Re: Gniew

1. Data: 2000-01-08 09:06:18

Temat: Re: Gniew
Od: "Piotr Sel" <S...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jagna <j...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:855qd1$7qc$...@h...uw.edu.pl...

> Ale chcialam opisac tylko przebieg gniewu. Sam moment. Z tego, co mi sie
> wydaje, zawsze wyglada tak samo dla kazdego.
> Moze trwac sekunde, albo godzine, i tak to kawal mocnego przezycia, jesli
> dac mu ujscie. Bo jak mu sie przyjrzec, to jest to bardzo ciekawe uczucie,
> nieprawda? Wtedy sam powod wydaje sie byc juz tylko katalizatorem.
>
> pozdrawiam
> Jagna

Cesc!

Najciekwsze w gniewie jest to, ze czesto zpominamy o jego zrodle a dalej
podejmujemy dzilania pod jego wplywem. Ha! Jakze czesto przenosimy z jednej
sytuacji na druga! To drgniecie serca na wspomnienie nie o sytuacji ktora
wywolala gniew a o samym gniewie. Sztuka dla sztuki! Jak milo potrafimy sami
sie nakrecac. Stan ducha podobny do milosci zmienia punkt widzenia swiata
tyle ze w innym kierunku.

Piotrek

1. Data: 2000-01-08 13:53:11

Temat: Odp: Gniew
Od: "Lamia" <L...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr napisal:
> [...]
sami
> sie nakrecac. Stan ducha podobny do milosci zmienia punkt widzenia swiata

Taki czlowiek zaslepiony przez gniew nie jest w stanie juz nic innego
zobaczyc...

Re: emocje a myslenie
Re: mail sredni nudny a w ogole to mozesz spelnic dobry uczynek
Re: help
Re: Mensa i testy na inteligencję...
Re: Mensa i testy na inteligencję...