[Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?

71. Data: 2003-07-01 05:23:13

Temat: Re: [Gliwice] Kto, gdzie, kiedy?
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:
> [...]

Jak ładne to możesz publikować ;)

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

74. Data: 2003-07-01 05:23:13

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Xena wrote:
> PS. Czy te fszystkie spotkania zafsze muszom odbywac siem w Gliwicach?
> ;-(

No właśnie w Rybniku też jest ładny rynek.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

73. Data: 2003-07-01 05:23:13

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> Wszystko pójdzie na tą jedyną trzeźwą, że nas szantażowała dojazdem
> :))))
> Przynajmniej ja się będę zapierał...! :)
>
> A tak poważnie to WIELKIE DZIĘKI!

Trzeźwych chyba było więcej niż jedna.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

72. Data: 2003-07-01 05:23:13

Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

Z. Boczek wrote:

> 21:50 - cóż to za przyzwoita godzina! Blah!
>
> :)
Wiesz jakbym mieszkała w centrum to wracałabym tym ostatnim autobusem z
gliwic, ale niestety jako skazana na dojazd komunikacją miejską musiałam
zdążyć zanim mi ostatni autobus ucieknie.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

75. Data: 2003-07-01 05:59:57

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oasy wrote:

> Ale obciach, ....tak wcześnie skończyć imprezę. Kto nam teraz uwierzy
> że było fajnie ;)))

Podobno imprezę trzeba przerwa w najlepszym momencie ... dobrze się
ją wspomina (a i głowa mniej boli) ;-)

puchaty

76. Data: 2003-07-01 06:04:43

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <tatiana_przecz ze spamem@linkor.com.pl>
napisał w wiadomości news:bdqdnv$db$2@atlantis.news.tpi.pl...
> [...] Czy te fszystkie spotkania zafsze muszom odbywac siem w
Gliwicach?

Nie muszom. Nastempne może być w Chorzowie, w parku na przykład,
namówię ojca, żeby po mnie przyjechał, i nie będę się musiała
przyzwoicie zachowywać :)

Hanka cokolwiek zdziwiona, że czkawki nie miała
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

77. Data: 2003-07-01 06:05:53

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:bdqas7$c6c$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Co prawda Hanka nam uciekła potem, ale przynajmniej
> wiem jak "toto" wygląda ;-)

Wiesz, trzeba było uprzedzić, przynajmniej bym sobie jakąś
dodatkową głowę wyhodowała albo co...

Pozdrawiam
toto :)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

78. Data: 2003-07-01 08:43:41

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:bdr8ao$eso$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Gliwicach?

> Nie muszom. Nastempne może być w Chorzowie, w parku na przykład,

Następnym razem nie będę już miał tyle luzu co teraz będąc słomianym
wdowcem, moja żona wtedy już będzie miała coś do powiedzenia na temat
ewentualnej mojej obecności. Spotkanko w Gliwicach to pół biedy, nie
zdziwcie się tylko jak przyjdę z kubłem na śmieci. Gorzej gdzieś dalej, bo
nie wiem jeszcze jak żonie wytłumaczę że jadę śmieci samochodem wyrzucić.

> namówię ojca, żeby po mnie przyjechał, i nie będę się musiała
> przyzwoicie zachowywać :)
Oj widać było ile Cię to wczoraj kosztowało, biedactwo. Ale twardo się
trzymałaś :))))))

> Hanka cokolwiek zdziwiona, że czkawki nie miała
A mnie strasznie po tych wczorajszych "przemyśleniach" głowa boli i juz z
pół baniaka mineralnej wypiłem.

Pozdrawiam
Andrzej

79. Data: 2003-07-01 08:55:57

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

> Jak ładne to możesz publikować ;)

Bezpieczniej będzie najpierw na priva bo może i jaka cenzura będzie
potrzebna coby w konflikt z ustawą o wychowaniu w trzeźwości nie popaść, a
ewentualnie później publikować.
No i nie daj Boże jakżeście pstryknęły kiedy właśnie wdzięki Xeny
podziwiałem, bo by mi na następne spotkanko nawek kubeł na śmieci nie pomógł
;)))

Andrzej

80. Data: 2003-07-01 09:21:16

Od: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie strasznie po tych wczorajszych "przemyśleniach" głowa boli i juz z
> pół baniaka mineralnej wypiłem.

Słaby organizm ;-)
Ja musiałam wstać o 6, dać jeść zwierzakom, przyjść do pracy i pracować.
A jeszcze mam dziś do załatwienia mnóstwo spraw i co najmniej jeden artykuł
do napisania.

Tez korzystam z tego że jeszcze do jutra rodzinki nie ma w domu.

A tak w ogóle to bardzo fajnie było, dziękuje Xenie za podwiezienie i
przepraszam za wypalenie papierosów, po których dziś mam kaca nikotynowego.
Ale tak to jakoś jest ze lubię mieć czymś zajęte ręce.

Pozdrowienia.

Basia

Kryzys przedmałżeński - ratunku!
polecam wczasy dla dzieciaków-Rabka ("półkolonie")
rocznica ślubu
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim
światowy skandal pedofilski w Kościele Rzymskokatliskim