Głodówka zabroniona przez prawo??

31. Data: 2005-05-16 19:25:51

Temat: Re: Głodówka zabroniona przez prawo??
Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sauny!,

A co w nich złego? Ja uważam, że są w porządku.

> Mam na mysli zastosowanie takiej diety przez gora 3 dni.
> pozdrawiam basia

Dzięki za radę. Wykorzystam przy najbliższej okazji. :-)

Pozdrawiam
Avena

32. Data: 2005-05-16 19:36:14

Od: "Avena" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W zadnym wypadku nie rob glodowki, bo jestes na to za mloda.

Nie mam jakichś wielkich problemów, po prostu chciałam załatwić sprawę raz, a
dobrze, na czysto. W porządku, zastosuję łagodniejsze metody. Czy zaliczasz do
nich głodówkę jednodniową?

Pozdrawiam
Avena

33. Data: 2005-05-16 21:33:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Avena w wiadomości news:5f1f.00000259.4288f1aa@newsgate.onet.pl pisze:

> Napisałam TROCHĘ, choć może odpowiedniejsze byłoby odrobinę. :-) To
> znaczy mam skurczowe (czy jak mu tam) 141, a norma jest do 140.

Mierzysz w domu, czy mierzy lekarz?

34. Data: 2005-05-16 21:43:28

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:d69m6e$lod$1@inews.gazeta.pl...

> Leszku, jakos nie zauwazylem, bys kiedykolwiek podawal na grupie swoje
> wlasne dane, tak na wszelki wypadek.

Jak to nie? Od pierwszego postu w necie używam swojego nazwiska i imienia.
Serdyńskich jest w Polsce około 400 osób. W byłym woj. elbląskim jest nas
płci męskiej tylko 4 osoby. Nie ma więc żadnych problemów z ustaleniem moich
danych osobowych, gdyby były potrzebne dla dochodzenia jakichś roszczeń.

Bo dajesz tu od czasu do czasu porady,
> prawda?

Zdarza się, że daję porady. Daję je pod własnym imieniem i nazwiskiem.

>Jakie to wygodne: wymagac od innych wiecej, niz od samego siebie.

Po co to przygadywanie, kiedy wiesz, że jest inaczej?

Pozdrawiam
Leszek

35. Data: 2005-05-16 21:59:14

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Avena" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> A co w nich złego? Ja uważam, że są w porządku.

Doradzanie diety warzywno - owocowej jest w porządku, kiedy dotyczy
królików.
Człowiek nie ma kilku żołądków, jak krowa, ani też nie jest kaprofagiem,
więc pokarm roślinny nie może dla niego być pokarmem podstawowym.

Dieta trzydniowa, to nie jest żadna dieta mogąca cokolwiek zrobić z Twoim
celulitis, czy nadciśnieniem. Może co najwyżej coś poprzestawiać w
przewodzie pokarmowym.

Pozdrawiam
Leszek

36. Data: 2005-05-16 22:09:53

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Avena" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ja uważam, że jest. Już się nie upieram, że dla piętnastolatki, ale dla
> starszych ludzi tak.

hmmmm...... Może już jestem zaliczany do "starszego człowieka". Od wielu lat
nie robiłem żadnej głodówki. Nie mam ani celulitis, ani nadciśnienia. Moje
ciśnienie, to zwykle 117-120/78-80.

> Napisałam TROCHĘ, choć może odpowiedniejsze byłoby odrobinę. :-) To znaczy
mam
> skurczowe (czy jak mu tam) 141, a norma jest do 140. Ale ja koniecznie
muszę
> się mieścić w normie, bo jak teraz jest za wysokie, to co będzie potem..
Już
> się boję.

I bardzo słusznie się boisz. Powinnaś w tym wieku mieć ciśnienie około 120 i
ani trochę więcej. Najczęstszą przyczyną nadciśnienia jest złe odżywianie.
Także Twój celulitis wskazuje na to. Nie dostarczasz organizmowi potrzebnych
mu substancji. Słuchaj się porad głodówkowych i warzywno-owocowych, a będzie
coraz gorzej.

