Głodówka zabroniona przez prawo??

101. Data: 2005-05-22 04:22:51

Temat: Re: Głodówka zabroniona przez prawo??
Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Avena" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
news:5f1f.00000fb8.428e564c@newsgate.onet.pl...

> Ale optymalny nie jest.

Dla jego budowy ciała jest to dieta optymalna.
Człowiek ma inną budowę ciała i inna będzie dla człowieka dieta optymalna.

> Szkoda, że nie mam tego kanału, bo jak na razie brak mi niestety
argumentów.

Pewnie jeszcze nie raz będą ten film pokazywać. Może ci ktoś nagrać na
video.
Jest tam poruszona ciekawa rzecz. Szympansy pilnują swego terytorium. Od
czasu do czasu młode samce wybierają się na pogranicze, tropią i zabijają
jakiegoś szympansa z obcego stada. Jest to typowe zachowanie drapieżników.

> Nie wiem w jakim stopniu te substancie są szkodliwe, bo nie znam się na
tym,
> ale mięso ma dłuższą listę.

Lista szkodliwości mięsa, to zwykła wegetariańska propaganda oparta na
kłamstwach i mitach.
Mięso jest jednym z najwartościowszych produktów spożywczych. W stosunku do
swoich walorów zawiera bardzo mało szkodliwych substancji.

Pozdrawiam
Leszek

102. Data: 2005-05-22 04:30:26

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...org> napisał w
wiadomości
> \

> Masz rację, przykład Hawkinga to żywy dowód na to,
> że w tym wypadku i ja i Kwaśniewski, twierdzimy głupoty z palca wyssane.

Pokazałem Ci tylko, że nie wszystko jest jednoznaczne.
Hawking prawie nie ma ciała. Znaczne obszary mózgu są u niego uwolnione od
sterowania ciałem. Mózg ma zdolności zmiany funkcji poszczególnych obszarów.
Może to jest powodem jego genialności, mimo tego, że choruje na stwardnienie
zanikowe boczne. Dziwne jest to zresztą, bo ludzie z tą chorobą żyją około
dwóch lat od rozpoznania.

Pozdrawiam
Leszek

103. Data: 2005-05-22 04:41:45

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stwardnienie
> zanikowe boczne. Dziwne jest to zresztą, bo ludzie z tą chorobą żyją około

Niektorzy przypuszczaja ze ona ma cos takiego w genach, co pozwala mu zyc.
Wiadomo tez ze bardzo scisle trzyma diete.

104. Data: 2005-05-23 19:09:31

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Avena" <o...@o...pl> a écrit dans le message de news:
> 5...@n...onet.pl...

> najbardziej ziemi szkodzi monotonna i intensywna uprawa roslinn

??
Przeciez napisałam, że płodozmian jest potrzebny

> kwestia gustu, ale fakty tego nie potwierdzaja

Które fakty?

> jakos soja nie ma jednoznacznej opini lekarzy i "zywnosciowcow". Na miesku
> ludzie prosperowali tysiace lat, na soi zobaczymy ile pociagna.

A na wschodzie to co wcinają?? (Nie mówię, że tylko soję.)

> interesuja cie konkretne zalecenia? jezeli znasz francuski to poszukam
> linkow.

Chyba żartujesz. :-) Ledwo angielskie linki czytam. Znasz jakaś
szesnastoletnią poliglotkę?

> na pewno nie, olbrzymie obszary ziemi juz nie sa w stanie wyprodukowac
> wiecej niz produkuja. Nawozy sztuczne niczego juz nie daja, teraz kombinuje
> sie z genetyka. Tylko ze opor przeciw tym kombinacjom nasila sie w krajch
> "zamoznych", bardzo mozliwe ze biedne i przeludnione beda "musialy", tylko
> co z tego wyjdzie?

Nie mam pojęcia. Nie wiem ostatecznie czemu się tych zmienianych genetycznie
czepiają, ale skoro się czepiają, to jakieś powody napewno mają. Tylko
chciałabym wiedziec jakie.

> chyba wiesz ze pomoc tzw "harytatywna" wiecej afryce zaszkodzila niz
> pomogla, konkretny przyklad to byle kongo francuskie, masowe dostawy maki
> pszennej "rozlozylo" doszczetnie rolnictwo lokalne.

Nie wiem, ale Kongo to tereny równikowe. Jaiemuś Burkina Faso, gdzie troche
jednak mniej pada pewnie przydały by się takie dostawy. Nie musza wcale
stanowić 100% źródła pożywienia.

> moze?, jezeli juz pozbawione wolnosci to ja wole ogladac w ZOO w ktorym
> tygrysy i lwy maja olbrzymi wybieg, a ludzie oglodaja te "koty" z wysokich
> pomostow, jeden taki jest niedaleko ode mnie, w poblizu Arcachon, na
> poludnie od Bordeaux

Miałam na myśli, że ciekawiej, niż goryle, a nie ciekawiej, niż np. w zoo.

