Gorski Handbike !

1. Data: 2005-05-15 16:59:47

Temat: Gorski Handbike !
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! zapraszam do ogladania zdjec z testow gorskiego handbike`a (MTHB)
mojej produkcji . Zdjecia sa umieszczone na stronie www.mono-ski.prv.pl ->
AKTUALNOSCI -> GALERIA -> TEST GORSKIEGO HANDBIKE`a

lub bezposredni link:
http://www.mono-ski.prv.pl/aktual/galeria/testgorala
/index.html

Pozdrawiam i czekam na opinie.

2. Data: 2005-05-15 17:07:23

Temat: Re: Gorski Handbike !
Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę 15-maja-2005 o godzinie 18:59:47 rolins napisał/a

Dziękuję za pozdrowienia.

Moja opinia jest następująca:

Fajne.

Adam Pietrasiewicz
Hasło tyranii: "Stul pysk!"
Hasło demokracji: "Gadaj zdrów!"

3. Data: 2005-05-15 22:13:48

Od: "gedeon" <g...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratulacje!
Kawał ciężkiej i dobrej roboty odwaliłeś chłopie!
Chyba niewielu ludzi na tym forum jest w stanie docenić rower, który zrobiłeś.
Robi fantastyczne wrażenie i mam nadzieję, że jeszcze lepiej jeździ.

4. Data: 2005-05-15 23:03:30

Od: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie
Sprzęt jak marzenie szczególnie dla osób mieszkających w miejscowościach
górskich i podgórskich,
choć nie tylko. Miesiąc temu przed Trzebnicą, zjeżdżając zwykłym handbikiem,
ciut za szybko z bardzo stromej góry miałem wywrotkę i trochę się potłukłem.
Gratuluję pomysłu i wykonania. Dwa przednie koła skrętne i jeszcze do tego
amortyzowane. Zastanawia mnie tylko czy korby nie są za nisko.

--
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)
www.handbike.pl

5. Data: 2005-05-16 09:48:03

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zrobiłeś.
> Robi fantastyczne wrażenie i mam nadzieję, że jeszcze lepiej jeździ.

ciezkiej i zmudnej ale oplacalo sie, jestem zadowolony, teraz jeszcze musze
zrobic drobne poprawki i idzie do malowania , wtedy powinien naprawde robic
wrazenie :>

a co do doceniania to nie po to go robilem aby ktos to docenial :> tylko dla
siebie. ostatecznym testem ma byc planowany przeze mnie na koniec
czerwca-poczatek lipca wjazd na Śnieżkę

6. Data: 2005-05-16 21:11:22

Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krotki opis gorskiego handbike`a

http://www.rolins.neostrada.pl/terenowy/reklama/inde
x.html

7. Data: 2005-05-17 07:51:12

Od: "Marysia" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

rolins <rolins********@o2.pl> napisał(a):

> Witam! zapraszam do ogladania zdjec z testow gorskiego handbike`a (MTHB)
> mojej produkcji . Zdjecia sa umieszczone na stronie www.mono-ski.prv.pl ->
> AKTUALNOSCI -> GALERIA -> TEST GORSKIEGO HANDBIKE`a

Rewelacja!
Jesteś wielki! a Twój hanbike godny podziwu. Opatentuj, serio mówię, bo wydaje
mi się,ze masz w nim rozwiązania innowacyjne.
Ech, gdyby wszyscy byli takimi pasjonatami, świat byłby o wiele ciekawszy.
Z niecierpliwością będziemy wypatrywać dalszych wieści nt. Twojego pojazdu i
Twoich na nim osiągnięć.
Pozdrawiam serdecznie, gratuluję.

Marysia.

Użytkownicy protezy modularnej!