Golden Rose [warszawa]

1. Data: 2003-08-23 21:27:30

Temat: Golden Rose [warszawa]
Od: "Julianna" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej Dziewczyny...

udalam sie ostatnio do wilenskiej zeby troche pieniedzy na wyprzedazach
poprzepuszczac;-) no i udalo sie! otworzyli tam- chyba calkiem niedawno
sklepik o nazwie Golden Rose. raaany ale tam tanie kosmetyki maja! lakiery
do paznokci, najrozniejsze kolory - od 2,5 do 9 zl, kredki do oczu za 5 zl
(rewelacja, kupilam sobie czarna) no i szminki juz od 5 zl. ja sobie kupilam
akurat rozowa z drobinkami za 9. i powiem Wam ze jeszcze nic mi sie na
ustach az tak dobrze nie trzymalo... a podklad... no sluchajcie rewelacja!
kosztowal jedyne 7,5 zl a jest duzo lepszy od duzo drozszych ktore ostatnio
uzywalam...
no i wlasnie, strasznie tanie te kosmetyki a z jakosci jestem niebywale
zadowolna, do tego maja bardzo duzy wybor. no i zastanawiam sie gdzie tu
jest ukryty kruczek... czy np chca do siebie przywiazac klientki a pozniej
ceny w gore? czy ktoras z Was miala juz do czynienia z kosmetykami tej
firmy?
pozdrawiam
julianna

1. Data: 2003-08-23 21:33:27

Temat: Re: Golden Rose [warszawa]
Od: "Aeris" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julianna" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest ukryty kruczek... czy np chca do siebie przywiazac klientki a pozniej
> ceny w gore? czy ktoras z Was miala juz do czynienia z kosmetykami tej

jak otworzyli ten sklepik kupilam sobie kilka (8?) lakierow do paznokci. w
buteleczkach wygladaly pieknie, ale niestety na paznokciach kiepsko, na juz
drugi dzien wygladaly brzydko, odpryskuja i maja za gesta (lub bardzo zadka,
jakby) konsystencje. zostaje wiec przy lakierach inglota - jak dla mnie
super, piekne kolorki, trzyma sie dobrze i nie jest drogi.

Golden Rose[wawa]
Zderzenie samolotu z motolotnią
Zderzenie samolotu z motolotnią
Preparat wybielający paznokcie.