System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy

1. Data: 2013-04-06 10:19:16

Temat: System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W moich rozważaniach nad dryfowaniem przemocy stosuję system dwustanowy.
Oznacza to dokładnie Tyl, że przemoc jest albo jej nie ma bez z

Żadnych stanów pośrednich dopuszczających jakiekolwiek wątpliwości.

Przemoc jest równoznaczna z brakiem wolności, przemocą seksualną,
emocjonalną, manipulacją, brakiem odpowiedzialności, brakiem poczucia
własnej wartości, poleganiem na autorytetach zewnętrznych, etc.

Brak przemocy odpowiada wolności, brakowi przemocy seksualnej i
emocjonalnej, brakiem manipulacji, odpowiedzialnością za własne decyzje,
poczuciem własnej wartości, poleganie na swoim wewnętrznym autorytecie, etc.

Wymienione pojęcia używam zamiennie w zależności od kontekstu lub dla
podkreślenia ich funkcjonalności. Proszę to uwzględnić czytając moje teksty.

Władek Tarnawski

LeoTar

2. Data: 2013-04-06 10:41:01

Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wymienione pojęcia używam zamiennie w zależności od kontekstu lub dla
> podkreślenia ich funkcjonalności. Proszę to uwzględnić czytając moje

Ważne uzupełnienie. Przemocą jest również chowanie czegoś w tajemnicy a
wyjawienie tajemnicy jest brakiem przemocy.

Władek Tarnawski
LeoTar

3. Data: 2013-04-06 12:50:24

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 6 kwietnia 2013 12:41:01 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> Użytkownik "LeoTar" <L...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ważne uzupełnienie. Przemocą jest również chowanie czegoś w tajemnicy a
>
> wyjawienie tajemnicy jest brakiem przemocy.

proponuje zeby wszystko globalnie bylo jawne, zero tajemnic, zero top secret.
ponadto nalezy wprowadzic przymusowa publiczna spowiedz i samokrytyke... ;)

W USA zwolniono mezczyzn od zakladania gumki
O własności prywatnej.
O czym mówiła Nałkowska że wywołała skandal?
Aż tak źle.
Tradycjo wróć, byłoby tak pięknie i zdrowo.