> wszystkie zwierzeta z odpowiednio rozwinietym mozgiem mozna prawie
> wszystkiego nauczyc, tresujac tygrysa mozna go nauczyc naciskac na guziki
> (duze) ;)

Naciskac to pewnie on sam umie. :-)

> swojego czasu (lata siedemdziesiate) bardzo intensywnie prowadzono badania
> nad delfinami i wielu badajcych uwazalo ze inteligencja delfinow bardzo nie
> wiele ustepuje inteligencji ludzkiej

Kto wie? Może kiedyś rozwiną cywilizację konkurencyjną do naszej? :-)

> Jurek

Pozdrawiam
Avena

105. Data: 2005-05-23 19:15:44

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla jego budowy ciała jest to dieta optymalna.
> Człowiek ma inną budowę ciała i inna będzie dla człowieka dieta optymalna.

A tą dietą optymalną dla człowieka będzie wegetarianizm. :-)

> [...]
> jakiegoś szympansa z obcego stada. Jest to typowe zachowanie drapieżników.

No ale człowiek ma inna budowę, więc dla niego inna dieta będzie optymalna. To
w koncu tępicie te małpki, czy nie?

> Lista szkodliwości mięsa, to zwykła wegetariańska propaganda oparta na
> kłamstwach i mitach.

A ja uważam, że lista szkodliwości soi to zwykła optymalna propaganda oparta
na kłamstwach i mitach.

> Mięso jest jednym z najwartościowszych produktów spożywczych. W stosunku do
> swoich walorów zawiera bardzo mało szkodliwych substancji.

Czemu? Bo Jan Kwaśniewski tak wymyślił?

> Pozdrawiam
> Leszek

Pozdrawiam
Avena

106. Data: 2005-05-23 19:22:27

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego, że staramy się ograniczać cierpienie ludzi i zwierząt.
> Gdybyśmy nie jedli mięsa, to trzeba by było spore części gruntów rolnych
> zamienić na lasy. Dużo ludzi straciło by swoje gospodarstwa i możliwość
> przeżycia.

A weganów to się czepiacie, że się od koncernów farmaceutycznych uzależniają.
Przeciez oni tylko ograniczają cierpienie tych ludzi!

> Za to w lasach rozmnożyła by się dzika zwierzyna, która bardzo
> cierpi od głodu, chłodu i rozszarpywania zębami drapieżników. Życie
> zwierzątek hodowlanych to po prostu idylla w porównaniu do życia dzikich
> zwierząt.

Ja bym wolała byc wolna. Tak, jak wolę kapitalizm od komunizmu.

> Po drugie, jak pokazuje doświadczenie i dane statystyczne, tam, gdzie jada
> się więcej mięsa, tam jest bogatsze,

Bo produkcja mięsa jest droga.

> bardziej szczęśliwe i bardziej pokojowo
> nastawione społeczeństwo.

Lepiej rozwinięte kraje mogą sobie pozwolić na więcej luksusu. Odwracasz
kolejnośc. Najpierw było bogate i pokojowo nastawione społeczeństwo, a potem
mogło sobie pozwolić na jedzenie mięsa.

Tak, rozumiem.

Pozdrawiam
Avena

107. Data: 2005-05-23 19:30:29

Temat: Odpowiecie mi w końcu?
Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chcialam zaznaczyć, że nie zaczynałam tematu po to, żeby się kłócić, tylko w
celu znalezienia kogoś, kto podzieliłby się ze mną swoim doświadczeniem i
wiedzą.
Czy mozecie wreszcie odpowiedzieć mi na te pytania?

http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.m
isc.dieta&aid=36012742

1. Odkąd modę stosować bezpiecznie głodówkę i jak długo?
2. Co się wtedy z człowiekiem dzieje?
3. Czy w końcu wypadaja te włosy i w jakich przyadkach?
4. Czy warto stosowac głodówkę? Na co "działa"?
5. Jakie są zalecenia w trakcie głodówki?
6. Czy na teraz mogę bezpiecznie stosowac głodówkę jednodniową co tydzień?
Może lepiej byłoby dodac do niej np. same jabłka? W jakim stopniu wpłynęłoby
to na skutecznoćś metody? Czy po wspomnianych jednodniowych dietach tez trzeba
stopniowo powracać do normalnego żywienia?
7. Jak długo mogę stosować dietę owocową?
8. Czy sami stosujecie głodówki?
9. I przede wszystkim: czy głodówka jest zabroniona przez prawo, czy nie? :-)
10. Kiedy oprócz rana jest dobra pora do mierzenia ciśnienia?

Pozdrawiam
Avena

108. Data: 2005-05-24 06:29:21

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 May 2005 19:28:41 +0200, Marcin 'Cooler' Kuliński
<m...@p...gazeta.blah> napisał:

> Pisze to, o czym wiem z lektury, np. podrecznikow dot. fizjologii pracy.

