[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

31. Data: 2003-06-27 11:04:10

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy widzieliście tę reklamę, w której "Oasy" <u...@p...onet.pl>
mówi:

>Jeśli Z.Boczek jest w rzeczywistości tak charakterystyczny jak na grupie to
>bez wątpienia go zidentyfikujemy ;)))))))))
>A żeby nie było żadnych wątpliwości to proponuję by o godz zbiórki koło
>Neptuna śpiewał "Przystojny jestem" na wzór Pazury z dowolnie wybranym
>układem choreograficznym i spoko możemy go uznać za punkt zbiorczy ;)))))

ZA!!!!!

Agnieszka (uchachana)
--
GG 1584 (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

33. Data: 2003-06-27 13:23:11

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> A w ogóle to nie widzę w wątku Elżbiety, ktoś by mógł się
> dowiedzieć, czy Elżbiecie pasi?

No bo ja się specjalnie nie wypowiadałam. Czekałam aż ustalicie termin,
bo ja z tych co do ostatniej chwili nie wiedzą czy będą. W poniedziałek
chrzestna mojego dziecka ma urodziny więc się raczej szykuję na imprezę,
ale może się okazać, że ta impreza będzie w innym dniu wtedy chętnie.
Mam numer komórki od Tatiany więc jeśli będę w drodze do Gliwic to dam
znać, a jeśli nie to bawcie się dobrze beze mnie :)

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

32. Data: 2003-06-27 13:23:11

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> A w ogóle to nie widzę w wątku Elżbiety, ktoś by mógł się
> dowiedzieć, czy Elżbiecie pasi?

A czy ktoś mógłby mi sprawdzić autobusy PKS powrotne do Rybnika?? Bo
jakoś muszę potem dotrzeć do domu.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

34. Data: 2003-06-27 13:31:02

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...] autobusy PKS powrotne do Rybnika?? [...]

http://www.um.gliwice.pl/?i=99

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

35. Data: 2003-06-27 15:54:14

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Xena <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Czekaj, czekaj, bo nie bardzo rozumiem. to miał być komplement czy
> obelga?

Fakt :P

> Oczywiście, że niewiarygodnie. Powinieneś zyć moim
> harmonogramem ;-)

Wyślij zdjęcie, może zmienię zdanie na Twoje :)

> Bolało? ;-)

Nos? Nie, po prostu wciągnąłem powietrze i... :)

> Prawie pasuje. Poniedziałek pasuje, a nie da się ciutkę godzinki
> przesunąć - tak bliżej 18.00? Na 17 mogę się nie wyrobić z
> dojechaniem.

Dobrze, 18:00. Pasi? :)

> I może jakaś większa precyzja - gdzie na rynku? Tam knajpek troche
> jest.

Wstępnie padł NEPTUN.
Poza tym strachy HAnki Skwarczyńskiej o bieganie są bezzasadne IMHO
:)
- Poniedziałek,
- Rynek (blisko do każdej),
- Stosunkowo wczesna pora.

Później proponuję KUŹNIĘ. Mała, klymatyczna i z paleniskiem na
środku :) Ale gdzie się nie obrócić przecież, jest knajpa - a w
tygodniu raczej puste będą.
Leży na ulicy Średniej, || do Krupniczej (to ta z Telepizzą :))

http://um.gliwice.pl/?i=14
(i otworzyć mapę w nowym oknie, po czym odszukać ulicę :))

> No i jakiś rozpoznawczy znak, bo słabo widzę moje bieganie po
rynku
> z okrzykami - czy jest tu Z. Boczek? Oaaaaaaaaaasy - jesteś tu?
> Haaaaaaaaaaaaaanka? Krysiaczka! odezwijcie się, to jaaaaaa,
> Xeeeeena...

Nie pękaj, sofciaro, poznasz mnie (jeśli mnie inni nie będą
zasłaniać :])
"Już dwa tygodnie temu pisałem, żeby wpisać 'didziak' w Googla a Ty
z takimi rzeczami wyskakujesz" (parafraza :P)

Poza tym już poszła na priva odpowiedź na Twoje skargi :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

36. Data: 2003-06-27 16:22:19

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...] Później proponuję KUŹNIĘ. [...]

Miejsce dla niepalących oczywiście jest?
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

37. Data: 2003-06-27 17:08:46

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości

> "Już dwa tygodnie temu pisałem, żeby wpisać 'didziak' w Googla a Ty
> z takimi rzeczami wyskakujesz" (parafraza :P)

Didziak Reloaded :)))))))) Cóż za miła niespodzianka :))))

Pozdrawiam
Andrzej

38. Data: 2003-06-27 17:41:19

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> i
te mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Miejsce dla niepalących oczywiście jest?

Pisząc 'palenisko' miałem na myśli ruszt + okap :)

Knajpa jest tak mała, że z nami w środku (osób 4-8) będzie już
zawalona :)
Zresztą można wcześniej ją oblukać - albo 'rezerwiści' wyruszą w
poniedziałek na wcześniejsze zajęcie :)

39. Data: 2003-06-27 17:43:33

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż Oasy <u...@p...onet.pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Didziak Reloaded :)))))))) Cóż za miła niespodzianka :))))

A so! Myller może, a didziak nie? :)

(Ja tu tak jak Neo - rzuciły się na mnie wroniska i agenty, a ja je
BUM! z siebie zrzuciłem... i odfrunęły niepysznie :])

A'propos - Arfi będzie? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

40. Data: 2003-06-27 21:34:29

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:
> Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
>
> http://www.um.gliwice.pl/?i=99

to ja nie mam za wiele czasu najpoxniej moge wracac tym o 20.40, bo sie
potem podmiejskimi do domu z rybnika nie dostane :(

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim