Glany dziecięce

31. Data: 2006-09-05 18:19:27

Temat: Re: Glany dziecięce
Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 05 Sep 2006 19:19:15 +0200, Nixe <n...@f...pl> wrote:

> I tak dobrze, że nie z włosami do pasa i na bosaka ;-)

Do pasa mu nigdy nie urosły, gdzieś do ramion max. Ściął jakoś rok temu i
teraz jak sesja - to cały na krótkiego jeża, jak rok szkolny - to na
środku rośnie irokez. W tej chwili jest jeszcze częściowo zdredziony... Na
szczęście za kilka dni ma jakąś poprawkę, więc znowu będzie wyglądał jak
człowiek :)

Pzdr,
Borek
--
Na kręgosłup - Beata:
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl

32. Data: 2006-09-05 20:30:18

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Sep 2006 18:27:53 +0200, Dominik Jan Domin napisał(a):

> A nie sa za krótkie po prostu?

Nie.
--
Elżbieta

33. Data: 2006-09-05 20:32:40

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Sep 2006 19:21:23 +0200, siwa napisał(a):

> Kiepskie buty. Bysiek w ten sposób załatwia "supermaretówy" i tańszy
> Decathlon. Ona mają po prostu kiepski materiał na pięcie.

Coś Ty, porządne Bartki. A może mieć to związek z koślawością??
--
Elżbieta

34. Data: 2006-09-05 22:36:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elżbieta <w...@p...onet.pl> napisał(a):

> A może mieć to związek z koślawością??

Nie mam pojęcia. Wszystkie buty tak kasuje?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

35. Data: 2006-09-05 23:19:16

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 6 Sep 2006 00:36:33 +0200, siwa napisał(a):

> Nie mam pojęcia. Wszystkie buty tak kasuje?

Tak. (Mnie się też to zdarza)
--
Elżbieta

36. Data: 2006-09-06 10:08:12

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> napisał
| Nie kupuj przez internet butów!!

czy są jakieś specjalne przeciwwskazania czy ogólnie - taki kaprys ?

| Buty musi dzieciak przymierzyć osobiście na
| własna nogę.

te "przymierzane" i kupowane okazywały się najmniej wygodne, te wybrane
przezemnie "nieprzymierzane" były stale w używaniu. Więc mam swoją teorię na
temat li jedynej poprawnej obcji z przymierzaniem butów.

| Wieczorem. Co do glanów - oczywiście na podwójna skarpetę.

wieczorem o jakieś specjalnej porze ? Bo sklepy niektóre jakby do 18.00
czynne :)

A co jak dziecko w glanach chodzi latem ? Gdzie ta podwójną skarpete ma
nosić ?

--
Kasia + Weronika ( 5 lat )
http://www.weronika.ckj.edu.pl

37. Data: 2006-09-06 10:23:20

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Sep 2006 12:08:12 +0200, złośliwa
<n...@u...to.interia.pl> wrote:

> A co jak dziecko w glanach chodzi latem ? Gdzie ta podwójn? skarpete ma
> nosiae ?

Zgadnij - masz trzy podejścia.

Grube wełniane skarpety do takich butów w lecie to bardzo dobra rada. Pot
ma w co wsiąkać i stopa nie pływa we własnym maceracie. Wbrew temu, czego
można się spodziewać, i buty i nogi mniej śmierdzą w takich warunkach.

Pzdr,
Borek
--
http://www.terapia-kregoslupa.waw.pl
http://www.bpp.com.pl - programy do terapii pedagogicznej

38. Data: 2006-09-06 10:25:20

Od: Borek <m...@d...chembuddy.these.com.parts> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 06 Sep 2006 01:19:16 +0200, Elżbieta <w...@p...onet.pl>
wrote:

> Tak. (Mnie się też to zdarza)

To może oboje jesteście koślawi w ten sam sposób. My z Młodym obaj
ścieramy obcasy od zewnątrz.

Pzdr,
Borek

39. Data: 2006-09-06 10:35:58

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa <n...@u...to.interia.pl> napisał(a):

> A co jak dziecko w glanach chodzi latem ? Gdzie ta podwójną skarpete ma
> nosić ?

W butach. Glany na cienkie skarpetki to morderstwo. Działają podobnie
jak pioniery w górach. Zawsze się do nich wkładało grubą skarpetę.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

40. Data: 2006-09-06 10:49:59

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> W butach. Glany na cienkie skarpetki to morderstwo. Działają podobnie
> jak pioniery w górach. Zawsze się do nich wkładało grubą skarpetę.

A najlepiej dwie.
Wewnętrzną cienką "antypotną" z coolmaxem, a zewnętrzną grubszą wełnianą.
W górach chodzę tak cały czas i nigdy mnie buty nie otarły.
A jak raz w koszmarny upał założyłam tylko jedną parę skarpet - otarły mnie
od razu, po 2 godz.

W zimie po mieście chodzą obuta tak samo.

Pozdrowienia.

Basia

kredki akwarelowe (Sowa, temat dla Ciebie)
Problem z przynoszeniem cudzych rzeczy do domu (5 lat)
Dziecko po Montessori
Wwa - worek na kapcie
przedszkole po raz pierwszy