Głosowanie na Maskotkę Roku 2010

91. Data: 2010-03-16 09:22:29

Temat: Re: G?osowanie na Maskotke; Roku 2010 na pohybel kotu!!!
Od: "skryba ogorodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Kresowiec" <i...@t...de> napisal w wiadomosci
news:hnnfdn$c8$00$1@news.t-online.com...
Mrowa tez w ogrodzie jest ok, ale powiedzmy, w tej czesci
> ogrodu, ktora pozostawiona jest prawie sama sobie. Bo tam, gdzie wystawia
> cialo do slonca moja Luba, juz nie.

Tam gdzie nadmiernie buszuje w systemie korzeniowym moich brzoskwin,
w dodatku hodujac jaja mszyc, to dla mnie jest szkodnikiem.

> Moze latem, bo teraz na Wielkanoc pewnie bedziemy w rodzinnym gronie jaja
> tlukli.

Byle do lata

Pozdrawiam pogodnie
skryba

92. Data: 2010-03-16 17:53:13

Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Głosuję na mrówkę ;-(

--
Jerzy Wierzchnicki

93. Data: 2010-03-16 22:42:42

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:hnogn3$jaf$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Głosuję na mrówkę ;-(

Hejka. To ja też na mrówkę. :-)
Pozdrawiam sennie Ja...cki

94. Data: 2010-03-20 21:48:44

Temat: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010-wyniki głosowania
Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O 18.32 nadeszła wiosna, a więc do dzieła ;-)

Protokół Komisji Skrutacyjnej:

1. Grupowicze zgłosili 5 kandydatur do tytułu maskotki roku:
-kot
-lilia
-mrówka
-dżdżownica
-sowa
2. W głosowaniu uczestniczyły 23 osoby.
3. Oddano 23 ważne głosy.
4. Zwycięzcą została MRÓWKA - 9 glosów (39,1% głosów)
5. Następny KOT otrzymał 8 głosów (34,8% głosów)
6. Trzecie miejsce zajęła DŻDŻOWNICA 3 głosy (13% głosów)
7. Reklamacje nie będą uwzględniane.

Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
zaczynający się 21 marca 2010 roku i kończący 20 marca 2011 roku -
ROKIEM MRÓWKI !!!!!

Komisja Skrutacyjna

95. Data: 2010-03-20 22:15:46

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> wrote in
message news:ho3g0h$jmf$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> [...]
>
> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2010 roku i kończący 20 marca 2011 roku -

Znaczy MSZYCY tyż...

96. Data: 2010-03-21 00:40:51

Od: "Moon" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:
> "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> wrote

> Znaczy MSZYCY tyż...

rok dojenia!

moon

97. Data: 2010-03-21 11:22:34

Od: Krystyna Chiger <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy Wierzchnicki napisał:
(...)
> Niniejszym, Komisja Skrutacyjna ogłasza uroczyście rok ogrodniczy,
> zaczynający się 21 marca 2010 roku i kończący 20 marca 2011 roku -
> ROKIEM MRÓWKI !!!!!

Przewidująco kupiłam proszek na mrówki ;) Jeszcze coś na ślimaki
muszę nabyć.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

98. Data: 2010-03-21 19:04:31

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>O 18.32 nadeszła wiosna, a więc do dzieła ;-)
>
> Protokół Komisji Skrutacyjnej:
>
> 1. Grupowicze zgłosili 5 kandydatur do tytułu maskotki roku:
(...(
> 3. Oddano 23 ważne głosy.
> 4. Zwycięzcą została MRÓWKA - 9 glosów (39,1% głosów)
(...)

Górą nasi :-)

Pozdrawiam Krycha.

99. Data: 2010-03-21 19:39:29

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:

> (...)
>
> Górą nasi :-)

To się dopiero okaże.
Ja zorganizowana nie jestem, pracowita nie chcę być ;-)

Pozdrawiam, Barbara

100. Data: 2010-03-22 22:27:25

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> To się dopiero okaże.
> Ja zorganizowana nie jestem, pracowita nie chcę być ;-)

Jeśli chodzi o mnie, to na razie lubię się napracować na działce.
(hipkowi od Ciebie przybywa liści)

Pozdrawiam Krycha.

Numer specjalny "Działkowca"
SIKORY...