Głupi pindziarze ;)

21. Data: 2010-01-19 12:22:33

Temat: Re: Głupi pindziarze ;)
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
> swoich prywatnych sprawach.
> Ale efekt jest taki, że sztuka konwersacji zanika.
> Widac to szczególnie na wszelkich większych imprezach, spotkaniach,
> balach itd, gdzie ludzie nie potrafią ze sobą ładnie porozmawiać o
> niczym. Tzn. panowie rozmawiają o biznesie, ich małżonki milczą z
> buziami w ciup. Inne panie, bez przydziału, rozmawiają o ciachach i
> baletach. Smutna, przaśna rzeczywistość w sumie.
>
> A mnie się tęskni nieustannie, za naturami lekkimi w wyrazie i
> barokowymi w obfitości. Za takimi Starszymi Panami w ilości
> nieprzebranej.... Czy świat nie byłby ładniejszy?

Nawet o bezpiecznych tematach można konwersować lekko i barokowo. Niestety
próba pogadania o pogodzie obecnie może wzbudzać niezdrowe emocje. W ogóle
wszyscy się teraz spinają, że rozmowa koniecznie musi być na jakiś poważny
temat/problem.
Co widać nawet tutaj...

Qra, w sumie wyszło że się z Tobą zgadzam, Vilar
--
Miło mówić do kobiety i widzieć, że rozumie [MTŻ]

22. Data: 2010-01-19 12:23:08

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Załóż żonie "blokadę rodzicielską" na TV :-)).
Długo nie mielismy TV.
Potem chciałam coś obejrzeć i pojechałam do pierwszego z brzegu wiekszego
sklepu kupic.
Teraz korzystam (co widać też na grupie) i usiłuję walczyć z jego
własciwościami ubezwłasnowolniającymi.....cięzko idzie.

Hobby mam, że tak powiem, plenty of.. zegluję (ale najchętniej po morzu..i
to ciepłym), jeżdzę na róznym sprzęcie, interesuję się tym i owym.
A ostatnio uczę się grać na pianinie. A co :-).
W sumie problemu nie ma....

Ale marzenia i wizje pięknoducha-gaduły pozostają....

MK

23. Data: 2010-01-19 12:23:57

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> na szafot. A kilka dni było tak pięknie, cicho i uporządkowanie
> w domu ... Będę wspominał do końca życia ... Niestety żona

Gdybym to powiedzmy ja z takim problemem wyskoczył, to co byś mi doradził ?
:)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

24. Data: 2010-01-19 12:24:02

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah na zasadzie "cymbał brzmiący"??
Hahaha, ubawiłam się, dzieki.
MK

25. Data: 2010-01-19 12:25:19

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Opiję to rzadkie zjawisko kawką :-), MK

26. Data: 2010-01-19 12:27:00

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, trzeba przywrócić do zycia zapomnianą sztukę konwersacji?
Bo będę się upierać, że w wykonaniu niektórych, to jest Sztuka. I duża
przyjemnośc dla osób dookoła.

27. Data: 2010-01-19 12:29:40

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Gdybym to powiedzmy ja z takim problemem wyskoczył, to co byś mi doradził
> ?

K...a
Powiedzmy, że jak Redart mówi, że jest problem, to to k...a nie są żarty.

28. Data: 2010-01-19 12:34:21

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> K...a
> Powiedzmy, że jak Redart mówi, że jest problem, to to k...a nie są żarty.

Pytanie było jak najbardziej poważne, więc kurwa je ponawiam.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

29. Data: 2010-01-19 12:34:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie Redart <z...@o...pl> tak oto plecie:

> [...]
> Konkretniej to chodziło mi o
> 'I ani slowa o sobie.' ;)

> W trojce (Polskie Radio) leci właśnie audycja o tym, czy można żyć bez

Można i to jest całkiem fajne życie. Wszystko, czego potrzebuję, znajduję w
internecie.

Cicho i uporządkowanie bo?

Qra

30. Data: 2010-01-19 12:35:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej mi powiedz jakiej długości biegówki mam sobie kupić, jak mam 167cm.
MK

(Skoro o woku mozna, to czemu nie o biegówkach?)

Użytkownik "Redart" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

biskup chełmski Wojciech Skarszewski został skazany za zdradę prawomocnym wyrokiem sądu, lecz szubienicy uniknął, bo Kościuszko szantażowany przez Kościół klątwą i błagany przez dwie kochanki biskupa
Wzywam Ducha Patryjotyzm Polskiego......obudź się!!!
Zła wiara
Nowa świecka tradycja.
Mały Cesarz.