Głosowanie na maskotkę roku

111. Data: 2005-11-30 14:22:50

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku - KOZA
Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał:

> Czasem koza moze sie w kure domowa przemienic i wtedy gotowanie nie
> stanowi problemu ;)

Do tego potrzeba dobrego magika.
Jak koza się rozbryka, to nie w smak jej przemiana, tylko do innego kozła
woli się przyłączyć. ;-)

Pozdrawiam swobodnie, ;-)
Zbyszek

112. Data: 2005-11-30 14:55:18

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> się

Ja myślałam ,ze koza to fauna,a tu taka niespodzianka :))
Może ona sie wkurza za to imię i dlatego jest trochę złośliwa:)

Pozdrawiam, Lilka

113. Data: 2005-11-30 17:17:42

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisała:

>  Ja myślałam ,ze koza to fauna,a tu taka niespodzianka :))
>  Może ona sie wkurza za to imię i dlatego jest trochę złośliwa:)

Nie masz proroka między swymi.
Flora jest boginią kwiatów i dlatego wolno jej więcej.
No, chyba że pojawi się Jowisz. :-)

Pozdrawiam mitologicznie, :-)
Zbyszek

114. Data: 2005-11-30 17:25:00

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz proroka między swymi.
> Flora jest boginią kwiatów  i dlatego wolno jej więcej.
> No, chyba że pojawi się Jowisz.  :-)
>
> Pozdrawiam mitologicznie,  :-)
> Zbyszek

I jako bogini nie bedzie żarła jakiejs tam zwykłej, niepaskowanej jukki:))

Pozdrawiam, lilka

115. Data: 2005-11-30 18:51:25

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TereniaR napisał:

> To powinnam codziennie dostawać prezenty :-)

To, że rano wstajesz, masz ochotę coś zjeść, czasami coś zrobić
- to też prezent. Nie wszyscy tak mają.

Ale poddaję się. Sroka nie pasuje.
A może bażant ? Nie chcielibyście mieć go w swoim ogrodzie ?

Pozdrawiam, Barbara

116. Data: 2005-11-30 19:25:58

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):
> Kroliki czy kozy?
> http://www.slownik-online.pl/kopalinski/32F0315A48FA
FDF4C12565DB005C4B6F.php

Wybacz Michale, ale zmeczenie wzięło górę.

Siadaj wygodnie w fotelu i zapnij pasy bo ladąwanie nie bedzie miękkie.

Ani króliki, ani kozy ani koty zwane "angorami" nie dają surowca na
_prawdziwy moher_ albowiem ten jest jedynie z owiec z okolic Ankary
(Angora) w Turcji i stąd nazwa.
Te wcześniej wymienione winny byc zwane typu Angora bo są tylko z
długosci włókien podobne do włókien tych prawdziwych owczych.
Faktem jednak jest, ze nie liczy sie to co prawdziwe, ale to co się za
prawdziwe uzna i obecnie dominuje głównie włókno kóz. Ech co za czasów
dożyliśmy, własnie sprawdziłem i wychodzi na to, ze dominuje moher z
akrylu wytworzony.
Ciekawe za który to Tusk [i pomyślec, że chciałem na tę czarną "owcę"
głosować] przeprosił i czy wogóle wiedział co to moher.
;-)
pozdr. Jerzy

117. Data: 2005-11-30 21:11:15

Od: "TereniaR" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :
>

>To, że rano wstajesz, masz ochotę coś zjeść, czasami coś zrobić
>- to też prezent. Nie wszyscy tak mają.
Doceniam ten prezent :-)

>Ale poddaję się. Sroka nie pasuje.
>A może bażant ? Nie chcielibyście mieć go w swoim ogrodzie ?

Basiu ale to też kura ,grzebalska ,same straty po wpuszczeniu do ogrodu (-:

Pozdrawiam TeresaR
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

118. Data: 2005-11-30 22:35:18

Od: "Zdziwiony" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe za który to Tusk [i pomyślec, że chciałem na tę czarną "owcę"
głosować]

pozdr. Jerzy

??? Jestem wyjatkowo zdziwiony.

pozdr.Zdziwiony

119. Data: 2005-11-30 22:49:05

Od: "Zdziwiony" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Basiu ale to też kura ,grzebalska ,same straty po wpuszczeniu do ogrodu
(-:

> Pozdrawiam TeresaR

Podziwiam, jak można nie zauważyć, że kura grzebalska
zupełnie za darmo nawozi ogród.

Zdziwiony

120. Data: 2005-12-01 11:05:52

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zdziwiony" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Ciekawe za który to Tusk [i pomyślec, że chciałem na tę czarną "owcę"
> głosować]
>
> pozdr. Jerzy
>
> ??? Jestem wyjatkowo zdziwiony.
>
> pozdr.Zdziwiony

Cieniutko poPiSkujesz mimo kolejnego kamuflażu
:-)
Pozdrawiam
skryba

Chory ficus ?