Golenie

1. Data: 2003-12-14 13:39:59

Temat: Golenie
Od: "Marcelina" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy kobiecie wolno stosować męski zestaw do golenia ( maszynka, pianka ) ?
Czy nie wynikną z tego jakieś komplikacje

Marcelina

PS: Nie dociekajcie skąd te pytanie ;)

1. Data: 2003-12-14 13:43:25

Temat: Re: Golenie
Od: "Kamila" <l...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy kobiecie wolno stosować męski zestaw do golenia ( maszynka, pianka ) ?
> Czy nie wynikną z tego jakieś komplikacje
>

> Marcelina
>
> PS: Nie dociekajcie skąd te pytanie ;)

ale chodzi o maszynke ktorej uzywa Twoj mezczyzna czy tak ogolnie
ja kiedys do nog uzywalam pianki i maszynki (dla facetow) i jakos nie mialam
specjalnych problemow

Kamila

1. Data: 2003-12-14 13:46:51

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

?

Nie powinno byc zadnych komplikacji jesli tylko ty bedziesz uzywala tej
maszynki.

Pozdrawiam Beata

1. Data: 2003-12-14 13:58:58

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcelina" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy kobiecie wolno stosować męski zestaw do golenia ( maszynka, pianka ) ?
> Czy nie wynikną z tego jakieś komplikacje

Chodzi Ci o maszynkę elektryczną? Komplikacji żadnych nie będzie, poza tym,
że włosy staną się mocniejsze i zaczną szybciej rosnąć. Ponadto maszynka
elektryczna jest dosotowana do golenia twarzy i na nogach można się zaciąć.
No, chyba że chodzi Ci o golenie twarzy, co bardzo odradzam.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-14 14:05:27

Od: "Marcelina" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dodam ze nie chodzi o maszynkę elektryczna.
Zestaw oczywiście jest przeznaczony tylko dla mnie, do golenia nóg.

Obawiam się ze włosy staną się mocniejsze, ze skóra będzie cos nie tak ( np.
pod wpływem pianki )

Marcelina

Dziękuję za odpowiedzi.

1. Data: 2003-12-14 17:37:27

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcelina wrote:
> Dodam ze nie chodzi o maszynkę elektryczna.
> Zestaw oczywiście jest przeznaczony tylko dla mnie, do
> golenia nóg.

Hm...to nie powinno być problemów, chociaż maszynki męskie są dostosowane do
twarzy a nie do innych części ciała. Ryzyko zacięcia się jest większe, no i
samo golenie mniej efektowne. Pewnie tak samo by było, gdyby to mężczyzna
zaczął się golić maszynką damską.

> Obawiam się ze włosy staną się mocniejsze, ze skóra będzie cos nie
> tak ( np. pod wpływem pianki )
>
> Marcelina
>
> Dziękuję za odpowiedzi.

Włosy staną się mocniejsze, ale fakt, że to akurat męska a nie damska
maszynka nie ma tu nic do rzeczy.

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-14 17:39:04

Od: "Margarett :))" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcelina <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Zestaw oczywiście jest przeznaczony tylko dla mnie, do golenia nóg.
>
> Obawiam się ze włosy staną się mocniejsze, ze skóra będzie cos nie tak ( np.

to zalezy chyab indwydiualnie -reakcja ;), dla mnie pianki meskie sa ok.

1. Data: 2003-12-14 19:56:01

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> od zawsze uzywam meskiej maszynki i nie mam z nia zadnych problemow :)
> czy to nie jest tak, ze damskie roznia sie tylko kolorkiem, nazwa i
> ksztaltem raczki?
>
> kasica

Nie. Ostrza są dostosowywane do kształtu twarzy, tak żeby efektowniej golić.
Choć kolor też pewnie bywa różny, np. nie widziałam maszynki dla facetów w
odcieniu cukierkowatego różu. ;-)

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-14 19:57:59

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2003-12-14 21:11:40

Od: Evunia <e...@u...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

14 Dec 2003 19:57:59 GMT, na pl.rec.uroda, Katarzyna Kulpa napisał(a):

> od zawsze uzywam meskiej maszynki i nie mam z nia zadnych problemow :)
> czy to nie jest tak, ze damskie roznia sie tylko kolorkiem, nazwa i
> ksztaltem raczki?

Nie wiem, czym się różnią, bo nie zwracałam na to uwagi nigdy.
Raczej zainteresowało mnie, dlaczego używasz męskiej ?
Ja używam tylko tych dla kobiet, bo poprostu lubię jeśli mój "sprzęt"
wyraźnie różni się od "sprzętu" mojego M :D A on lubi też, że te moje
rzeczy są takie inne i kolorowe ;)
Ciekawa jestem Twojej odpowiedzi, jeśli zechcesz odpowiedzieć :)

--
Eva Sheers

szampon z odżywką czy szampon i odzywka?
masaz jezem
Pionowe kreski na paznokciach
białe plamki
Plamki