Glista czy nie ?

1. Data: 2005-07-26 08:09:03

Temat: Glista czy nie ?
Od: Meg <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie

Sytuacja wygląda tak : młody (6 lat) kaszle od około 2-3 tygodni ,
kaszel raczej suchy, mniej w nocy lub wcale , sporo w dzień , a
najwięcej prz posiłkach , ponad tydziń temu badany szczegółowo przez
pulmonologa , diagnoza - idealnie zdrowy , to pewnie glista , dostał
Zenthel (nie wiem czy dobrze pisze) , zrobiło się moze ciut lepiej , ale
tylko na chwile , po pięciu dniach druga dawka leku (czyli wczoraj ) , a
młody dalej kaszle , dodam że w kale zaobserwowałam drobną "kaszke"
sporo , jakby moze jaja ?
Poradźcie coś bo zaczynam wychodzic z siebie , licze na wasze
doswiadczenie z walką z glistami
aha, młody lekko alergiczny

pozdr Magda

2. Data: 2005-07-28 18:12:36

Temat: Re: Glista czy nie ?
Od: "misiczka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meg" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> Poradźcie coś bo zaczynam wychodzic z siebie , licze na wasze
> doswiadczenie z walką z glistami
> aha, młody lekko alergiczny

Zamiast w ciemno leczyć dziecko specyfikami rozwalającymi wątrobę, zrób
badanie kału w jakimś dobrym laboratorium.

--
pozdrawiam, misiczka

Gdy zły los rzuca w Ciebie nożem,
istnieją dwa sposoby złapania tego noża- za ostrze lub rękojeść
http://www.misiczka.com

3. Data: 2005-08-02 06:04:35

Od: "Monika" <5...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wejdź na forum Alergie dziecięce, tentemat pasożytów jest tam dogłębnie
omawiany, przeszukaj wątki.

Poczatek przedszkola
[Spam] Opiekunka dla dziecka - Poznan
[Spam] Opiekunka dla dziecka - Poznan