Golden - szczenięta rodowodowe

1. Data: 2010-09-12 07:10:32

Temat: Golden - szczenięta rodowodowe
Od: "Golden Fort" <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapraszamy do naszej hodowli, właśnie szczenięta skonczyły
20 dni... można już dokonywać rezerwacji...
pozdrawiam

Golden Fort - www.goldenlomza.republika.pl

2. Data: 2011-02-22 13:27:51

Temat: Re: Golden - szczenięta rodowodowe
Od: " THX" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko:
Jeśli piesek się "nie przyjmie" w domu z dzieckiem przez powiedzmy 2-3 dni,
to jak się wycofujemy ze zdobyczy?
Finansowo i papierkowo?
THX

-----

3. Data: 2011-02-22 16:02:16

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam pytanko:
> Jeśli piesek się "nie przyjmie" w domu z dzieckiem przez powiedzmy 2-3 dni,
> to jak się wycofujemy ze zdobyczy?
> Finansowo i papierkowo?

Powinni ci odebrac i psa i dzieci :/
p.

4. Data: 2011-02-24 10:33:42

Od: Narden <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Lut, 17:02, pamana <b...@a...pl> wrote:

> Powinni ci odebrac i psa i dzieci :/
> p.

Pies nie jest zabawka, ktora sie oddaje do sklepu. Jesli masz
watpliwosci, czy piesek sie przyjmie, pobadz najpierw z dzieckiem u
znajomych, ktorzy maja psy, zapros ich do siebie.

5. Data: 2011-02-24 11:58:28

Od: " ąćęłńóśźż" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic nie zastąpi "eksperymentu własnego" niestety.
Nastolatek zwykle nie zdaje sobie sprawy, że np. sprzątanie po piesku i
wyprowadzanie go - dzień w dzień - to nie bułeczki z masłem.

Dlatego też elementem przemyślanego zakupu szczeniaka w hodowli powinna być
możliwość jego również przemyślanego zwrotu do hodowli w ciągu paru dni.
Może się przecież zdarzyć alergia itp. albo po prostu "niedopasowanie
charakterów".
Nawet szczeniaki z tego samego miotu mają różne usposobienia.

Powrót do własnej "psiej mamy" jest najlepszym rozwiazaniem dla takiego
szczeniaka (choć oczywiscie kłopotliwy dla hodowcy, ale zakup pieska w
hodowli to nie 100 zł, a zwykle około 1500 zł).

Pytam więc ponownie hodowcę z tytułowego postu oferującego te goldeny, jak
przyjmie z powrotem szczeniaka w razie jakiegoś "ale" i jak to wygląda od
strony papierkowo-finansowej.

-----

6. Data: 2011-03-04 15:36:12

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2011 11:58:28 +0000 (UTC) ąćęłńóśźż <j...@n...gazeta.pl> wrote:
> Nic nie zastąpi "eksperymentu własnego" niestety.
> Nastolatek zwykle nie zdaje sobie sprawy, że np. sprzątanie po piesku i
> wyprowadzanie go - dzień w dzień - to nie bułeczki z masłem.

Gdzieś czytałem, chyba w tej albo sąsiedniej grupie co zrobić dziecku,
które koniecznie chce miec psa: nie udowodni swą miłość najpierw
platonicznie, wychodząc kilka razy dziennie w odpowiednich porach na
spacer, na razie bez psa. Jak wytrzyma miesiąc, to jest to twardy
człowiek i może mieć psa. I chyba też nie rozmyśli się pod byle
pretekstem, kiedy już tego swojego psa spotka.

R., co wychował się jako ostatni członek stada, po psie
--
Tą bronią zabójczą są media, które robią ludziom wodę z mózgu. I tą bronią
macie walczyć i zwyciężać. (kpt. Z. Sulatycki do uczniów WSKSiM)

7. Data: 2011-03-08 20:21:47

Od: Rafał Maszkowski <r...@i...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyprowadzanie go - dzień w dzień - to nie bułeczki z masłem.

Gdzieś czytałem, chyba w tej albo sąsiedniej grupie, co zrobić dziecku,
które koniecznie chce miec psa: niech udowodni swą miłość najpierw
[...]

Akcja zakrętki
Zasady oceniania w szkole
Szukam programu raportującego o czasie spędzonym przed komputerem
równanie na mądre i szczęśliwe życie
Ogólnopolska ankieta kapciowa ;-)