorów?). Obserwacje młodzieży na ulicach wskazują, że
> Bysiek
> będzie mógł ich używać okrągły rok. Tylko wkładki wymieniasz. Czysty
> zysk.

To chyba nie doceniasz umiejętności dzisiejszej młodzieży :( Młody
potrafił złamać zelówkę albo przetrzec grubą skórę na piętach na wylot (od
wewnętrznej strony, czyli kopał idąc piętą o piętę). I to w butach za
200/300 złotych, szczegółów już nie pamiętam, ale któreś to chyba były
Martensy. Po tej zelówce zaczęliśmy pieczołowicie przechowywać paragony.

Za to teraz zamiast czarnego metalowca w glanach mam w domu wegetarianina
z irokezem na głowie i w sandałach.

Pzdr,
Borek
--
A jakby kogoś bolał kręgosłup... to Beata zaprasza:
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl

25. Data: 2006-09-05 13:43:14

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> napisał(a):

> Za to teraz zamiast czarnego metalowca w glanach mam w domu wegetarianina
> z irokezem na głowie i w sandałach.

Ja będę miała długowłosego wegetarianina w glanach :))))
Przyznam, że nawet mnie to nie zaskakuje. Ciesze się, że nie
metro-trędi-dresa.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

26. Data: 2006-09-05 15:13:37

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [ciach]

> Jakby co, to wina jeszcze się rozkłada na Dominika. Właśnie doczytałam, że
> on
> w glanach cały rok chadzał...

Dokładnie tak. Bez problemów.

DJD

27. Data: 2006-09-05 16:12:39

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 05 Sep 2006 15:37:33 +0200, Borek napisał(a):

> Młody
> potrafił złamać zelówkę albo przetrzec grubą skórę na piętach na wylo

Wiem, że będę nie bardzo w temacie. Jednak Kacper tak właśnie niszczy buty,
ma wytartą wewnątrz dziurę w zapiętku. Ktoś mi podpowie co jest tego
przyczyną. Potem buty dobre na długość, ale niestety drą skarpety i w ogóle
niewygodne takie obdarte.
--
Elżbieta

28. Data: 2006-09-05 16:27:53

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ma wytartą wewnątrz dziurę w zapiętku. Ktoś mi podpowie co jest tego
> przyczyną. Potem buty dobre na długość, ale niestety drą skarpety i w

A nie sa za krótkie po prostu?

DJD

29. Data: 2006-09-05 17:19:15

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:op.tfeqsvcg26l578@borek>
Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> pisze:

> Za to teraz zamiast czarnego metalowca w glanach mam w domu
> wegetarianina z irokezem na głowie i w sandałach.

I tak dobrze, że nie z włosami do pasa i na bosaka ;-)

--
Nixe

30. Data: 2006-09-05 17:21:23

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> Jednak Kacper tak właśnie niszczy buty,
> ma wytartą wewnątrz dziurę w zapiętku. Ktoś mi podpowie co jest tego
> przyczyną.

Kiepskie buty. Bysiek w ten sposób załatwia "supermaretówy" i tańszy
Decathlon. Ona mają po prostu kiepski materiał na pięcie.

--
.:: JID:s...@j...org ::.

kredki akwarelowe (Sowa, temat dla Ciebie)
Problem z przynoszeniem cudzych rzeczy do domu (5 lat)
Dziecko po Montessori
Wwa - worek na kapcie
przedszkole po raz pierwszy