Gmo zmienia funkcje narządów.

1. Data: 2013-04-06 20:53:11

Temat: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.youtube.com/watch?v=EDeQ5IeCcBQ
Micro-RNA w żywności GMO przenosi INFORMACJĘ genetyczną i zmienia funkcje
narządów pokonujac barierę trawienia.

Jesteśmy tym, co jemy...

2. Data: 2013-04-06 21:10:35

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 22:53, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> Jesteśmy tym, co jemy...
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Żywność modyfikowana genetycznie doskonale nadaje się do straszenia,
bowiem dotyka głęboko zakodowanych w podświadomości lęków przed
potwornymi hybrydami roślin i zwierząt. Stworów takich pełno we
wszystkich starożytnych mitologiach i współczesnych horrorach. Skoro
się czegoś boimy, to znaczy że nie pozostajemy na to obojętni, a zatem
rzecz świetnie nadaje się do wykorzystania w celach socjotechnicznych
i do kształtowania public-relations. Straszenie jest absolutnie
niezbędne politykom, gdyż przestraszeni ludzie z uwagą słuchają tego
co polityk ma do powiedzenia o środkach zaradczych i potem głosują jak
trzeba. Jak się demokratycznego społeczeństwa nie przestraszy, choćby
"Frankefood", to demokratyczne społeczeństwo oleje, bo jest na
luzie...

Rezultat będzie taki, że będziemy wcinać genetycznie zmienioną soję z
ketchupem ze zmodyfikowanych genetycznie pomidorów, przegryzając to
karpiem z ludzkim genem wzrostu, w trakcie posiłku oglądając w
telewizji 1001 odcinek zażartej debaty na temat zakazu żywności
genetycznie zmodyfikowanej.

Gra przeciw żywności zmienionej genetycznie jest grą przeciw ekonomii.
Mutanty są bardziej odporne na choroby, rosną szybciej, na gorszych
glebach i wytwarza się je szybciej niż tradycyjne krzyżówki pradziadka
Mendla. Na przykład: skoro karp z ludzkim genem wzrostu osiąga wagę
handlową (2 kg) po jednym sezonie hodowlanym, zamiast po dwóch
sezonach jak karp naturalny, to kto przy zdrowych zmysłach zgodzi się
na dwukrotnie większe koszty produkcji tylko po to by dogodzić
jakiemuś nawiedzonemu? Taniej będzie wynająć profesora, który na grób
własnej matki i głowy dziatek przysięgnie, że rybka ma geny dokładnie
takie jak je Pan Bóg stworzył...

3. Data: 2013-04-06 21:17:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:10:35 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Żywność modyfikowana genetycznie doskonale nadaje się do straszenia,
> bowiem dotyka głęboko zakodowanych w podświadomości lęków przed
> potwornymi hybrydami roślin i zwierząt.

Guzik zrozumiałeś z tego wszystkiego. Hybrydy to krzyżówki, in. mieszańce -
otrzymuje się je generatywnie czyli poprzez zapłodnienie jednego
gatunku/odmiany drugim/drugą. Natomiast tutaj jest mowa o zmianach w
narządach już istniejącego organizmu!

4. Data: 2013-04-06 21:33:53

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 23:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> narządach już istniejącego organizmu!
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Żywność modyfikowana nie szkodzi, jeśli ktoś ma defekt i nie trawi
wszystkich substancji, to wywoła alergię, ale tylko u osoby z defektem
w trawieniu, a to się bardzo rzadko zdarza, aby akurat mieć trudności
z trawieniem jakiegoś elementu zmodyfikowanego. To cipsy smarzone na
ciężkim oleju, gdzie podczas procesu dochodzi do reakcji z cukrami, są
milion procent bardziej alergiczne niż żywność genetyczna. Głupia
jesteś to ulegasz oszołomstwu.

5. Data: 2013-04-06 21:41:06

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 23:17:37 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> [...]
> jednego gatunku/odmiany drugim/drugą. Natomiast tutaj jest mowa o
> zmianach w narządach już istniejącego organizmu!

i jak wszczepisz sobie gen trzeciego ucha to wyrośnie ci natychmiast
trzecie ucho?

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

6. Data: 2013-04-06 21:41:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:33:53 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Żywność modyfikowana nie szkodzi, jeśli ktoś ma defekt i nie trawi
> wszystkich substancji, to wywoła alergię, ale tylko u osoby z defektem
> w trawieniu, a to się bardzo rzadko zdarza, a

Mujborze, ty kompletnie nie kapisz osssochozzzi.

7. Data: 2013-04-06 21:49:16

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Sat, 06 Apr 2013 14:49:44 -0700 osobnik zwany glob napisał:

> O drugi debil, który nie wie że człowiek ma system trawienny i myśli że
> jak zje dzika , to zacznie po lasach ryć.

nie tylko nie umiesz cytować to jeszcze nie rozumiesz tego co czytasz

8. Data: 2013-04-06 21:49:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2013-04-06 21:50:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 21:41:06 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> i jak wszczepisz sobie gen trzeciego ucha to wyrośnie ci natychmiast
> trzecie ucho?

Następny, co ani dudu genetyki...
Odróżniasz GENY od DNA i RNA???

10. Data: 2013-04-06 21:52:56

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 23:41, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Mujborze, ty kompletnie nie kapisz osssochozzzi.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Rozumiem że ty nie trawisz i jak krowę zjesz, po zjedzeniu krowy
zaczynasz mleko dawać, a gdy zjesz rosół jajka znosisz? Bo tak
piszesz, więc co mam płakać czy się śmiać nad Ikselką.?

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy