Głosowanie na maskotkę roku

51. Data: 2005-11-28 10:24:50

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GabiS" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
news:dmej03$l6k$1@polsl.pl...

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> Basiu! ręce z daleka od klawiatury:) Wyluzuj:)
> Pa, Gabi

Dlaczego?
:-)
Przecież wczorajszy dzionek był fatalny dla metereopatów.
Złe nastroje - to takie ludzkie.
A dla człowieka pozytywnie na zielono zakręconego
od rana mżawka, potem mgła, że oko wykol,
w końcu wieczorem śnieg to niemal przymus nic nierobienia w ogrodzie.
Ciśnienie było istną huśtawką.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

52. Data: 2005-11-28 13:17:47

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał

> Basiu! ręce z daleka od klawiatury:) Wyluzuj:)

Ależ kochana Gabi, zobacz, jak tu od razu się zarumieniło na grupie. A
ostatnio było nudno i flakowato:) Ktoś się uskarżał, że grupa zdycha, no to
postanowiłam trochę rozruszać:-D

Pozdrawiam, Basia.

53. Data: 2005-11-28 14:58:02

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> wrote in
message news:dmcmii$8gi$1@atlantis.news.tpi.pl...

> W tej sytuacji komisja skrutacyjna, w nowym wątku, ogłasza głosowanie na
> maskotkę roku ogrodniczego.
> Trwa on (ten rok) dla przypomnienia od wiosny 2006 do końca zimy 2007.
Czyli
> odpowiedzialność wielka w nadawaniu tytułu!

Byl rok sepa - niech bedzie rok krogulca :)
Pokrewne stworzenie, a i spotykane w ogrodach (w przeciwienstwie do
_prawdziwego_ sepa).

Pozdrawiam,
Bpjea

54. Data: 2005-11-28 15:20:28

Od: "JoShi" <s...@B...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl>
> [...]
> Trwa on (ten rok) dla przypomnienia od wiosny 2006 do końca zimy 2007.
> Czyli odpowiedzialność wielka w nadawaniu tytułu!
> Komisja postanowiła uwzględnić już podane kandydatury w innych wątkach i
> tak:
> -kaczor - 2 glosy (skryba odrodowy, M.Misiurewicz)
> -kaczeniec - 2 głosy (Zielka, Elba)
> -róża - 1 głos (mirzan)
> -zaskroniec - 1 głos (Marta Góra)
> -żaba - 2 glosy (W.Karpowicz, K. Tkaczyk)
> -ropucha - 2 glosy - (Milka, AurorA)
> -bocian czarny - 1 glos (TereniaR)
> -jeż - 1 glos (nieważny bo już był taki rok ;-))

Glosuje na bociana czarnego...
--
JoShi

Na swiecie nie ma innych zjawisk poza zjawiskami fizycznymi.

55. Data: 2005-11-28 16:31:57

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko napisał:

> Co prawda nie jestem członkiem żadnej komisji ale na zimę proponuję
> sikorkę. :-)
> Na naszej działeczce wiosną gniazdowały w budce sikory czubatki a
> dzisiaj przy pudełku z tłuszczem i nasionami widzieliśmy sikory bogatki,
> ubogie i modre. Śliczności. :-)

Tak. Sikorkę.
Uzasadnienie:
-są przez cały rok
-mogą je obserwować i dokarmiać wszyscy
-nie są płochliwe
-są różne a wszystkie śliczności
-niszczą w sposób ekologiczny robactwo
-jedzą tyle, ile ważą, i nie tyją !
-pięknie dzwonią tzn. takie dźwięczne głosy wydają
-wyjadają pestki z winogron

Pozdrawiam, Barbara

56. Data: 2005-11-28 16:55:10

Od: "Ryszarda Drzewińska" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogda" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> oddaję głos na "czarnego bociana", może wiosną znowu
> odwiedzi ogród Teresy?
> pozdrawiam, Bogda

Również głosuję na bociana czarnego .
Pozdrawiam :-),
dryska

57. Data: 2005-11-28 16:55:41

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dmf5t7$234$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl
(usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Byl rok sepa - niech bedzie rok krogulca :)
> Pokrewne stworzenie, a i spotykane w ogrodach (w przeciwienstwie do
> _prawdziwego_ sepa).

Hejka. Klub wesołego szampana

A gdybym chciał cię zjeść to co byś powiedziała?
A gdybym ugryźć chciał czy coś byś przeciw miała?
Chciałabym, chciała...
A gdybym był krogulcem to co byś powiedziała?
I gdybym przyszedł z teczką do łóżka i twego ciała?
Chciałabym, chciała...
A gdybym był młotkowym, w fabryce z młotkiem szalał
to co byś powiedziała, czy coś byś przeciw miała?
Drżałabym, drżała...
A gdybym musiał odejść z teczką od twego ciała
uciekać do robala to co byś powiedziała?
Żałowałabym...
Pozdrawiam tekściarsko Ja...cki

58. Data: 2005-11-28 17:21:19

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Byl rok sepa - niech bedzie rok krogulca :)
> Pokrewne stworzenie, a i spotykane w ogrodach (w przeciwienstwie do
> _prawdziwego_ sepa).

A moze koguta ... no wiecie, tego od walk kogutów ;-)

Serdecznie Miłka

PS.: Ja tylko proponuję ale cały czas jestem za ropuszką.

59. Data: 2005-11-28 20:40:58

Od: "Kronopio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja też na buraka stawiam. To co, aglomeracja wiejska?
>
> Pozdrawiam, Basia.

No nie! Burak jest nie do zniesienia.
Bordowa buła o zatęchłym smaku, sama w sobie, bez dodatków, paskudna.
Brudzi wszystko dookoła przy gotowaniu i przerabianiu.
Błe.

Ja tam wybieram ważkę i lekce sobie ważę buraki!
Ważka swoje zalety posiada.
Drapieżna jest i piękna, trzyma się świetnie od bardzo dawna, były lata
"męskie" i czas najwyższy na rok żeński. Ważka nie będzie totemem
ciapowatym, nieruchawym, szpetnym, zbyt łagodnym, poza tym ładnie warczy
latając wysoko ;-)

Pozdrawiam
Teresa

60. Data: 2005-11-28 20:55:39

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dmfq1b$mp0$1@atlantis.news.tpi.pl Kronopio
<t...@p...onet.pl> napisał(a):

> No nie! Burak jest nie do zniesienia.
> Bordowa buła o zatęchłym smaku, sama w sobie, bez dodatków, paskudna.

Hejka. Widać, że sama nie uprawiasz buraczków tylko kupujesz je w
warzywniaku.
Pozdrawiam pysznie Ja...cki
PS Czyżby High Society się znudziło własnym towarzystwem? :-)

Chory ficus ?
ciecie wierzby
mieszanka do pilarki spalinowej
Re: Winnica - jako dodatkowe zajecie?