Głosowanie na Maskotkę Roku 2010

101. Data: 2010-03-22 22:57:58

Temat: Re: Głosowanie na Maskotkę Roku 2010-wyniki głosowania
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha pisze:

> Jeśli chodzi o mnie, to na razie lubię się napracować na działce.

Ja też ale najlepiej mi się pracuje, gdy już do domu
pora wracać. Czyli brak zorganizowania.

> (hipkowi od Ciebie przybywa liści)

To miłe. Tym razem i ja wysiałam hipki. Pamiętam co zapylane ale nie
wiem jaka odmianą. Będą niespodzianki. I następne nasiona,
Papilio x yyy..... ,na dniach dojrzeją.

Pozdrawiam, Barbara

102. Data: 2010-03-23 12:56:07

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

On 3/22/2010 6:27 PM, Krycha wrote:

> Jeśli chodzi o mnie, to na razie lubię się napracować na działce.

Inni też lubią:
http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker
:-)

Pozdrowienia,
Michał

103. Data: 2010-03-23 17:08:06

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <jerzywierzchnicki@NO_SPAMpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" napisał:

> Inni też lubią:
> http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker

Zawzięty, nawet podczas trzęsienia ziemi kosi ;-P

--
Jerzy Wierzchnicki

104. Data: 2010-03-23 18:55:36

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz pisze:

> http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker

:-) :-) :-)
Napalonych na taką pracę na działce widziałam sporo.
Tylko stateczniej się na nogach trzymali.
Kiedyś słyszałam rozmowę dwóch uprzątających skoszoną trawę:
1-W Kanadzie to mają taką trawę , że nawet w zimie rośnie
2- To nie wystarczy ci koszenie latem ?

Pozdrawiam, Barbara

105. Data: 2010-03-23 22:34:00

Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:4ba8ba69$0$31006$9a6e19ea@unlimited.newshosting
.com...

> Inni też lubią:
> http://www.thorlinks.com/mediaview/9394/Drunk_Worker
> :-)

Dobrze, że "ten o miękkich" nie skosił winnicy, nie byłoby co nastawić w
butlach na kolejny sezon. :-)

Krycha.

Numer specjalny "Działkowca"
SIKORY...