SIKORY...

1. Data: 2010-02-07 11:21:22

Temat: SIKORY...
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Już na moim oknie, dziobiąc smalec czy słoninę i stukając do mnie w szyby
nawołują w słoneczne dni wiosnę "pit, pit", ale jeszcze nie głoszą jej
pedagogicznie "ciuciu-be", "ciuciu-be"...

2. Data: 2010-02-07 11:28:22

Temat: Re: SIKORY...
Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawusek" poprzestał na szkole elementarnej:

> Już na moim oknie, dziobiąc smalec czy słoninę i stukając do mnie w szyby
> nawołują w słoneczne dni wiosnę "pit, pit",

Moje są bardziej edukowane i nawołują: "pit32, pit32" :-)

Zdroofka Johnny

3. Data: 2010-02-07 11:33:55

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"johnny" <j...@p...pl> wrote in message
> Użytkownik "Prawusek" poprzestał na szkole elementarnej:

> Moje są bardziej edukowane i nawołują: "pit32, pit32" :-)
>
> Zdroofka Johnny

Sziksy niewolnika US.

Radziul - pozytywnie zakręcony
koreanka