Golarki

1. Data: 2002-04-14 22:11:41

Temat: Golarki
Od: s...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Panowie prosze o pomoc. Zamierzam mezowi kupic
golarke elektryczna. Który produkt polecacie

1. Data: 2002-04-14 22:39:59

Temat: Re: Golarki
Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...com> napisał w wiadomości
> Panowie prosze o pomoc. Zamierzam mezowi kupic
> golarke elektryczna. Który produkt polecacie

Zdecydowanie jakiś Panasonic są wodoodporne więc można się golić na mokro i
na sucho. Kto nie próbował niech nie pisze że nie warto, zanim nie spróbuje.

Jarek

1. Data: 2002-04-14 23:17:39

Od: s...@p...com szukaj wiadomości tego autora

Jakiś konkretny model. Może jednak remington tez do
golenia na mokro.
Dnia Mon, 15 Apr 2002 00:39:59 +0200, "Jarek23"
<j...@w...pl> napisaBe[:

1. Data: 2002-04-15 00:15:59

Od: "Jarek23" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakiś konkretny model. Może jednak remington tez do
> golenia na mokro.

Nie wiem, nie używałem. Jak kupowałem swoja tylko Panasonic takie robił.

Tutaj poszukaj: http://to.czy.to/serwis/Category/__ProductList/CID_1
6

Jarek

1. Data: 2002-04-15 10:05:24

Od: "zaman" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...com> napisał w wiadomości
> Jakiś konkretny model. Może jednak remington tez do
> golenia na mokro.

Wybierałem Panasonic/Remington parę miesięcy temu, dlatego średnio pamietam,
ale Remington na mokro to coś nie za bardzo - zobacz w instrukcji.

Andrzej.

1. Data: 2002-04-15 10:17:50

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jarek23" <j...@w...pl> wrote in message news:a9d0bt$ba7$1@news.tpi.pl...

> [...]
>
> Zdecydowanie jakiś Panasonic są wodoodporne więc można się golić na mokro
> na sucho. Kto nie próbował niech nie pisze że nie warto, zanim nie

A ja polecam PhiliShave z 3ma ruszajacymi sie glowicami. Nie znam Panasonica
ale mialem kiedys golarke siateczkowa i bardzo mnie zawiodla. Nie wiem czy
te nowe sa duzo lepsze i czy sa siateczkowe ale Philipsa mam od jakichs 4
lat i wciaz jestem z niej zadowolony. No i czas dzialania miedzy
ladowaniami: okolo miesiaca golenia 2 x dziennie

vpw

1. Data: 2002-04-15 12:55:49

Od: Dlugi <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Apr 2002 12:17:50 +0200, "vpw" <v...@p...onet.pl>
wklepal(a):

> No i czas dzialania miedzy
>ladowaniami: okolo miesiaca golenia 2 x dziennie

Nie obraz sie - ale ze Ci geba to wytrzymuje :-))
Sam mam taka ale skora strasznie mnie piecze po goleniu.

Pozdrawiam
Dlugi

1. Data: 2002-04-15 20:47:21

Od: "vpw" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dlugi" <w...@p...onet.pl> wrote in message
> Dnia Mon, 15 Apr 2002 12:17:50 +0200, "vpw" <v...@p...onet.pl>
> wklepal(a):

> Nie obraz sie - ale ze Ci geba to wytrzymuje :-))
> Sam mam taka ale skora strasznie mnie piecze po goleniu.

Tak mialem na poczatku jak sie ze zwyklej maszynki przesiadlem (takiej z
ostrzami). Potem skorka sie przyzwyczaja. Niektorzy maja (niestety)
"alergie" na maszynki elektryczne i powoduje to u nich nieprzyjemne
podraznienie. Jesli nie przestaje tak reagowac po jakims miesiacu-dwoch
golenia to niestety trzeba wrocic do ostrzy.

vpw

1. Data: 2002-04-21 13:25:30

Od: "bogdan" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy ktos z was uzywal remingtona ?. Jakie wrazenia ?

kostki brukowe-spam
Kamien wewnatrz spluczki ;-(
co taniej?
Wanna akrylowa