Głodówka zdrowotna.

1. Data: 2004-08-02 09:05:31

Temat: Głodówka zdrowotna.
Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Szukam jakichś materialów na temat głodówki zdrowotnej. Argumenty za i
przeciw. Może jakiś link? Może znacie jakiś instytut, albo firmę z którą
mógłbym o tym porozmawiać, zanim się zdecyduję.

--
pozdro,
Michał Domaradzki

2. Data: 2004-08-02 09:28:16

Temat: Re: Głodówka zdrowotna.
Od: l...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Argumenty przeciw.

http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1177644&KA
T=241

ile prawdy,sam ocen

3. Data: 2004-08-02 19:22:05

Temat: Odp: Głodówka zdrowotna.
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michał Domaradzki <m...@S...onet.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych

> Szukam jakichś materialów na temat głodówki zdrowotnej. Argumenty za i
> przeciw. Może jakiś link? Może znacie jakiś instytut, albo firmę z którą
> mógłbym o tym porozmawiać, zanim się zdecyduję.

http://www.glodowka.pl/

A najlepiej to książka G.P.Małachowa "Lecznicza głodówka"
Trapez
www.trapezonet.republika.pl

4. Data: 2004-08-03 06:53:47

Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://kiosk.onet.pl/art.html?DB=162&ITEM=1177644&KA
T=241

> ile prawdy,sam ocen

Dzięki za link. Treść, hm, raczej odstręcza od głodówki, ale ok.

--
pozdro,
Michał Domaradzki

5. Data: 2004-08-03 06:54:51

Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Trapez wrote:

> http://www.glodowka.pl/

Dzięki.

> A najlepiej to książka G.P.Małachowa "Lecznicza głodówka"

Ja jestem po lekturze "Głodówka zdrowotna" Hellmuta Lutznera. Brzmi to jak
bajka.

--
pozdro,
Michał Domaradzki

6. Data: 2004-08-03 07:41:06

Od: "p...@c...poczta.onet.pl" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michał Domaradzki wrote:
> Ja jestem po lekturze "Głodówka zdrowotna" Hellmuta Lutznera. Brzmi to jak
> bajka.

Brzmi jak bajka? To pewnie nie wypróbowales? Ja wlasnie mam trzeci dzien tej
glodówki wg. Lütznera. Robilam juz raz w tym roku, trzy tygodnie. Pierwsze trzy
dni byly dosc trudne, ale tak, jak sie czulam potem, przez nastepne 4 tygodnie -
wynagrodzilo mi te trzy dni z kilkoma nawiazkami! Po dwóch tygodniach
przyszlam do biura (na glodówke wzielam sobie urlop), a koledzy rozplywali sie
w komplementach: "pieknie wygladasz", "ale schudlas" - i tak dalej. Fakt, ze
cera mi sie bardzo poprawila, psychiczne samopoczucie równiez, a wtedy czlowiek
zawsze robi pozytywne wrazenie na znajomych. Mialam tez niesamowita energie,
która ustapila z czasem, kiedy zaczelam sie odzywiac "normalnie" (nie mialam
wyoru, bylam w sanatorium). Teraz robie te glodówke, aby wrócic do mojego
sposobu odzywiania. Nie wiem jeszcze, czy 2 czy 3 tygodnie.
W kazdym razie mam pozytywny stosunek do takiej glodówki, bo doswiadczylam jej
zawiennego wplywu. Natomiast jestem BARDZO sceptyczna, jezeli chodzi o glodowki
opisane w ww. linkach. Moim zdaniem, to nie sa glodówki, bo przy glodówce
chodzi o to, zeby NIE JESC, aby uklad trawienny nie pracowal. A jezeli jesz, to
uklad trawienny pracuje, niestety. Wiec nie jest to juz glodówka.
Pozdrawiam zupelnie nie glodna
polny konik

7. Data: 2004-08-03 07:51:28

Od: "Michał Domaradzki" <m...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@c...poczta.onet.pl wrote:
> Brzmi jak bajka? To pewnie nie wypróbowales?

Nie. Właśnie się waham.

> [...]
> sceptyczna, jezeli chodzi o glodowki opisane w ww. linkach. Moim
> zdaniem, to nie sa glodówki, bo przy glodówce chodzi o to, zeby NIE

Rozumiem.

> Pozdrawiam zupelnie nie glodna

:-)

--
pozdro,
Michał Domaradzki

8. Data: 2004-08-03 09:30:25

Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "p...@c...poczta.onet.pl"

> Ja wlasnie mam trzeci dzien tej
> głodówki wg. Lütznera.

A możesz coś bliżej na ten temat napisać?
Nie je się zupełnie nic przez 3 tygodnie? A co się pije?

Bardzo mnie to zaciekawiło (nie to, żebym zaraz przestała jeść ;-)))))

pozdrawiam, misiczka

--
Nie może być nic genialnego tam, gdzie nie ma odrobiny szaleństwa
(seneka Starszy)

9. Data: 2004-08-03 09:55:19

Od: Goha <r...@c...ungr.fcnz.tnmrgn.cy > szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki za link. Treść, hm, raczej odstręcza od głodówki, ale ok.

mialo byc za i przeciw :-)

10. Data: 2004-08-03 19:03:53

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik misiczka <s...@m...com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych

> A możesz coś bliżej na ten temat napisać?
> Nie je się zupełnie nic przez 3 tygodnie? A co się pije?

Można pić tylko wodę i to niezbyt bogatą w składniki mineralne. Chodzi o to
aby nie zatrzymać procesów endogennych w organiźmie. Zjedzenie czegokolwiek
spowoduje ich zatrzymanie i przyjmując małe dawki pożywienia można się
wykończyć.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

"Trzynastka" zdobywa nowe przyczolki