Głosowanie na maskotkę roku

81. Data: 2005-11-29 16:43:02

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku
Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gamon' napisał:

> O! Co to, to nie!
> To ja oddaje antyglos na te sikorke...phi..robactwo niszcza...i to ma
> byc takie zabawne? ;)
>
> Pozdrawiam,
> robal.

Jednego robala , wielkości człowieka, raczej ominą ;-)
Są ciekawskie, ale do internetu nie zaglądają. W razie czego możesz
zmienić nick :-(
Pozdrawiam, Barbara

82. Data: 2005-11-29 18:41:27

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TereniaR napisał:

> Stawiam dalej na "bociana czarnego":-)
>
> http://fotogalerie.pl/galeria/teresar7392;jsessionid
=1374C5AE26D21151DC159259C
> 8748F8C . czy nie dostojny??

Może nawet przystojny :-) ale to leń i złodziej rybek.
No i był tylko u Ciebie i nijak się ma do ogrodów, gdzie oczka wodnego
nie mają.

Pozdrawiam, Barbara

83. Data: 2005-11-29 18:56:49

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lilka napisał:

> To może rok pawia ? Zawsze to zwierzę...
> Pozdrawiam trochę smutno, Lilka

A może sroki ? Ładna, poluje na gryzonie,
łasa na wszelkie błyskotki jak my na te ogrodowe :-)
A jak pogoda ogrodnikom nie dopisze , to tylko zmienimy
jedną literkę i po ptaku....
Pozdrawiam, Barbara

84. Data: 2005-11-29 19:00:43

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości

> A może sroki ? Ładna, poluje na gryzonie,
> łasa na wszelkie błyskotki jak my na te ogrodowe :-)

Basiu!!! Jakie gryzonie???Poluje i łasa jest, ale głównie na moje cebulki,
siewki i młode roślinki (kwitnące ranniki na przykład). O nie, wszystko,
bocian---burak---żaba---ropucha-sponsor---jaszczurka
---wąż---smok---księżnic
zka---inne potwory, wszystko, byle nie sroka!!!

Pozdrawiam, Basia.

85. Data: 2005-11-29 20:15:24

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki napisał(a):
> Na grupie pustawo, niedługo pobijemy rekord nie-gadania z zeszłego wieku:
[...]
> Głosowanie się skończy jak zabraknie inwencji grupowiczom lub wtedy, gdy
> widać będzie wyraźną przewagę jednego kandydata!

Skoro nikt na to nie wpadł to zapodaje:
Królik - angora.
Uzasadnić?
:-)
pozdr. Jerzy

86. Data: 2005-11-29 20:26:54

Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nikt na to nie wpadł to zapodaje:
> Królik - angora.
> Uzasadnić?
> :-)
> pozdr. Jerzy

No jasne :))

Pozdrawiam, Lilka

87. Data: 2005-11-29 20:46:22

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilka napisał(a):

> No jasne :))
>
> Pozdrawiam, Lilka

Chcesz mieć ładny beret, to je zacznij hodować!
;-)
pozdr. Jerzy

88. Data: 2005-11-29 20:56:34

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bocian---burak---żaba---ropucha-sponsor---jaszczurka
---wąż---smok---księżnic
> zka---inne potwory, wszystko, byle nie sroka!!!

Też jestem przeciw sroce !
One straszą wróbelki,
Kiedy były pisklaki, niestety na straszeniu się nie kończyło :-(
Za to wróble były dzielne, robiły wszystko żeby odwrócić uwagę
żarłocznych srok. Niesamowity widok : jak wróbel żeby chronić dzieci
wyzywa do walki srokę !
pozdrawiam, Bogda

89. Data: 2005-11-29 20:59:42

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Chcesz mieć ładny beret, to je zacznij hodować!

Kroliki czy kozy?
http://www.slownik-online.pl/kopalinski/32F0315A48FA
FDF4C12565DB005C4B6F.php

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

90. Data: 2005-11-29 21:00:38

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Za to wróble były dzielne, robiły wszystko żeby odwrócić uwagę
> żarłocznych srok. Niesamowity widok : jak wróbel żeby chronić dzieci

O! Żebyś widziała jaki wróble potrafią być wredne w stosunku do innych
piskląt w gniazdach. Nie bez kozery mój Śp. dziadek nazywał je "Żydy".

Serdecznie Miłka

Chory ficus ?
ciecie wierzby
mieszanka do pilarki spalinowej