Gorące życzenia

1. Data: 2004-07-26 07:41:49

Temat: Gorące życzenia
Od: "Anusiat" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gorące życzenia składam wszystkim o imieniu Anna, Aneczka, Ania, Anulka,
Hania i Grażynka .

" Uśmiechaj się zawsze i wszędzie!
Nie żałuj tego, co było.
I nie bój się tego, co będzie."

Ponieważ, sama mam tak na imię, tym bardziej cieplutko pozdrawiam wszystkie
moje imienniczki haftujące, wyszywające, szyjące, dziergające,
frywolitkujące, po prostu nieustające w robótkowaniu ręcznym.
Wielkie buziaczki.
Ania z Wrocławia

1. Data: 2004-07-26 08:48:33

Temat: Re: Gorące życzenia
Od: "Annach" <a...@A...pccom.info> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moje imienniczki haftujące, wyszywające, szyjące, dziergające,
> frywolitkujące, po prostu nieustające w robótkowaniu ręcznym.

Podpisuję się pod tymi życzeniami i jednocześnie dziękuję za nie
miłego (nie tylko tego) dnia

Annach (Anna)

1. Data: 2004-07-26 09:05:22

Od: "ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorące życzenia składam wszystkim o imieniu Anna, Aneczka, Ania, Anulka,
> [...]
Dziękuję i też wszystkim solenizantkom życzę wszystkiego najlepszego i radości
z tworzonych robótek. ania

1. Data: 2004-07-26 10:38:06

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dołączam się do Życzeń moich poprzedniczek i wszystkim imienniczkom
życzę udanych
podbojów we wzorach robótkowych wszelkiego rodzaju.
Życzę także dużo radości, cierpliwości w uczeniu się nowości a także
pogody ducha,
uśmiechu z nad robótek.
Anna J.

1. Data: 2004-07-26 11:51:43

Od: "asik" <a...@n...solutions.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anusiat" <a...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moje imienniczki haftujące, wyszywające, szyjące, dziergające,
> frywolitkujące, po prostu nieustające w robótkowaniu ręcznym.

To ja tez - wszystkim moim imienniczkom i nie tylko zycze wanien czasu na
wykonanie wszystkich robotek, jakie tylko sobie zamarza! A przy
robotkowaniu, zeby jak najmniej trzeba bylo pruc... :))) Poza tym oczywiscie
zdrowia, radosci i wora kasy na wszystkie zachcianki!!! :)))
Serdecznosci - Anka (asik)

--
^ ^ # Nie mam czasu, głaszczę kota. #
( )_____/ (wytnij z adresu to co trzeba)
" " www.solutions.net.pl/~asik

1. Data: 2004-07-26 16:20:29

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moje imienniczki haftujące, wyszywające, szyjące, dziergające,
> frywolitkujące, po prostu nieustające w robótkowaniu ręcznym.

Dziękuję!
Pozdrawiam wszystkie Anie - grupowiczki życząc wielku wspaniałych, udanych
robótek :0)))

Ania (Poznań)

1. Data: 2004-07-26 22:39:32

Od: "po_lcia" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

: > " Uśmiechaj się zawsze i wszędzie!
: > Nie żałuj tego, co było.
: > I nie bój się tego, co będzie."
Dziękuję i nawzajem :wszystkiego najlepszego...ciut ciut spóźnione ale
szczere!1

Kochane moje jesteście wspaniałe

polcia-Grażyna

1. Data: 2004-07-27 11:35:28

Od: "Carmen" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorące życzenia składam wszystkim o imieniu Anna, Aneczka, Ania, Anulka,

Dziekuję i równiez składam serdeczne życzenia dla wszytkich solenizantek :)

Pozdrawiam
Ania

fajna bluzeczka [szydelko]
ciekawy link