Gotowanie soi...

1. Data: 2000-04-07 11:33:30

Temat: Gotowanie soi...
Od: "Boro" <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry,

Jestem zielony, jezeli chodzi o gotowanie.
Ale... namoczylem na noc soje. Ile ja gotowac...?

Wielkie dzieki za pomoc.

pozdrawiam,
boro

1. Data: 2000-04-07 11:44:31

Temat: Re: Gotowanie soi...
Od: "M.W." <t...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boro napisał(a) w wiadomości: ...
>Dzien dobry,
>
>Jestem zielony, jezeli chodzi o gotowanie.
>Ale... namoczylem na noc soje. Ile ja gotowac...?

Mozna bardzo dlugo :-))))
I raczej nie grozi jej ze sie rozgotuje

Marek

1. Data: 2000-04-07 12:00:44

Od: "Gandalf" <a...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

"Boro" <b...@v...pl> wrote
in message news:eIjH4.45129$a01.991490@news.tpnet.pl...

[...]
> Ale... namoczylem na noc soje. Ile ja gotowac...?

Zeby byla miekka 3 godziny na wolnym ogniu. Przez pierwsze
pol godziny pilnujesz, zeby nie "wyszla" z garnka. Pozniej mozna
isc na spacer.

> Wielkie dzieki za pomoc.

> pozdrawiam,
> boro

Pozdrawiam,
Andrzej

1. Data: 2000-04-07 13:43:59

Temat: Odp: Gotowanie soi...
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Boro <b...@v...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:eIjH4.45129$a...@n...tpnet.pl...
> Dzien dobry,

dżem dobry!

> Jestem zielony, jezeli chodzi o gotowanie.
> Ale... namoczylem na noc soje. Ile ja gotowac...?

aż będzie miękka :-) śmieszne, ale to najlepszy miernik bo róznie sie
gotują, nawet kilka godzin. acha! i nie syp soli, dopiero przed samym
końcem gotowania bo jeszcze dłużej się będzie gotować.

smacznego! co robisz z soi???

--
wojmat/wojtekm
http://wjm.prv.pl

1. Data: 2000-04-10 08:52:48

Od: Theli <k...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gandalf napisał(a):

> Zeby byla miekka 3 godziny na wolnym ogniu. Przez pierwsze
> pol godziny pilnujesz, zeby nie "wyszla" z garnka. Pozniej mozna
> isc na spacer.

A mozna ... ;)
tez kiedys poszlam na spacer, zostawiajac meza sam na sam z soja ...
zapomnialam mu tylko powiedziec, zeby pilnowal, czy sie woda nie
wygotowala. Mial wtedy katar, nic nie czul, a nie wyobrazacie sobie jak
smierdzi przypalona soja...

Theli

Odchudzanie - c.d.
Tatar