Głupota

11. Data: 2010-10-06 07:43:02

Temat: Re: Głupota
Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Nowy lepszy tren R wylazło do ludzi i marudzi:

> Był to dzień 05-październik-10, kiedy Qrczak otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Niniejszym upoważaniam Cię Qrczaku!

Jednakowoż nie chcę sobie psuć imidżu.

Qra

12. Data: 2010-10-06 07:45:49

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...pl> napisał w wiadomości grup

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

amatorskiego-wideo/

> Ale w powyzszym linku ktos cenzure zastosowal, zabraklo wynikow z FBI, w
> ktorych jednoznacznie stwierdzono, ze Tu154 zostal zdetonowany w powietrzu
> przez Jaroslawa, za pomoca telefonu satelitarnego. To byla dla niego
> jedyna szansa na przejecie wladzy w Polsce (bylo pewne, ze Lech w wyborach
> przepadnie), ale mimo zaloby nie udalo mu sie. Narod Prawdziwych Polakow
> nie dal sie zbalamucic.
A Ty wciąż swoje. No cóż- nasze opinie świadczą o nas...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

13. Data: 2010-10-06 08:15:34

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

amatorskiego-wideo/

> A Ty wciąż swoje. No cóż- nasze opinie świadczą o nas...

Wlasnie, wlasnie, czego o Tobie sie dowiadujemy, gdy podstawiasz nam tu
takie linki?

14. Data: 2010-10-06 08:45:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:181sfrrv4kfsz.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 05-październik-10, kiedy Vilar otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Życie :)

No taaak...
Pocieszy Cię, że każdemu czasami witki opadają jak popatrzy na efekty swojej
radosnej TFUrczości?

MK

15. Data: 2010-10-06 09:41:25

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 00:21, Nowy lepszy tren R pisze:
> Był to dzień 05-październik-10, kiedy Vilar otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Życie :)

No to wielkie gratulacje, mój drogi!!! :)))

Ewa

16. Data: 2010-10-06 09:44:12

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wiadomości news:181sfrrv4kfsz.dlg@trenerowa.karma...
> Był to dzień 05-październik-10, kiedy Vilar otworzył usta i usenet

Ze ślubną?

Szaulo

17. Data: 2010-10-06 10:07:33

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 11:44, Szaulo pisze:
> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:181sfrrv4kfsz.dlg@trenerowa.karma...

> Ze ślubną?

Podobno nie lubisz wynurzeń?

Ewa

18. Data: 2010-10-06 10:14:15

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno nie lubisz wynurzeń?

Podobno.

Zawsze może napisać "tak" albo "nie". Albo nic, bo wie, że nie mam dobrych
intencji ;)

Szaulo

19. Data: 2010-10-06 10:29:45

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-06 12:14, Szaulo pisze:

> Zawsze może napisać "tak" albo "nie".

W tym wypadku "nie" byłoby sporym wynurzeniem. ;)

Ewa

20. Data: 2010-10-06 10:35:12

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tym wypadku "nie" byłoby sporym wynurzeniem. ;)

"Tak" też w kontekście tytułu wątku ;)

Sz.

Żebracy znowu górą!
ZABOJCZY ZNAK