[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

1. Data: 2003-06-26 11:50:46

Temat: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, droga frakcjo śląska, czy proponowany przez Xenę
termin 5-6 lipca Państwu pasi? Jeśli tak, proszę się meldować z
propozycjami miejsca i konkretnego czasu spotkania, jeśli nie -
proszę zgłaszać propozycje konkurencyjne. Żeby potem nie było.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

2. Data: 2003-06-26 12:31:53

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Hanka Skwarczyńska zamieszkała pod
adresem <a...@w...pl>
w artykule <news:bdemna$12g$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

> No dobra, droga frakcjo śląska, czy proponowany przez Xenę
> termin 5-6 lipca Państwu pasi?

Będziemyu imprezować dwa dni? ;-) Fajnie ;-)

> Jeśli tak, proszę się meldować z
> propozycjami miejsca i konkretnego czasu spotkania, jeśli nie -
> proszę zgłaszać propozycje konkurencyjne. Żeby potem nie było.

Z miejscem się dostosuję, byle było konkretnie opisane. ja tam z
Chorzowa/Katowic jestem ale pewnikiem wiekszość woli coby to było w
Gliwicach - zgadłam? Bo ja wolicie inne miaasto to nie ma problema w
Chorzowie sa fajne knajpki a równiez w praku można się spotkać.
Zapraszam do dyskusji i znikam.
Tatiana

3. Data: 2003-06-26 12:38:47

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> propozycjami miejsca i konkretnego czasu spotkania, jeśli nie -
> proszę zgłaszać propozycje konkurencyjne. Żeby potem nie było.

No mi niestety nie :-(.
Pisałam że prawie każdy weekend mam zajęty, bo jeżdżę w góry.

Jak się zrobi w listopadzie brzydsza pogoda, pewnie będę miała czas ;-).

Ale tak w ogóle to na spotkanie jestem chętna.

Pozdrowienia.

Basia

4. Data: 2003-06-26 12:46:25

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bdeo80$1q3b$1@news2.ipartners.pl...
> [...] prawie każdy weekend mam zajęty[...]

No to może kiedyś w tygodniu będzie wszystkim pasować? Mnie w
zasadzie wszystko jedno, byle nie wcześniej niż ok.17-18 (w dni
robocze, bo w weekendy to już obojętnie), jeśli w Gliwicach,
plus czas dojazdu, jeśli gdzie indziej.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

5. Data: 2003-06-26 13:06:21

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówi:

>No dobra, droga frakcjo śląska, czy proponowany przez Xenę
>termin 5-6 lipca Państwu pasi?

Mnie pasuje zawsze i (prawie) wszędzie w weekend i w tygodniu. Mam
wakacje :-)

Agnieszka
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

6. Data: 2003-06-26 14:45:05

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zasadzie wszystko jedno, byle nie wcześniej niż ok.17-18 (w dni
> robocze, bo w weekendy to już obojętnie), jeśli w Gliwicach,

W dni powszednie mi ta godzina tez pasuje. Zaproponujcie.

Pozdrowienia.

Basia

7. Data: 2003-06-26 15:10:19

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bdemna$12g$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> propozycjami miejsca i konkretnego czasu spotkania, jeśli nie -
> proszę zgłaszać propozycje konkurencyjne. Żeby potem nie było.

Miałem zapytać czy bierni czytelnicy też się mogą załapać, ale sprawa się
sama rozwiązała bo skoro pytam to nie jestem już biernym czytelnikiem
;))))))
Oświadczam więc że z mojej strony termin 5-6 lipca jest w 95% nierealny, ale
jestem wolny od jutrzejszego wieczoru do 4 lipca włącznie, preferowane
miejsce na "Spotkanienie Gliwickie", ......nie zgadniecie ;) Gliwice.
A jakby się jednak okazało że to za mało by nie być tylko biernym
czytelnikiem, to postaram się na szybko parę postów przed spotkankiem
sklecić, zresztą zawsze zostaje mi stolik obok który już wcześniej
zarezerwował Mr Boczek ;)

Pozdrawiam
Andrzej

8. Data: 2003-06-26 16:10:11

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Oasy zamieszkała pod adresem
<u...@p...onet.pl>
w artykule <news:bdf2ci$7d0$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
> postów przed spotkankiem sklecić, zresztą zawsze zostaje mi stolik
> obok który już wcześniej zarezerwował Mr Boczek ;)

Mi pasuje prawie każdy termin w tygodniu, ale nie akurat 4 lipca.
W weekend 5-6 owszem w innym terminie weekendowym nie wiem.
Dostosuję się jesli uwzględnicie moje preferencje.
Miejsce rpawie dowolne, jesli Gliwice tomoge kogoś z Katowic lub
Chorzowa zabrać do autka w obie strony.
Tatiana

9. Data: 2003-06-26 16:38:28

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> No dobra, droga frakcjo śląska, czy proponowany przez Xenę
> termin 5-6 lipca Państwu pasi?

Nie pasi. Wyjeżdzam w stronę Lublina, gdzie spędzę cały lipiec.

Może jednak wcześniej też zrobić coś? :)
Już - prócz mnie - jest też Oasy chętny na PRZEDspotkanie :]]]]

Rozgrzewka chmielowa* przedlipcowa - co Wy na to? :)

*) W razie amiszowych poglądów obalimy koszerną :) abo colę, abo
Tymbarka... cokolwiek, byleby toasty wchodziły :)

No - chętni radzić i się wpisywać! :)

P.S. Oasy, my się MUSIMY trzymać razem, będziemy jedynymi
ro(d)żenkami w takim towarzystwie... wiesz, ze strachu o te gwałty
zbiorowe i inne takie :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

10. Data: 2003-06-26 16:39:25

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Z. Boczek zamieszkała pod adresem
<z...@U...pl>
w artykule <news:bdf765$iae$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
>
> Może jednak wcześniej też zrobić coś? :)
> Już - prócz mnie - jest też Oasy chętny na PRZEDspotkanie :]]]]

Wcześniej to zostaje tylko 30 czerwca poniedziałek - skoro jedziesz na
_cały_ lipiec.
Tatiana

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim