Re: Gmo zmienia funkcje narządów.

From: "Dirko" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody,pl.rec.kuchnia,pl.sci.psychologia
Subject: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Date: Sun, 7 Apr 2013 13:54:24 +0200

Użytkownik "outside" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:635914d2-3159-4b8d-9628-aa41a069cd95@c7g2000vbe
.googlegroups.com...

> Głupota polegana na tym że teoriami spiskowymi rzeczywistość się widzi
> bo brak wiedzy aby świat racjonalnie tłumaczyć i wszystko jest wrogie,
> zagrażające.

Hejka. Nie wiem, czy to chodzi o głupotę, czy o osobniczą skłonność do
nieracjonalnego podejścia do otaczającej rzeczywistości.
Niby dlaczego mam wierzyć w to, co mówi jakiś Mike Adams?
Dlaczego wyniki badań nad GMO polskich i europejskich instytutów
naukowych budzą wątpliwości?
Może (a czemu nie?) spożywanie przez ludzi GMO będzie prowadzić do
inaktywacji miR-103 i 107, co będzie przełomem w walce z cukrzycą i
otyłością?
Kiedyś w tym kraju ludzie bronili się przed elektryfikacją zrywając
przewody i przewracając słupy, przed melioracją rzucając się pod spychacze a
ich potomkowie taraz bronią się przed GMO.
Jest coraz wiecej sklepów z ekologiczną (organic) żywnością i każdy
może, za oczywiście dużo większą cenę, w nich robić zakupy. Nikt nie zmusza
do jedzenia trucizny. ;-)
Pozdrawiam bezlękowo Ja...cki
PS Postępu nie da się zatrzymać a lepsze jest wrogiem dobrego.