Golenie sie a syfki

1. Data: 2003-12-09 20:58:43

Temat: Golenie sie a syfki
Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie co moj facet nioe ma gladkiej twarzy jak sie ogoli tylko starszne
krosty mu wyskakuja co mu kupic moze jakas masc ktora to zlagodzi mzoe cos
zaprponujecie ?
Ania

1. Data: 2003-12-10 16:26:06

Temat: Re: Golenie sie a syfki
Od: "bastet_milo" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Użytkownik "ANIA" <m...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> krosty mu wyskakuja co mu kupic moze jakas masc ktora to zlagodzi mzoe cos

Google Twym przyjacielem. W archiwum poszukaj, bo cos mi sie
wydaje, ze ten temat juz tu byl...

Aha, wiesz zanim wyslesz posta, to przeczytaj go moze raz...

--
pa! "See you in space
Bastet_Milo cowboy..."

1. Data: 2003-12-10 17:07:48

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bastet_milo" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Aha, wiesz zanim wyslesz posta, to przeczytaj go moze raz...

Jak się cieszę, że ktoś napisał to za mnie...

--
Olik
d...@w...pl

1. Data: 2003-12-10 20:59:44

Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Matko ludzie wy macie sobie nawzjaem pomagac a nie wytykac bledy to moze
zaczniem ywszyscy uwaznie patyrzec na to co piszemy bo moze ktos sie oburzy
serio brak slow ?!?!

1. Data: 2003-12-11 08:38:16

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kup mu maszykne elektryczna - mialem to samo od kad uzywam elektrycznej nie
mam podraznien

1. Data: 2003-12-11 23:14:25

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> krosty mu wyskakuja co mu kupic moze jakas masc ktora to zlagodzi mzoe cos

Może coś Clarinsa?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-11 23:15:28

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krzysztof Wróblewski" <k...@a...wbc.lublin.pl> napisal w
wiadomosci news:3FD82CF8.E4E8856A@avalon.wbc.lublin.pl...
> Kup mu maszykne elektryczna - mialem to samo od kad uzywam elektrycznej
nie
> mam podraznien

A czemu to ona ma mu kupowac maszynke? ;-) Sam nie moze?

--
Ligeia

1. Data: 2003-12-12 16:34:41

Od: "KO" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze jakas masc ktora to zlagodzi mzoe cos
> zaprponujecie ?
> Ania

ja moge zaproponowac balsam po Goleniu Vichy jest łagodny i nie podraznia
skory.

swetr - sposob na rozciagniecie?
(O )do Dziewczyn z Krakowa
new free usenet server