Głosowanie na maskotkę roku

171. Data: 2005-12-06 10:42:46

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku- lista propozycji
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Zielka wrote:
> Ale rok np. mandragory, floksa [płomyka], piwonii itp
> brzmi całkiem nieźle :))
Jeszcze lepiej rok chwasta ;) ale to musialoby juz tak na amen zostac
(jak to w polityce) ;)

Pozdrawiam,
nie.zachwaszczony.robal.

172. Data: 2005-12-06 15:19:52

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardziej drapiezne niz sep :)
> Sep polasi sie nawet na resztki z naszych ogrodow ;)

Hi hi - a krogulec wyrwie nawet te dobre?
:):):)
Pozdrav.Rene

173. Data: 2005-12-06 16:58:45

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wiecie, kolego Wierzchnicki _skrutacyjna_ !!

Jak było "skrótacyjna" to rozumiałam a jak napisałeś "skrtutacyjna" no to
zgłupiałam...
Pozdrav.Rene

174. Data: 2005-12-06 17:12:23

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ale przecież mówiłaś że nie lubisz pomponowatych kwiatów piwonii ?!
>    ;-)

Raczej kapuściane niż pomponowe, nie lubię.
Ale dzikie gatunki mają piękne pojedyncze kwiaty :))
Pozdrawiam, Zielka

175. Data: 2005-12-07 13:25:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Rene" <r...@i...pl> wrote in message

> Ten rok był rokiem sępa, tak? No to może teraz na krogulca przejdziemy
(tez
> ptaszysko) i będziemy "krogulczyć" a nie "sępić"?

Bardziej drapiezne niz sep :)
Sep polasi sie nawet na resztki z naszych ogrodow ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

176. Data: 2005-12-07 13:29:54

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> wrote in message

> Jeszcze lepiej rok chwasta ;) ale to musialoby juz tak na amen zostac
> (jak to w polityce) ;)

Moda na chwasty :)
W ramach wysepienia (czy wykrogulczenia) moglbym komus odstapic pare
sadzonek ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

177. Data: 2005-12-07 13:37:51

Temat: Re: Głosowanie na maskotkę roku
Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> Z kolei gołebie strasznie niszcza wróble, w Wawie jest ich coraz mniej.
> Pojawiaja sie za to rybitwy(?), te daja rade nawet wronom i krukom.

Kruki w W-wie??
Wrony faktycznie sa tam (w moim miescie to prawdziwa rzadkosc).

Pozdrawiam,
Bpjea

178. Data: 2005-12-07 13:42:45

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:dn6o2k$8b0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Moda na chwasty :)
> W ramach wysepienia (czy wykrogulczenia) moglbym komus odstapic pare
> sadzonek ;)

O! To ja się dołączę :
Mogę zaoferować kwalifikowane sadzonki podagrycznika , mniszka ,
skrzypu , perzu itp... Odbiór i pozyskiwanie osobiście u mnie ;-))))
--

pozdrawiam :-) pithal

179. Data: 2005-12-07 14:14:27

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dn6ohd$a82$1@atlantis.news.tpi.pl Bpjea
<b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Kruki w W-wie??

Hejka. W stolicy spotyka się tylko białe kruki. :-)
Pozdrawiam ekstraordynaryjnie Ja...cki
PS Skoro kruki codziennie fruwają nad moją działeczką to i do stolicy chyba
mogą dofrunąć. ;-)

180. Data: 2005-12-07 16:24:18

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bpjea napisał(a):
> "JerzyN" <0...@m...pl> wrote in message

> Kruki w W-wie??
> Wrony faktycznie sa tam (w moim miescie to prawdziwa rzadkosc).

KRUKOWATE, Corvidae, rodzina ptaków z rzędu wróblowatych; ok. 100 gat.;
dość duże, o masywnym dziobie i mocnych nogach; na ogół wszystkożerne;
gniazda budowane zwykle na wysokich drzewach; zamieszkują zadrzewienia
całego świata, oprócz Nowej Zelandii; w Polsce występują:
kruk;
http://encyklopedia.pwn.pl/38610_1.html
http://www.wigry.win.pl/ptaki/la_1_kruk.jpg
http://grzesiak.kei.pl/jurek/atlas/d_2678_11_wronasi
wa.jpg

wrona;
http://encyklopedia.pwn.pl/81777_1.html
http://grzesiak.kei.pl/jurek/atlas/d_2678_11_wronasi
wa.jpg
http://encyklopedia.pwn.pl/14830_1.html
http://www.fotoreiseberichte.de/langeoog/langeoog01_
047gr.jpg

gawron;
http://encyklopedia.pwn.pl/23819_1.html
http://www.fotografie.waw.pl/fotografie/dolist/zwier
zeta/rook.jpg

kawka;
http://encyklopedia.pwn.pl/34603_1.html
http://www.bulgariatravel.org/images/thumb_1892.jpg

sroka;
http://encyklopedia.pwn.pl/69833_1.html
http://mpancz.webpark.pl/sroka_pliki/image002.jpg

sójka;
http://encyklopedia.pwn.pl/69419_1.html
http://www.biolib.cz/IMG/GAL/2143.jpg

orzechówki, wrończyka i wieszczka w Wawie nie widziałem.
Pozdr. Jerzy

Chory ficus ?
ciecie wierzby
mieszanka do pilarki spalinowej