Głosowanie na maskotkę roku

41. Data: 2005-11-27 22:54:48

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
news:dmdd7q$3cv$1@inews.gazeta.pl...

> ???

> Wzdychaniem i obrażaniem tych, co jeszcze zostali,
> świetności grupie nie przywrócisz

Nie, ale nie dziw się potem, że gdy się zadaje trochę trudniejsze pytanie,
to nie ma komu odpowiedzieć. Ja grupę czytuję regularnie i też mi szkoda
tego, co było.

Pozdrawiam, Basia.

42. Data: 2005-11-27 22:57:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
> W wiadomości news:dmdd1u$64b$1@nemesis.news.tpi.pl Basia Kulesz

> Hejka. O, Boże! Lepiej nie kontynuuj, bo rok buraka stanie się faktem.
> :-( Może odrobina magnezu? ;-)
> Pozdrawiam trwożnie Ja...cki

No nareszcie udało mi się kogoś przestraszyć:) I dlaczego nie lubisz
buraków? to podejrzane, jedno z głównych dań w kuchni polskiej...

Pozdrawiam, Basia.

43. Data: 2005-11-27 22:58:46

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik Katarzyna Tkaczyk napisał:
>

> Wzdychaniem i obrażaniem tych, co jeszcze zostali,
> świetności grupie nie przywrócisz

Ano nie przywrócę, bo zdaje sie próbowałyśmy ładnych parę miesiecy temu to
zrobić, nie udało się więc grupę sobie odpuściłam, czytam ją sporadycznie i
jeszcze sporadyczniej piszę.

Pozdarwiam
Kaśka

44. Data: 2005-11-27 22:59:52

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Q3qif.144565$tD4.101688@tornado.ohiordc.rr.com.
..
> Katarzyna Tkaczyk wrote:
>

> Do ktorej kategorii zaliczasz siebie? :-)))

Poddaje się, za mało grup wymieniłam, cz Ty zawsze musisz wszytsko wyłapać
:)))))

Pozdarwiam
Kaśka

45. Data: 2005-11-27 23:39:29

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> O, doskonałe...można będzie tańce wokoło odprawiać przy księżycu. Dziewicce
> nago, reszta w spódniczkach z bambusa:D

Totem to dobry pomysl. A w sprawie spodniczek - co, jesli
sie okaze, ze sa z miskanta?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

46. Data: 2005-11-27 23:49:48

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Basia Kulesz wrote:

> No nareszcie udało mi się kogoś przestraszyć:) I dlaczego nie lubisz
> buraków? to podejrzane, jedno z głównych dań w kuchni polskiej...

http://www.gdynia.mm.pl/~tupti/pliki/lepper-burak.jp

Pozdrowienia,
Michal

47. Data: 2005-11-27 23:51:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:

> Tia, tylko skąd weźmiesz tyle bambusów. No i te dziewice:)
> Statut Sepa nadal obowiazuje<lol>

I mozna wysepic dziewice? :-)

Pozdrowienia,
Michal

48. Data: 2005-11-28 07:36:22

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tam z żaby się wycofuję i proponuję rok 2006 ogłosik rokiem buraka. Tak
> sie składa, że wiekszość konkretnych i ciekawych ludzi, którzy byli filarami
> tej grupy juz tu nie pisze, bądź praktycznie się nie odzywa. Kłótnie,
> niesnaski, zniesmaczenie, zostali głównie miłośnicy tego gatunku oraz ci,
> którym chamstwo nie przeszkadza, niech on (burak) bedzie tu patronem w
> przyszłym roku.
>
> Pozdrawiam
> Kaśka

To może rok pawia ? Zawsze to zwierzę...
Pozdrawiam trochę smutno, Lilka

49. Data: 2005-11-28 09:24:17

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> O, doskonałe...można będzie tańce wokoło odprawiać przy księżycu.
Dziewicce
> nago, reszta w spódniczkach z bambusa:D
>
> Pozdrawiam, Basia.

No zwłaszcza będzie ciekawie jak wygra zaskroniec i podniesie głowę:)

Daję głos na zaskrońca:)
Pa, Gabi

50. Data: 2005-11-28 09:31:27

Od: "GabiS" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Kiepski masz refleks, parę wątków wyżej pisałam, że jestem awanturnica:D
> A mówiąc poważnie - jak przywaliłam? czepiając się nieścisłej odpowiedzi

Basiu! ręce z daleka od klawiatury:) Wyluzuj:)
Pa, Gabi

Chory ficus ?
ciecie wierzby
mieszanka do pilarki spalinowej