Głosowanie na maskotkę roku

141. Data: 2005-12-04 17:56:53

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku- lista propozycji
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Słuchaj, żaba nie może być ?
> To by była taka negocjowalna ropuszość :-)
> Nieco mniej brodawkowata.

Nie nie i jeszcze raz nie !!! Jak można zamienić kota na psa :-(
Przecież ropucha przewyższa żabę na wszystkich frontach !

Serdecznie Miłka

142. Data: 2005-12-04 18:04:09

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Słuchaj, żaba nie może być ?
> To by była taka negocjowalna ropuszość :-)
> Nieco mniej brodawkowata.

Na żabę jest jeden głos, trzeba skorumpować wyborcę i tyle:) Wiesiu?

Pozdrawiam, Basia.

143. Data: 2005-12-04 18:07:42

Od: "Kronopio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> Nie nie i jeszcze raz nie !!! Jak można zamienić kota na psa :-(

Psa na kota można, całkiem zrozumiałe dla kociarzy ;-)

> Przecież ropucha przewyższa żabę na wszystkich frontach !

Eeeeee, urodą też?
I żaba to przecież.

Pozdrawiam
Teresa

144. Data: 2005-12-04 18:19:19

Od: "Kronopio" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na żabę jest jeden głos, trzeba skorumpować wyborcę i tyle:) Wiesiu?

Basiu ?

Pozdrawiam korupcyjnie
Teresa

145. Data: 2005-12-04 18:20:05

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kronopio" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Na żabę jest jeden głos, trzeba skorumpować wyborcę i tyle:) Wiesiu?

Dam sie skorumpowac, niech bedzie rok ropuchy, nawet niezle brzmi :-)
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

146. Data: 2005-12-04 19:18:15

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wyjątkowo pozwolę sobie odpowiedzieć na górze a nie pod tekstem:):):)
Ten rok był rokiem sępa, tak? No to może teraz na krogulca przejdziemy (tez
ptaszysko) i będziemy "krogulczyć" a nie "sępić"?

Pozdrav.Rene

PS. Dziękuję serdecznie komisji skrótacyjnej:)

147. Data: 2005-12-04 20:10:20

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Psa na kota można, całkiem zrozumiałe dla kociarzy ;-)

No nie wątpię, sama jestem ich gorącą zwolenniczką !

> Eeeeee, urodą też?
> I żaba to przecież.

I urodą i użytecznością. Przecież nie trzeba mieć pstrokatego ubranka
aby być trendy, ona nosi się w ekologicznych, ziemistych kolorach ;-)
A co mają powiedzieć Ci którzy nie posiadają znacznej dziury w ziemi
zalanej wodą ?

Gdzie żaba nie może tam ropuchę poślą ;-)

Serdecznie Miłka

148. Data: 2005-12-04 20:12:03

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dam się skorumpować, niech będzie rok ropuchy, nawet nieźle brzmi :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

Można by mówić iż mamy rok ropuszy ;-)

Serdecznie Miłka

149. Data: 2005-12-04 20:21:25

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości

> Dam sie skorumpowac, niech bedzie rok ropuchy, nawet niezle brzmi :-)
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia

O rety, sikorka przegrywa z ropuchą
Świat schodzi na psy
:-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

150. Data: 2005-12-04 20:30:28

Od: "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja również dziękuję komisji skrutacyjnej i swój głos oddaję na kozę.
Koza na symbol roku !

Zoologicznie, ;-)
Zbyszek

Chory ficus ?