Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie

41. Data: 2017-01-07 12:40:09

Temat: Re: Gnoza - odnajdywanie Boga w sobie
Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-06 o 22:23, Jakub A. Krzewicki pisze:

> To jest chyba raczej pytanie retoryczne,

chozi, stazi, dobzi

Nadal nic?

Pozdrawiam
Piotr

42. Data: 2017-01-07 12:42:06

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

43. Data: 2017-01-07 12:43:18

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-06 o 22:48, LeoTar Gnostyk pisze:

> Doświadczyłeś tego, że wypowiadasz się o tym tak jednoznacznie negatywnie?

A ty pewnie doświadczyłeś, skoro jesteś o tym tak przekonany?

Pierdolony pedofilu
Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

44. Data: 2017-01-07 12:44:52

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

45. Data: 2017-01-07 12:56:00

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-07 o 12:44, Kviat pisze:

> Nadal nic?

Sorki za powtórki. Internet czkawki dostał czy insza cholera :/

Pozdrawiam
Piotr

46. Data: 2017-01-07 13:00:44

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Kviat pisze:

> Sorki za powtórki. Internet czkawki dostał czy insza cholera :/

Nadmiarowe możesz przecież sam (i tylko Ty) skasować. ;-)

--
LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/year_2016/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

47. Data: 2017-01-07 14:04:38

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-07 o 13:00, LeoTar Gnostyk pisze:

> Nadmiarowe możesz przecież sam (i tylko Ty) skasować. ;-)

Tak ci się tylko wydaje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

48. Data: 2017-01-07 15:02:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 6 stycznia 2017 23:11:35 UTC+1 użytkownik LeoTar Gnostyk napisał:

> Ale przecież Umysł (Bóg, Stwórca, Świadomość, Logos) jest wieczny.
>
> Czy z tego wynikało by, że wiecznym jest również Budda?

Budda z dużej litery to nie jest ten facet Siddhartha Gautama, który żył tam
kiedyś. Ani żaden inny budda z małej litery przed nim i po nim.
Budda z dużej litery oznacza to, skąd się to wszystko wzięło i cel, który on
osiągnął. A budda z małej litery oznacza postać historyczną związaną
z osiągnięciem tego.

49. Data: 2017-01-07 16:14:55

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki pisze:

> [...]
> cel, który on osiągnął. A budda z małej litery oznacza postać
> historyczną związaną z osiągnięciem tego.

Bardzo dziękuję za uporządkowanie nieuporządkowanego Jakubie. Ale jak
juz jesteśmy przy porządkach to jak - według Ciebie - się ma Umysł do
Buddy lub buddy? Czy tak samo jak nasze skromne umysły do (s)twórczego
Umysłu?

--

A gdzież to tęczowa posłanka...
Miś.