Jestes przekonany, ze lektura prawdę Ci powie?Jakoś sie tak dzieje, ze mimo
coraz bardziej sprawnych narzędzi badawczych i pisania coraz to nowych
lektur, epidemia otyłosci rozprzestrzenia się po całym świecie

>I nie zarzucam Ci, ze piszesz z pozycji zdeklarowanego milosnika miesa.

Ależ ja jestem zdeklarowanym miłosnikiem:).Mięsa, i nie uważam tego za
inwektywę.
To , kto czego jest milosnikiem okresla pozycje z której zabiera glos na
liscie

> Jestes
> moze zwolennikiem pogladu, ze "mieso daje sile"?

Tak, A scislej tłuszcz.

> Juz ktos o tym wspomnial: kwestia smaku. Od zapachow powstajach podczas
> smazenia na masle mdli mnie, z oliwa nie mam takich problemow.

Może to jakaś sugestia? może to sie da wyleczyć?:)

> No coz, to nie ja zaczalem opowiadac o roli miesa w procesie
> ksztaltowania
> sie mozgu.

Zostawmy to.W tych naszych listowych dyskusjach bardzo łatwo, nawt nie
wiadomo kiedy,
zahacza sie o jakies przyklady z życia zwierząt.Tak, ja zacząłem.Temat
wyższości
malpy nad tygrysem jakos mnie osłabia...

>>> Zgoda. Skad zatem takie kategoryczne wypowiedzi, jak ta Leszka?

> Owszem, czasami bronie. Wskaz mi jednak, w ktorym momencie tego watku
> Leszek
> _bronil_ swoich pogladow?

Nie chcę zajmowac stanowiska w sprawie.Niech się Leszek wypowiada.

Bo ja zauwazylem tylko atak na cudze poglady,
> niesprowokowany zreszta niczym. To dosc znamienny sposob dzialania
> niektorych osob, jesli przejrzec archiwum grupy.

Dyskujsa w jakims sensie z zalozenia jest atakiem na czyjeś poglady.

> Dziekuje, moge sie jedynie zrewanzowac wyrazami wspolczucia z powodu
> tego,
> ze wydajesz na alkohol wiecej niz ja ;)

Załozę się , że Ty wydajesz dużo wiecej na to na co ja nei wydaję nic:).
Proponuję zamknąć tematt, każdy z nas i tak pozostanie przy swoim stole ,
nasza dysusja nic tu nie zmieni.

109. Data: 2005-05-24 06:34:42

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 May 2005 21:09:31 +0200, Avena <o...@o...pl> napisał:

> Nie wiem, ale Kongo to tereny równikowe. Jaiemuś Burkina Faso, gdzie
> troche
> jednak mniej pada pewnie przydały by się takie dostawy. Nie musza wcale
> stanowić 100% źródła pożywienia.

tak własnie było.Pomoc charytatywna dla Afryki zdemoralizowała ludność.
Przestali uprawiac swe pola.Przestawili sie na inne, nowe produkty ,
uzależnili sie od pomocy.Liczba mieszkanców wzrosła znacznie ponad
możliwosci utrzymania się z wlasnej produkcji.Możnaby długo na ten temat.

110. Data: 2005-05-24 07:09:59

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Golo w wiadomości news:op.sq9oa7fxribdzh@krzys pisze:

> Jestes przekonany, ze lektura prawdę Ci powie?Jakoś sie tak dzieje, ze
> mimo coraz bardziej sprawnych narzędzi badawczych i pisania coraz to
> nowych lektur, epidemia otyłosci rozprzestrzenia się po całym świecie

A nie przyszlo Ci do glowy ze dzieje sie tak wlasnie dlatego, ze ludzie
_nie_czytaja_?

> Ależ ja jestem zdeklarowanym miłosnikiem:).Mięsa, i nie uważam tego za
> inwektywę.
> To , kto czego jest milosnikiem okresla pozycje z której zabiera glos na
> liscie

Oczywiscie, wobec tego jaki widzisz sens w wytykaniu komus subiektywizmu,
skoro jest on immanentna cecha dyskusji prowadzonych tutaj?

> Tak, A scislej tłuszcz.

No tak, nalesniki, a scislej jablka.

> Może to jakaś sugestia? może to sie da wyleczyć?:)

A moze twoje preferencje rowniez sa wynikiem sugestii?

> Dyskujsa w jakims sensie z zalozenia jest atakiem na czyjeś poglady.

Jesli nawet, to atak atakowi nierowny. Niektorzy szanuja nawzajem swoje

Chetnie dowiem sie, co masz na mysli.

--
co jest grane: 'No trouble (feat. rodney p)' by Roni Size

Odchudzajcie się bo będą potem jajca...
Tanie, skuteczne odchudzanie
Tauryna w diecie atkinsa...
Test Tombaka