[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

21. Data: 2003-06-27 07:58:27

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Basia Z. zamieszkała pod adresem
<jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl>
w artykule <news:bdgmh4$2r4q$1@news2.ipartners.pl> napisała w ten
deseń:

> Mi pasi bardzo.
> A Xenie ?

Xenie godzinka nie bardzo, ale jak sie nie przesunie, to sie spóźnię
najwyżej.

> Może by mnie podwiozła ?

Z powrotem na pewno, a do Gliwic byc może będe jechała prosto z
Ożarowic, więc może byc kiepsko.
Ale jeszcze nie wiem. Masz mój nr telefonu, prawda? A jak nie masz to w
kartotece grupowiczó prgs jest. Albo zgłoś się na priv, w poniedziałek
podam Ci mailem. Bo może się wyrobię i będe jechała z domu, to wtedy
transport w obie strony masz.

A za jakaś chwilkę jade na weekend i wracam w niedzielę wieczorkiem,
więc pewnie wtedy poczytam co i gdzie.
Tatiana co już się cieszy na poniedziałek

22. Data: 2003-06-27 08:00:57

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>
napisał w wiadomości news:bdgtf2$a41$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] godzinka nie bardzo, ale jak sie nie przesunie,
> to sie spóźnię najwyżej.

Jak o mnie chodzi, może się przesunąć, proszę bardzo. 18.00?
18.30?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

23. Data: 2003-06-27 08:01:07

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Arfi zamieszkała pod adresem
<l...@p...onet.pl>
w artykule <news:bdfmop$8n6$1@szmaragd.futuro.pl> napisała w ten deseń:

> Ano! Nawet ostatnio "wróciłam na łono" i coś-niecoś napisałam:-)

Cieszem siem ;-)

> Co "w soboty"? Czy żyję w soboty?;-) Też żyję:-)

zasadniczo chyba mi szło o pracę w soboty, a dokładniej te egzaminy. Ale
pewna nie jestem ;-)

> A jeśli chodzi o pytanie czy jestem w pracy w soboty to też czasami (
> zajęcia na zaocznych)

chyba tak.

> A 6. to jest niedziela tak w ogóle :-D

hmmm, fakt

> ma > być.
>
> Dzięki ale ja sobie tak gdybałam jak by to było gdybym pojechała.
> Szanse są raczej z różnych przyczyn niewielkie.

A poniedziałek? Z powrotem na pewno Cię zabioore a w tamta stronę nie
wiem, poczytaj co napisałam do Basi Z.

> pozdrawiam
> Lidka

równiez pozdroawiam i cieszę się, że "krajanka" zyje.

Tatiana
PS. Na nowych grupach dyskutuje się RFD dzieci.starsze - może chcesz coś
dodac albo ująć?

24. Data: 2003-06-27 08:04:18

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bdgtf0$a41$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] I może jakaś większa precyzja - gdzie na rynku?[...]

Jak na rynku, to pewnie pod Neptunem, trzeba będzie tylko
sprawdzać, do której z siedemnastu umówionych tam grup nalezy
się przyłączyć ;) Tylko ja bym prosiła, żeby ktoś znający
Gliwice od strony towarzysko-lokalowej zaproponował od razu
jakieś konkretne miejsce, bo jak znowu mamy się pętać po
deszczu, żeby wylądować w charakterze komisji egzaminacyjnej w
jakichś dudniących katakumbach, to ja od razu rezerwuję stolik w
Capri ;)))

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

25. Data: 2003-06-27 08:06:52

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A za jakaś chwilkę jade na weekend i wracam w niedzielę wieczorkiem,
> więc pewnie wtedy poczytam co i gdzie.
> Tatiana co już się cieszy na poniedziałek

OK - rozumiem że termin zaklepany.
Z Tobą skontaktuję się w poniedziałek.

A ja też zaraz znikam i będę na sieci dopiero w poniedziałek ok 7.30

Też się bardzo cieszę ze spotkania.

