[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

91. Data: 2003-07-01 12:55:53

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra. Na następne spotkanie zabieram Behemotka, Ty psicę i
> sprzedajemy bilety :)
> --

A ja mam zabrać cały swój zwierzyniec na czele ze szczurem ?

Pozdrowienia.

Basia

92. Data: 2003-07-01 12:57:57

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:bdrv3t$gfl$1@news2.ipartners.pl...
> [...] A ja mam zabrać cały swój zwierzyniec na czele ze
szczurem ?

Taak! Xena się ucieszy :)

Chociaż szczerze Ci powiem, że ze szczurem na czele możesz
wyglądać cokolwiek osobliwie ;)

Pozdrawiam
Hanka szczurolubna
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

93. Data: 2003-07-01 13:01:45

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Basia Z."
<jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> mówi:

>A ja mam zabrać cały swój zwierzyniec na czele ze szczurem ?

Taaaaak! Zna ktoś specjaliste od wypychania zwierząt? ;-)

Agnieszka (zwycięzca zgarnia całą pulę)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

94. Data: 2003-07-01 13:03:58

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówi:

>Nie muszom. Nastempne może być w Chorzowie, w parku na przykład,
>namówię ojca, żeby po mnie przyjechał, i nie będę się musiała
>przyzwoicie zachowywać :)

Ha! Jestem za, tylko wybierzcie dzień z przyzwoitą, lekko pochmurną
pogodą, bo będziecie mieli z mojej strony pokaz martwej natury pt.
"Wieloryb na brzegu". ;-)

Agnieszka (co dzisiaj zdycha, ale zaraz jedzie na następne spotkanie w
zasadzie w to samo miejsce)

95. Data: 2003-07-01 13:41:57

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bds0gt$dq4$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> szczurem ?
>

> Taak! Xena się ucieszy :)
>
> Chociaż szczerze Ci powiem, że ze szczurem na czele możesz

No nie, takie toto;))) niepozorne, spokojne i ciche że słuch musiałem
wytężać co by niczego nie przeoczyć (czy może przeuszyć), a takie złośliwe
jak za komputerem usiądzie;))))
Na czele, Haniu, na czele, nie na czole :)))

Andrzej

96. Data: 2003-07-01 15:22:21

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]Xenie się powie, że to wiewiórka z wyleniałym
> po stresie ogonkiem :)

Ta. I jeszcze nam Xena po stresie wylenieje. Nie ma tak.

Pozdrawiam
Hanka

P.S. Uprasza się o nieprzynoszenie pająków.
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

97. Data: 2003-07-01 15:25:13

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Chociaż szczerze Ci powiem, że ze szczurem na czele możesz
> wyglądać cokolwiek osobliwie ;)

Nie na czele, ale pod bluzką :)
A Xenie się powie, że to wiewiórka z wyleniałym po stresie ogonkiem
:)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

98. Data: 2003-07-01 15:57:45

Od: "Z. Boczek" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Ta. I jeszcze nam Xena po stresie wylenieje. Nie ma tak.

Xena chce się spotkać blisko domu, żeby się znieczulić (btw -
wczoraj coś padło nt. znieczulicy, ale już nie pamiętam... :)))) -
będzie ugodowa i odważna :]

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

99. Data: 2003-07-01 21:55:49

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Hanka Skwarczyńska zamieszkała pod
adresem <a...@w...pl>
w artykule <news:bdr8ao$eso$1@nemesis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

> Nie muszom. Nastempne może być w Chorzowie, w parku na przykład,

Mi bardzo pasi.

> namówię ojca, żeby po mnie przyjechał, i nie będę się musiała
> przyzwoicie zachowywać :)

I pokażesz swoje pazurki? ;-) To nastepne koniecznie w Chorzowie.

> Hanka cokolwiek zdziwiona, że czkawki nie miała

Też zdziwiona jestem - powinnaś była czkawke mieć i to zdecydowanie ;-)

Tatiana co do teraz czka

100. Data: 2003-07-01 21:56:31

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w artykule <news:bdr8cv$fcs$1@nemesis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

> Wiesz, trzeba było uprzedzić, przynajmniej bym sobie jakąś
> dodatkową głowę wyhodowała albo co...
>
> Pozdrawiam
> toto :)

A Ty myślałaś, że po co ja chcę Cię pozanć? ;-) liczyłas na cos czy jak?
;-)

Wredna Xena

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim