Golenie a czerwone ślady na skórze

11. Data: 2007-02-27 18:38:40

Temat: Re: Golenie a czerwone ślady na skórze
Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:es1eba$5k8$1@absolut.sgh.waw.pl...> Użytkownik " m"
<m...@g...pl> napisał w wiadomości

> A dlaczego ci, którzy używają "byle jakich" maszynek, nie czyszczą ich
> dokładnie po goleniu, używają może "stary", brudny ręcznik, używają byle
> jakie kremy czy balsamy...i nic im nie jest, a skórę mają ładną i
> jędrną...:)))

Niech zgadnę ... Bo stosują dietę optymalną? :)) (Bez urazy :))

Pozdrawiam :)
Maja

12. Data: 2007-02-27 19:42:40

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> [...]
> jędrną...:)))

Niech zgadnę ... Bo stosują dietę optymalną? :)) (Bez urazy :))

Nie potrzeba dużej inteligencji żeby wyczytać ironię w Twoim poście.
Abstrahując od rodzaju diety, skóra autora tego postu jest niedożywiona. Tak
samo mają młodzi ludzie, którzy "walczą" stale z pryszczami, trądzikiem,
egzemą skóry, przebarwieniami skóry, a w najgorszym razie z opryszczką.
Mózg "rozporządza" gdzie, i ile idą i jakie składniki "budulcowe", w które
miejsce organizmu. Mózg wyłapuje najlepsze środki odżywcze "dla siebie",
potem kieruje dla wątroby, serca, innych narządów, a na szarym końcu dla
skóry i oczu. W przypadku autora tego postu, dla prawidłowego funkcjonowania
skóry "nie starczyło" składników budulcowych.
Takie jest rozumowanie na diecie optymalnej. Znam masę przypadków, kiedy
pryszczaty młodzian po przejściu na DO pozbywał się pryszczy w ciągu 1
miesiąca. Znam tez przypadki, że wracał do swojej "starej" diety, i pryszcze
natychmiast wracały.
Zawsze na wszystko, na każdy przypadek patrzę przez pryzmat praktyki, tylko
i wyłącznie...
Pozdrawiam Jurek M.

13. Data: 2007-02-27 21:54:18

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mózg "rozporz?dza" gdzie, i ile id? i jakie składniki "budulcowe", w
> które
> miejsce organizmu. Mózg wyłapuje najlepsze ?rodki odżywcze "dla
> siebie",
> potem kieruje dla w?troby, serca, innych narz?dów, a na szarym końcu
> dla
> skóry i oczu. W przypadku autora tego postu, dla prawidłowego
> funkcjonowania
> skóry "nie starczyło" składników budulcowych.

:-)))))))))))))
A dokładnie w jaki sposób mózg kieruje różne składniki w różne miejsca?

14. Data: 2007-02-27 22:36:42

Od: "bodeck" <o...@p...fm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałem podobny problem. Zniknal od kiedy zaczalem uzywac kremu nawilzajacego
do twarzy z firmy LR z serii MICROSILVER. Dostepny tylko w sprzedazy
bezposredniej. Krem jest z aktywnym srebrem, ktore ma bakteriobojcze. Poki
co nic mi nie wyskakuje na ryjku.

15. Data: 2007-02-27 23:41:13

Od: Krzysztof Magosa 'hexio' <h...@x...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

16. Data: 2007-02-28 05:45:31

Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> :-)))))))))))))
> A dokładnie w jaki sposób mózg kieruje różne składniki w różne miejsca?

Mniejsza już o techniczne kwestie, może i kieruje (np enzymami czy w inny
sposób..).

Pytanie, jak rozumieć dietę optymalną?

R.

17. Data: 2007-02-28 05:46:56

Od: "Robert.I" <b...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Magosa 'hexio'" <h...@x...org.pl> napisał w
wiadomości news:es2fip$sno$2@polsl.pl...
> Miałem to samo...
> Pomogło długie moczenie zarostu przed goleniem, tak z pare minut
> płukania twarzy dosyć ciepła wodą. Podrażnienie jest o wiele mniejsze i
> problem praktycznie znikł.

Aha, tylko że u Ciebie problem podrażnienia wynikał z twardego zarostu. Ja
mam raczej miękki. Co ciekawe, zawsze co jakiś czas mi się zdarza, ale teraz
już mnie ostro wkurzyło.

R.

18. Data: 2007-02-28 15:06:46

Od: "Maja" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Lut, 06:45, "Robert.I" <b...@K...pl> wrote:
> [...]
cinews:es29b1$vbc$2@news.onet.pl...

> Mniejsza już o techniczne kwestie, może i kieruje (np enzymami czy w inny

To inaczej tzw. dieta Kwaśniewskiego. Wygooglaj albo zapytaj Jurka M
tu na grupie :)

Pozdrawiam,
Maja

19. Data: 2007-02-28 22:29:09

Od: "Odi" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Aha, tylko że u Ciebie problem podrażnienia wynikał z twardego zarostu. Ja
> mam raczej miękki. Co ciekawe, zawsze co jakiś czas mi się zdarza, ale
> teraz już mnie ostro wkurzyło.

U mnie problem zniknął po zastosowaniu bardziej skutecznej metody
czyszczenia maszynki do golenia-po dokładnym "wystukaniu" o umywalkę
(usunięcie zarostu spod ostrzy), wypłukaniu pod bieżącą wodą i kilkakrotnym
strząchnięciu wody polewam ostrza spirytusem salicylowym po czym od razu
zakładam osłonę na ostrza. Wypryski ustąpiły i nawet włoski mi tak nie
wrastają w skórę.

Uzywam maszynek Gilette po 3zł/szt, zaraz po goleniu przecieram skórę twarzy
wacikiem nasączonym spirytusem salicylowym (4zł/op)-troche piecze ale
przeciez da sie wytrzymac. Pozniej smaruje balsamem Nivea (z granatową
nakrętką)-tez nie jest drogi. Mam dosyć twardy zarost z tendencją do
wrastania ale mogę zaręczyć, ze metoda jest skuteczna i nie wymaga dużych
nakładów finansowych.

Jeszcze jedno...kiedyś babcia mi poradziła, żeby na kilka minut przed
goleniem namoczyc mały recznik w gorącej wodzie i położyc na twarz-podobno
moj dziadek tak robil jak jeszcze zyl. Nie robiłem tego nigdy bo jednak to
troche klopotliwe. Wiem, ze to mialo zmiekczac zarost a podobny efekt (jak
to juz kotos w tym wątku wspomniał) daje kąpiel/prysznic.

Pozdrawiam i życzę znalezienia sposobu dla siebie.
Odi

co, jezeli nie wykorzystam zwolnienia lekarskiego?
Powstrzymanie apetytu
Ortopeda w Krakowie i dieta na oslabione sciegna / wiazadla
rtg płuc zmiany odoskrzelowe - co to?
Czy można w domu, samemu pobrać wymaz cytologiczny?