Gniazdo os

1. Data: 2005-11-11 14:32:23

Temat: Gniazdo os
Od: Porter <j...@...sigu> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w moim domku letnim osy urządziły sobie gniazdo w miejscu dość
kłopotliwym. Mianowicie w poszyciu dachu pomiędzy płytami
gipsowo-kartonowymi a deskami. w tej przestrzeni, gdzie jest ocieplenie
wełną mineralną. Widać parę dziurek, którymi wylatują. Ostukując płyty
G-K można dość dokładnie zlokalizować to gniazdo.
Mam w związku z tym pytanie, jak można się tych os pozbyć. Wpuścić tam
jakiś gaz? Jaki? Czy wybijając osy i pozostawiając gniazdo ryzykuję, że
inne osy się tam znowu osiedlą? Czy jedynym wyjściem jest zerwanie płyty
G-K i rozprawienie się z gniazdem? Proszę o rady. Domek stoi teraz pusty
więc można tam teraz coś robić.

--
: Pozdrawiam, Porter :
: http://skocz.pl/mail-to :

2. Data: 2005-11-11 15:57:59

Temat: Re: Gniazdo os
Od: "Leszek" <rot_xiii@yrfmrxbyrpu_an_xbagb.pl> szukaj wiadomości tego autora

Porter wrote:
> [...]
> ocieplenie wełną mineralną. Widać parę dziurek, którymi wylatują.
> Ostukując płyty G-K można dość dokładnie zlokalizować to gniazdo.

U moich rodziców urządziły sobie pod panelami osłaniającymi ocieplenie
budynku. Wpuściłem duuużo Raid-a i od razu zakleiłem dziurki siliconem.
Od 2-ch lat jest spokój. Pewnie i osy nie lubią osiedlać się na
cmentarzu ;)

Leszek

3. Data: 2005-11-12 12:11:52

Od: "Sierp" <sierpNO@łspamsierp.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Porter" <j...@...sigu> napisał w wiadomości
> [...]
> inne osy się tam znowu osiedlą? Czy jedynym wyjściem jest zerwanie płyty
> G-K i rozprawienie się z gniazdem? Proszę o rady. Domek stoi teraz pusty

tylko nie zabierz sie do tego jak moj ojciec, ktory zaczal w krotkich
spodenkach likwidowac gniazdo szerszeni
chyba nikt nie lubi lezec w szpitalu...

Sierp

4. Data: 2005-11-12 15:07:45

Od: Łagoda <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> szukaj wiadomości tego autora

Lepiej ich nie drażnić... Poprostu trzeba otwory wlotowe zakryć drobną
siateczką.
--
___________________________________________MAT______
__

5. Data: 2005-11-12 15:55:27

Od: "wowa" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Łagoda" <lagoda_niespamować@list_niespamować,pl> napisał w
wiadomości news:43760523$1@news.home.net.pl...
> Lepiej ich nie drażnić... Poprostu trzeba otwory wlotowe zakryć
> drobną
> siateczką.
> --
> ___________________________________________MAT______
__

Barbarzyńcy!!!
U mnie pomogła szmata nasączona benzyną i umieszczona koło gniazda (bez
podpalania!!!) a osę ze skrzynki na listy przepędziłem psikając tam
dezodorantem. Osobliwe, nawiększą skuteczność mają polskie "Brutal" itp.
:)
Wojtek
ps. poszukaj na grupach, ten temat jest częsty na wiosnę

6. Data: 2005-11-12 21:05:45

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Porter napisał(a):
> [...]
> inne osy się tam znowu osiedlą? Czy jedynym wyjściem jest zerwanie płyty
> G-K i rozprawienie się z gniazdem? Proszę o rady. Domek stoi teraz pusty

Moi rodzice mieli na działce gniazdo os i poniewaz powyższe sposoby nie
dawały efektyu wynajęli profesjonalnych trucicieli. Zajmowali się tym
dwa dni w specjalistycznych strojach i stwierdzili, że zniszczenie tego
gniazda SZERSZENI amatorsko było niemożliwe, a próby niebezpieczne.

Magdalaena Pytel

szklane drzwi
pralka Mastercook
odkurzacz robo maxx