Pozdrawiam
Leszek

37. Data: 2005-05-17 06:15:03

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"basia" <b...@w...pl> a écrit dans le message de news:
d69lav$sb2$...@s...srg.vectranet.pl...

> Warzywa i owoce sa najmniej naszprycowane chemia, jesli chodzi o
> zywnosc.;)
> basia

wies znasz tylko z telewizji?

Jurek

38. Data: 2005-05-17 08:39:37

Od: "basia" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Człowiek nie ma kilku żołądków, jak krowa, ani też nie jest kaprofagiem,
> więc pokarm roślinny nie może dla niego być pokarmem podstawowym.

Nie moze przez cale zycie. Ale w trakcie diet oczyszczajacych mozna zrobic
wyjatek.
Warzywa i owoce uzupelniaja niedobory pierwiastkow, mikro i makroelementow,
oraz przede wszystkim zawieraja blonnik- wymiatacz brudow z jelita (a z
kolei jelito ma wazny wklad w utrzymaniu dobrej odpornosci organizmu, czyli
ogolnie dobrego zdrowia)

A do sauny chodzic tak dlugo, az poczujesz sie lepiej.
Sauna po pierwsze usuwa toksyny przez skore, po drugie reguluje cisnienie
krwi (czyt. ksiazke Tombaka). W finskich saunach dzieci wpuszcza sie do
sauny na 5 minut.

> Dieta trzydniowa, to nie jest żadna dieta mogąca cokolwiek zrobić z Twoim
> celulitis, czy nadciśnieniem. Może co najwyżej coś poprzestawiać w
> [...]

Pewnie jestes zwolennikiem diety kwasniewskiego?
basia

39. Data: 2005-05-17 12:56:26

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Leszku, wsrod naczelnych - do ktorych sie zaliczamy - nie sa niczym
wyjatkowym sytuacje, w ktorych pokarm roslinny stanowi nawet do 90% calosci
diety. Szacuje sie, ze dieta szympansow w 68% sklada sie z samych owocow.
Czy to juz dla Ciebie pokarm podstawowy, czy jeszcze nie? Istnieje hipoteza
mowiaca o tym, ze owocujace rosliny tropikalne oraz malpy ewoluowaly
wspolnie (koewolucja), poniewaz obie strony mogly liczyc na konkretne
zyski - malpy dostawaly pokarm, rosliny - mozliwosc rozmnazania sie i
opanowywania nowych terenow. Hipoteze te zdaja sie potwierdzac wyniki badan
nad czuloscia wzroku naczelnych w okreslonych pasmach dlugosci fali w
odniesieniu do barw owocow, ktore zwierzeta musza wypatrzyc wsrod lisci, by
je zjesc. Poszukaj w sieci tekstu "Fruits, foliage and the evolution of
primate colour vision", Regan BC, Jullio C, Simmen B, Vienot F,
Charles-Dominique P, and Mollon JD.

40. Data: 2005-05-17 13:11:35

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał w
wiadomości news:d6cpkg$20a$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> diety. Szacuje sie, ze dieta szympansow w 68% sklada sie z samych owocow.
> Czy to juz dla Ciebie pokarm podstawowy, czy jeszcze nie?

Marcinie ale chyba zauważasz różnicę pomiędzy naczelymi a ludźmi ??

> [...]
> je zjesc. Poszukaj w sieci tekstu "Fruits, foliage and the evolution of
> primate colour vision", Regan BC, Jullio C, Simmen B, Vienot F,

No niestety na owocach dalej już się nie pojedzie ;)

Slawek

Odchudzajcie się bo będą potem jajca...
Tanie, skuteczne odchudzanie
Tauryna w diecie atkinsa...