[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

11. Data: 2003-06-26 18:19:37

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: Arfi <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> Miejsce rpawie dowolne, jesli Gliwice tomoge kogoś z Katowic lub
> Chorzowa zabrać do autka w obie strony.

He he Tatiana, to może sąsiadkę podrzucisz?:-)
Ja tu wprawdzie nieczęsto ostatnio bywam, no ale...

A tak na poważnie to 6. jestem w pracy ( przy egzaminach poprawkowych)

pozdrawiam
Lidka

12. Data: 2003-06-26 20:27:01

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Arfi zamieszkała pod adresem
<l...@p...onet.pl>
w artykule <news:bdfdgs$3li$1@szmaragd.futuro.pl> napisała w ten deseń:

> [...]
> Ja tu wprawdzie nieczęsto ostatnio bywam, no ale...
>
> A tak na poważnie to 6. jestem w pracy ( przy egzaminach poprawkowych)

To Ty zyjesz????
W soboty?
do 18?
Czy do szóstego lipca?
Nic nie rozumiem.
Jak mam Cię podrzucić to podrzucę, ale zupełnie nie wiem kiedy to ma
być.
Tatiana

13. Data: 2003-06-26 20:57:22

Od: Arfi <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ano! Nawet ostatnio "wróciłam na łono" i coś-niecoś napisałam:-)
> W soboty?

Co "w soboty"? Czy żyję w soboty?;-) Też żyję:-)
A jeśli chodzi o pytanie czy jestem w pracy w soboty to też czasami (
zajęcia na zaocznych)
A 6. to jest niedziela tak w ogóle :-D

> Nic nie rozumiem.
> Jak mam Cię podrzucić to podrzucę, ale zupełnie nie wiem kiedy to ma
> być.

Dzięki ale ja sobie tak gdybałam jak by to było gdybym pojechała. Szanse
są raczej z różnych przyczyn niewielkie.

pozdrawiam
Lidka

14. Data: 2003-06-26 23:11:06

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Xena <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Wcześniej to zostaje tylko 30 czerwca poniedziałek - skoro
jedziesz
> na _cały_ lipiec.

Albo jeszcze ten weekend - również wchodzi w grę :)
Ja jestem za - proszę kontakt na priva albo błyskawicznie tutaj.
Pójdę na piwo choćby z samym Oasy'm, ale sądzę, że więcej osób
zechciałoby.

Zatem jak?

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

15. Data: 2003-06-26 23:51:45

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Z. Boczek zamieszkała pod adresem
<z...@U...pl>
w artykule <news:bdfu6d$bka$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> Wprąciłem się, gdyż Xena <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> i
> te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Albo jeszcze ten weekend - również wchodzi w grę :)

Robisz to złosliwie? Celowo? Przeciez już ponad dwa tygodnie temu
pisałam, że mnie w ten weekend nie pasuje ;-(

> Ja jestem za - proszę kontakt na priva albo błyskawicznie tutaj.

Jestem przeciw i zgłaszam to publicznie ;-)

> Pójdę na piwo choćby z samym Oasy'm, ale sądzę, że więcej osób
> zechciałoby.

Więcej osób zechziałoby:
- pójść na piwo?
- pójść na piwo z Tobą?
- pójść na piwo z Oasy'm?

> Zatem jak?

Nijak.
Tatiana
PS. A miało być nie narzucane w ostatnim momencie...

16. Data: 2003-06-27 00:55:16

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Robisz to złosliwie? Celowo? Przeciez już ponad dwa tygodnie temu
> pisałam, że mnie w ten weekend nie pasuje ;-(

Tak, robię to celowo, złośliwie.
Masz pióro jak James Bond. NIE SŁUŻY tylko do pisania.

Jak napiszę, że nie pamiętam Twojego harmonogramu od dwóch tygodni
to zabrzmi to bardzo niewiarygodnie, prawda? :>

> Jestem przeciw i zgłaszam to publicznie ;-)

Poczułem.

> Więcej osób zechziałoby:
> - pójść na piwo?

Tak.

> - pójść na piwo z Tobą?

To ja mam to wiedzieć?

> - pójść na piwo z Oasy'm?

Ja tak.

> Nijak.

To lepiej niż u mnie...

> PS. A miało być nie narzucane w ostatnim momencie...

Mówisz i masz. Poniedziałek. Gliwice, Rynek o 17:00. Pasuje?

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

17. Data: 2003-06-27 05:46:57

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wcześniej to zostaje tylko 30 czerwca poniedziałek - skoro jedziesz na
> _cały_ lipiec.

Jestem ZA. Poniedziałek, wtorek i środa baaardzo mi pasuje, bo akurat będę
sama bez rodziny.

Pozdrowienia.

Basia

18. Data: 2003-06-27 06:08:18

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>
napisał w wiadomości news:bdfijq$lhb$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] Wcześniej to zostaje tylko 30 czerwca poniedziałek[...]

A ten poniedziałek Ci pasi? Basi pasi (;)), Oasy'emu pasi, mnie
pasi, Agnieszce wszystko jedno, więc jeśli pasi Tobie i Lidce,
to może mógłby być?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

19. Data: 2003-06-27 06:21:53

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ten poniedziałek Ci pasi? Basi pasi (;)), Oasy'emu pasi, mnie
> pasi, Agnieszce wszystko jedno, więc jeśli pasi Tobie i Lidce,
> to może mógłby być?

Mi pasi bardzo.
A Xenie ?

Może by mnie podwiozła ?

Pozdrowienia.

Basia

20. Data: 2003-06-27 07:55:22

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

w artykule <news:bdg49p$kc5$1@news.onet.pl> napisała w ten deseń:

> Wprąciłem się, gdyż Xena <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> i
> te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Tak, robię to celowo, złośliwie.

wieeeedziałam

> Masz pióro jak James Bond. NIE SŁUŻY tylko do pisania.

Czekaj, czekaj, bo nie bardzo rozumiem. to miał być komplement czy
obelga?

> Jak napiszę, że nie pamiętam Twojego harmonogramu od dwóch tygodni
> to zabrzmi to bardzo niewiarygodnie, prawda? :>

Oczywiście, że niewiarygodnie. Powinieneś zyć moim harmonogramem ;-)

> Poczułem.

Bolało? ;-)

> Mówisz i masz. Poniedziałek. Gliwice, Rynek o 17:00. Pasuje?

Prawie pasuje. Poniedziałek pasuje, a nie da się ciutkę godzinki
przesunąć - tak bliżej 18.00? Na 17 mogę się nie wyrobić z dojechaniem.
I może jakaś większa precyzja - gdzie na rynku? Tam knajpek troche jest.
No i jakiś rozpoznawczy znak, bo słabo widzę moje bieganie po rynku z
okrzykami - czy jest tu Z. Boczek? Oaaaaaaaaaasy - jesteś tu?
Haaaaaaaaaaaaaanka? Krysiaczka! odezwijcie się, to jaaaaaa, Xeeeeena...

--
pozdrawiam serdecznie
Tatiana

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim