Gorąca czekolada.

1. Data: 2003-12-08 09:33:31

Temat: Gorąca czekolada.
Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam was,

Już nie raz się zastanawiałem czy a automatach stosują
jakąś specjalną mieszankę czy po prostu kupują
gotowy produkt. Wiem, że nie wszystkich
automatów smakuje owa gorąca czekolada.
Ja już próbowałem paru torebkowych gorących czekolad
ale zawsze to nie było to co w automacie. Zawsze jest
napisane aby zalać gorącą wodą lub mlekiem, ale
ani z mlekiem ani z woda nie smakuje.

Może znacie jakąs firmę której gorąca czekolada
naprawdę smakuje ;)

Pozdrawiam
Artek

1. Data: 2003-12-08 11:28:04

Temat: Re: Gorąca czekolada.
Od: "Natalia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artek" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Może znacie jakąs firmę której gorąca czekolada
> naprawdę smakuje ;)

Lindt. Ale dla mnie dużo za mocna.

Natalia

1. Data: 2003-12-08 11:30:01

Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artek" <a...@w...pl> a écrit dans le message news:
br1h25$gdc$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> napisane aby zalać gorącą wodą lub mlekiem, ale
> ani z mlekiem ani z woda nie smakuje.
>
> Może znacie jakąs firmę której gorąca czekolada

Ja robie prawdziwa goraca czekolade, te torebkowe nigdy mi nie smakowaly.
Robie na oko, wiec Ci dokladnych proporcji nie dam , ale i tak wszystko
zalezy od tego czy lubisz bardzo gesta czy mniej. Najpierw trzeba zagotowac
mleko np. pol litra. Potem wrzucic kawalki gorzkiej czekolady (np.80g) i
mieszac na wolnym ogniu 10 minut przynajmniej. W miedzyczasie mozna
doslodzic miodem lub cukrem i wsypac plaska lyzeczke cynamonu(polecam !) .
Mozna tez dodac lyche smietany (ale uwazac zeby nie sie nie zwazyla -
wymieszac smietane przed dodaniem z goracym mlekiem). Mozna dodac troche
rumu.
Najlepsza jest wtedy gdy po ostygnieciu polezakuje troche w lodowce - wtedy
ja podgrzac na malym ogniu.

Polecam :-)

pzdr
fela

1. Data: 2003-12-08 12:20:50

Od: "ZygZag" <Z...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artek" <a...@w...pl> napisał

> Może znacie jakąs firmę której gorąca czekolada
> naprawdę smakuje ;)

Wedel. a konkretnie sklep firmowy /pijalnia czekolady w Warszawie na ul.
Szpitalnej [bodajże].
amen ;)

pzdr.

--
ZygZag

atautografpl

1. Data: 2003-12-08 13:15:07

Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wedel. a konkretnie sklep firmowy /pijalnia czekolady w Warszawie na ul.
> Szpitalnej [bodajże].
> amen ;)

wiesz to samo mogę napisać dunkin' donuts wspaniała czekolada
ale przecież nie pytam się o restauracje czy kawiarnie :)

dziękuje za podpowiedzi, ale raczej mi chodzi
o czekoladę z proszku. Kiedyś piłem naprawdę
dobrą w Makro na promocji paniusia częstowała.
Było to jakiś czas temu i nazwy już nie pamiętam.

Artek

1. Data: 2003-12-08 13:31:43

Od: "Bakino" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rumu.
> Najlepsza jest wtedy gdy po ostygnieciu polezakuje troche w lodowce -

O dzięki !!!
Dziś zrobię.
Ciągle mi wieczorami zimno w domu a herbaty, kawy bezkofeinowej i kiśli już
mam dość.
Zrobię sobie wielki gar. Mniam .............

--
Pozdrawiam smacznie
Bakino

b...@w...pl
GG: 2389134

1. Data: 2003-12-08 16:31:54

Od: "dafor" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może znacie jakąs firmę której gorąca czekolada
> naprawdę smakuje ;)
>
> Pozdrawiam
> Artek

Ja polecam czekoladę w proszku la Festa ale koniecznie o smaku śmietankowym
(są jeszcze karmelowa, biała itd...). Nie jest tak dobra jak ta robiona z
mleka i prawdziwej czekolady, ale z tych proszkowych moim zdaniem najlepsza.
Pozdr. Magda

1. Data: 2003-12-09 07:37:57

Od: "Artek" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (są jeszcze karmelowa, biała itd...). Nie jest tak dobra jak ta robiona z
> mleka i prawdziwej czekolady, ale z tych proszkowych moim zdaniem

wielkie dzięki wypróbuje, bo ja mam w domu MOkate i stwierdzam
ze jest to raczej błoto niż czekolada. :))

Pozdrawiam
Artek

P.S.
i dziękuje też Feli za domowy przepis na czekoladę ;)

1. Data: 2003-12-09 08:43:23

Od: "f." <...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Artek" <a...@w...pl> a écrit dans le message news:
br3u6d$d1i$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> Artek
>
> P.S.
> i dziękuje też Feli za domowy przepis na czekoladę ;)

na zdroofko :-)
pzdr
fela

obiadek