Gojenie siniakow

1. Data: 2003-03-06 21:21:02

Temat: Gojenie siniakow
Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ello
Co przyspiesza ??

Pozdro

1. Data: 2003-03-06 21:32:59

Temat: Re: Gojenie siniakow
Od: "sp_iza" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kazan" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:b48e65$dnd$1@news.onet.pl...
> Ello
> Co przyspiesza ??
>

> Pozdro

Maść Arcalen (Herbapolu) - w każdej aptece. Niedroga, a skuteczna.
Pozdrowienia, Iza

1. Data: 2003-03-06 21:45:30

Od: "Infertus" <maciek@_spam_alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co przyspiesza ??
chyba przylozenie lodu :)

1. Data: 2003-03-06 22:03:30

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kazan" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> Ello
> Co przyspiesza ??

Jak wyżej, a także:
1) Okłady z arniki górskiej.
2) żel Hematoven

Anka

1. Data: 2003-03-06 22:19:50

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" sp_iza " wrote:

> Maść Arcalen (Herbapolu) - w każdej aptece. Niedroga, a skuteczna.
> Pozdrowienia, Iza

Potwierdzam, rewelacyjnie "sciaga" krwiaki, w expresowym tempie.
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-03-07 01:59:21

Od: "Isabell" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kazan" pytał:
> Ello
> Co przyspiesza ??

Żel "LIOTON 1000", do nabycia w aptece; działa podobnie jak Arcalen,
ale wg mnie dużo przyjemniejszy w stosowaniu i działający szybciej od
w/w.

Isabell

1. Data: 2003-03-07 12:54:49

Od: "Kazan" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mi dokladnie idzie o siniaka pod OKIEM
naprawde ten zel, czy ta masc zdecydowanie przyspiesza sciaganie takiego
siniaka ??
ile czasu, srednio, schodzi taki siniak ??

Pozdro
Kazan

1. Data: 2003-03-07 13:50:56

Od: "H@n!a" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli siniak pod okiem mezczyzny to tylko oklady z mlodych piersi pomagaja:D
TAk slyszalam, heheh.
Swoich nie moge polecic, bo sa zajete...
SPRAWDZONA METODA!

1. Data: 2003-03-07 13:52:26

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Kazan " wrote:

> mi dokladnie idzie o siniaka pod OKIEM
> naprawde ten zel, czy ta masc zdecydowanie przyspiesza sciaganie
> takiego siniaka ??
> ile czasu, srednio, schodzi taki siniak ??

Masc Arcalen została przepisana mojemu brata przez lekarza, po tym jak miał
rasowo oko podbite, zreszta całe oko nieciekawie wygladało. Wniosek taki ze
masc mozna stosowac w okolicach oczu, nawet n apowiece - i bedzie to
bezpieczne. I naprawde pomaga,a kosztuje kilka złotych. Leć do apteki i nie
tarc czasu :)

1. Data: 2003-03-07 20:34:46

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mi dokladnie idzie o siniaka pod OKIEM

Pod okiem bezpiecznie można właściwie stosować tylko żel z arniką Flos-Lek.
Inne preparaty bardzo ostrożnie i nie za blisko oka.

VACU STEP
zapach kobiety
"miss of paris" dziala :)
szampon zwiększający objetość włosów
Free Support, All OSes, All Applications