Pozdrowienia.

Basia

26. Data: 2003-06-27 08:18:06

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której Hanka Skwarczyńska
<a...@w...pl> mówi:

>A ten poniedziałek Ci pasi? Basi pasi (;)), Oasy'emu pasi, mnie
>pasi, Agnieszce wszystko jedno, więc jeśli pasi Tobie i Lidce,
>to może mógłby być?

Pasi, pasi!

Agnieszka (co prawda w Bytomiu jest Festiwal Tańca i znajomi mnie
wyciągali, ale trwa do 4 lipca, a spotkanko następne niewiadomokiedy by
było :-) )
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

27. Data: 2003-06-27 08:37:01

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w
wiadomości news:l9vnfvgn7bjpth0b1kbsc2uftkn1l93mqp@4ax.com...
> [...] spotkanko następne niewiadomokiedy by
> było :-) )

No, jak dalej wszyscy tak będą wybrzydzać... ;)))

A w ogóle to nie widzę w wątku Elżbiety, ktoś by mógł się
dowiedzieć, czy Elżbiecie pasi?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

28. Data: 2003-06-27 09:00:47

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <ze tatiana_przecz spamem@linkor.com.pl> napisał w
wiadomości news:bdgtf0$a41$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Prawie pasuje. Poniedziałek pasuje, a nie da się ciutkę godzinki
> przesunąć - tak bliżej 18.00? Na 17 mogę się nie wyrobić z dojechaniem.

Mnie pasuje zarówno 17.00 jak i 18.00 jak i z resztą każda inna.

> I może jakaś większa precyzja - gdzie na rynku? Tam knajpek troche jest.
> No i jakiś rozpoznawczy znak, bo słabo widzę moje bieganie po rynku z
> okrzykami - czy jest tu Z. Boczek? Oaaaaaaaaaasy - jesteś tu?
> Haaaaaaaaaaaaaanka? Krysiaczka! odezwijcie się, to jaaaaaa, Xeeeeena...

Jeśli Z.Boczek jest w rzeczywistości tak charakterystyczny jak na grupie to
bez wątpienia go zidentyfikujemy ;)))))))))
A żeby nie było żadnych wątpliwości to proponuję by o godz zbiórki koło
Neptuna śpiewał "Przystojny jestem" na wzór Pazury z dowolnie wybranym
układem choreograficznym i spoko możemy go uznać za punkt zbiorczy ;)))))

Pozdrawiam
Andrzej

29. Data: 2003-06-27 09:15:30

Od: Arfi <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Xena napisał:

> PS. Na nowych grupach dyskutuje się RFD dzieci.starsze - może chcesz coś
> dodac albo ująć?

Coś o tym słyszałam. Byłabym oczywiście zainteresowana bo moje dziecko
zdecydowanie z tych starszych; właśnie 23.06 skończył 9 lat :-D

Lidka

30. Data: 2003-06-27 09:40:03

Od: "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem i wobec jako Hanka Skwarczyńska zamieszkała pod
adresem <a...@w...pl>
w artykule <news:bdgvo0$7g$1@atlantis.news.tpi.pl> napisała w ten
deseń:

> [...]
>

> No, jak dalej wszyscy tak będą wybrzydzać... ;)))
>
> A w ogóle to nie widzę w wątku Elżbiety, ktoś by mógł się

zagadałam do niej - powinna się wypowiedzieć dziś wieczorkiem
Ustalcie a ja przeczytam w niedzielę gdzioe sie mam stawić. Myślę, że
18.00 jest Ok, ale proponuję od razu knajpe a nie Neptuna, bojak utkne w
korku to będę potem biegac jak ta guuuuupia. Zwłaszcza, że nie mam
numeru niczyjej komórki oprócz Basi a ona będzie najprawdopodobniej ze
mną ;-)

Tatiana

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim