Glutaminian a psychoza schizofreniczna

11. Data: 2013-06-05 18:14:40

Temat: Re: Glutaminian a psychoza schizofreniczna
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 czerwca 2013 17:33:52 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> KONSERWUJĄCE.
>
> W mumie sie zamieniamy za życia.

Ostatnio jakiś spec od pochowkow mowil w TV ze coraz bardziej promuje się kremacje bo
z powodu nadużywania antybiotykow oraz konserwantów w zywnosci
ludzkie zwloki nie chcą się rozkladac w normatywnym dla cmentarzy czasie
i nie można odzyskiwac na nowe zwloki miejsc pochowkowych, przez co brakuje
permanentnie miejsc na cmentarzach i ciagle trzeba szukac pod nie nowych
gruntow...

12. Data: 2013-06-05 19:18:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jun 2013 09:14:40 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> permanentnie miejsc na cmentarzach i ciagle trzeba szukac pod nie nowych

I to jest przecież prawda.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

13. Data: 2013-06-05 19:45:17

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jun 2013 17:31:18 +0200, Ikselka napisał(a):

> ...w przerwach między przesolonym i przesyconym polepszaczami chlebem i
> przefosforowanym mięsem oraz napompowanymi azotanami warzywami?
> :-/

Ani przesyconym polepszaczami chlebem, ani przefosforowanym mięchem, ani
napompowanymi azotanami warzywami nikt nikomu nie każe się opychać... Ja
celowo i świadomie staram się takimi produktami nie żywić. Staram się
odżywiać rozsądnie i zdrowo, ale zdaję sobie sprawę z tego, że czasami
mogę zjeść coś/dostać coś z niewiadomego źródła, coś co jakąś chemię w
sobie zawiera.

M.

14. Data: 2013-06-05 20:23:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jun 2013 19:45:17 +0200, Fragile napisał(a):

> [...]
> napompowanymi azotanami warzywami nikt nikomu nie każe się opychać... Ja
> celowo i świadomie staram się takimi produktami nie żywić. Staram się

Jeżeli masz dostęp do ekologicznych i sprawdzonych warzyw, owoców i mięsa,
to możesz tak powiedzieć.

> ale zdaję sobie sprawę z tego, że czasami
> mogę zjeść coś/dostać coś z niewiadomego źródła, coś co jakąś chemię w
> sobie zawiera.

Jeżeli kupujesz żywność w sklepach, to zawsze z chemią. Nie ma cudów, nie
sprzedaje się już dziś mleka czy mąki luzem... A te czyściutkie warzywka,
które nie plesnieją miesiącami...

15. Data: 2013-06-05 20:27:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 5 Jun 2013 20:23:02 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> sprzedaje się już dziś mleka czy mąki luzem... A te czyściutkie warzywka,

Ostatnio robię eksperymenty - wyrzuciłam własnie jogurt, który nieotwarty
stał w lodówce od września 2012, kupiony z powodu przyjazdu gości-amatorów
tejże marki. Przed wyrzuceniem otworzyłam - zero zepsucia! Podobnie
opakowanie śmietany kremówki, bez oznak zepsucia, ważność do maja 2012!!!
Jakim cudem BIAŁKO wytrzymuje rok bez gnicia? Odpowiedź jest jedna.

Kiedyś wazność jogurtów wynosiła kilka dni, śmietany również... a mleko
kupowało się nalewane.

16. Data: 2013-06-08 09:28:15

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 5 czerwca 2013 19:18:25 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

kremacje bo z powodu nadużywania antybiotykow oraz konserwantów w zywnosci

> I to jest przecież prawda.

ale zanim skremuja będą musieli trupkom usuwac zeby z plombami amalgamatowymi
bo w Anglii już 5 lat temu stwierdzono ze 90% zanieczyszczen atmosfery
związkami ołowiu obecnie odpowiadają wlasnie krematoria... ;P

17. Data: 2013-06-08 11:08:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jun 2013 00:28:15 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> bo w Anglii już 5 lat temu stwierdzono ze 90% zanieczyszczen atmosfery
> związkami ołowiu obecnie odpowiadają wlasnie krematoria... ;P

Już się nie stosuje amalgamatowych plomb, więc o czym tu mowa. Co do
krematoriów - spalarnie odpadów produkują niebotycznie więcej trucizn,
także związków metali ciezkich, nie mówiąc o dioksynach, najbardziej
trujących i rakotwórczych.

18. Data: 2013-06-08 11:30:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Jun 2013 11:08:35 +0200, Ikselka napisał(a):

> spalarnie odpadów produkują niebotycznie więcej trucizn,
> także związków metali ciezkich, nie mówiąc o dioksynach

...a jeśli wziąć pod uwagę te miliony grillujących cotygodniowo rodzin - to
morze tzw podpałki, te aluminiowe rozżarzone tacki i ten kapiący spalony
tłuszcz... :-O

19. Data: 2013-06-08 13:34:56

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 8 czerwca 2013 11:08:35 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> krematoriów - spalarnie odpadów produkują niebotycznie więcej trucizn,
>
> także związków metali ciezkich, nie mówiąc o dioksynach, najbardziej

http://m.onet.pl/gadzety/technowinki,dhx02

"Cie-płe jak zwło-ki...

Po-cząw-szy od 2011 roku, firmy zaj-mu-ją-ce się kre-ma-cją mają obo-wią-zek
fil-tro-wa-nia uwal-nia-ją-cych się do at-mos-fe-ry gazów i oczysz-cza-nia ich z
tok-syn oraz oło-wiu (ten ostat-ni po-wsta-je w pro-ce-sie spa-la-nia amal-ga-ma-tu,
któ-rym wy-peł-nia-ne są ubyt-ki w na-szych zę-bach). Aby tego do-ko-nać, ko-mi-ny
kre-ma-to-riów trze-ba schło-dzić z tem-pe-ra-tu-ry 800°C do 180°C. Jako chło-dzi-wa
używa się wody, która jest na-stęp-nie od-pro-wa-dza-na do grzej-ni-ków w
po-miesz-cze-niach dla ża-łob-ni-ków. Tak dzia-ła-ją już bry-tyj-skie kre-ma-to-ria w
Du-kin-field, w Che-shi-re i War-wick-shi-re oraz ame-ry-kań-skie w West Mi-dlands.
Urzęd-ni-cy zaj-mu-ją-cy się ochro-ną śro-do-wi-ska wy-po-wia-da-ją się o tej
in-no-wa-cji bar-dzo po-zy-tyw-nie. - Wiemy, że to de-li-kat-na spra-wa, ale
ge-ne-ral-nie cho-dzi o cie-pło, które po pro-stu mo-gło-by się zmar-no-wać - mówi
jeden z bry-tyj-skich urzęd-ni-ków, Robin Monk. Zga-dza się z nim także za-stęp-ca
dy-rek-to-ra Cen-trum "Death and So-cie-ty" (CDAS), przy Uni-wer-sy-te-cie w Bath, Dr
John Troy-er: Wszyst-ko spro-wa-dza się do od-po-wied-nie-go po-wią-za-nia ze sobą
śmier-ci, ludz-kie-go ciała i tech-no-lo-gii - mówi.

Wy-ko-rzy-sty-wa-nie na więk-szą skalę cie-pła uzy-ska-ne-go w kre-ma-to-riach
szyb-ko przy-ję-ło się w Danii i Szwe-cji. W kra-jach tych uzy-ska-na w ten spo-sób
ener-gia, wy-ko-rzy-sty-wa-na jest rów-nież do pro-duk-cji prądu oraz do ogrze-wa-nia
pry-wat-nych domów. De-ba-tę nad całym pro-jek-tem pod-ję-ła w Danii spe-cjal-na
ko-mi-sja etyki, w skład któ-rej we-szli na-ukow-cy, du-chow-ni i fi-lo-zo-fo-wie.
De-cy-zja, którą osta-tecz-nie pod-ję-to, zo-sta-ła przed-sta-wio-na
par-la-men-to-wi. Po-mi-mo róż-nic w zda-niach, ko-mi-sja do-szła do wnio-sku, że
ko-mer-cyj-ne ko-rzy-sta-nie z po-zy-ski-wa-nej w ten spo-sób ener-gii nie jest
nie-etycz-ne.

Obec-nie już kil-ka-na-ście kre-ma-to-riów pod-pi-sa-ło umowy z lo-kal-ny-mi
fir-ma-mi, do któ-rych do-star-cza-na jest uzy-ska-na przez nie ener-gia. Je-że-li
po-mysł bę-dzie się roz-wi-jał, mogą na nim sko-rzy-stać także inne pań-stwa. Na
dal-szy roz-wój tech-no-lo-gii w tym za-kre-sie liczy szcze-gól-nie Wiel-ka
Bry-ta-nia, w któ-rej ponad 72 pro-cent ciał jest spa-la-nych. Nie-któ-rym
ża-łob-ni-kom już teraz po-do-ba się idea tego, że ich bli-scy zmar-li dadzą jesz-cze
coś od sie-bie - do-da-je Dr Troy-er.

20. Data: 2013-06-08 13:46:31

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Niektórym żałobnikom już teraz podoba się idea tego, że ich bliscy zmarli dadzą
jeszcze coś od siebie - dodaje Dr Troyer."

Polskie Belbury
Bardzo nietypowe, bo aż poczwórne tornado, niespodziewanie otoczyło łowców burz odcinając im drogę
Chyba napisze książkę dla dzieci
W ciemności
Jak nas germanili