Gotowanie w wielu garnkach?

11. Data: 2003-09-18 10:23:05

Temat: Re: Gotowanie w wielu garnkach?
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 16 Sep 2003 11:12:37 +0200 I had a dream that a...@p...onet.pl
<a...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
>rozdzielenie potraw- np. czesc kanapek jarska, czesc z wedlina, nalesniki z
>roznym nadzieniem, pierogi tez, do jednej czesci potrawy dodaje czosnku, czy
>cebuli, do drugiej nie, czesc miesa robie mocniej przyprawiona czesc nie, jeden
>kawalek gotuje sie w wywarze, drugi smazy na patelni, 2 rózne surówki, czesc
>zabielam smietana, czesc nie ...itp. Przygotowanie obiadu wbrew pozorom nie
>trwa dluzej, szczegolnie jesli w przygotowaniu posilku obie strony uczestnicza -
> a dzieki temu obie strony zadowolone. Tak naprawde wystarczy tylko chciec.

No nic, dzięki za opinie, popracujemy nad tym ;)

12. Data: 2003-09-18 18:32:22

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Grzegorz Janoszka wyklawiaturzyl(a):

> No nic, dzięki za opinie, popracujemy nad tym ;)

dopoki nie masz ochoty na spotkanie z taka nieznajoma w realu to
wszystko jest ok.

--
% Bischoop | LRU: #260447 %
% bischoop(at)o2.pl | GG:1705424 |ICQ:159794827 %

13. Data: 2003-09-18 18:38:12

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <B...@k...russia> napisał w wiadomości
> Latem Grzegorz Janoszka wyklawiaturzyl(a):

> dopoki nie masz ochoty na spotkanie z taka nieznajoma w realu to
> wszystko jest ok.

Coś Ty pił ? ;))))

Pozdrawiam
Andrzej

14. Data: 2003-09-18 18:43:05

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Oasy wyklawiaturzyl(a):

> Coś Ty pił ? ;))))

piwo, a teraz pije wscieklego psa

15. Data: 2003-09-18 18:44:06

Od: Bischoop <B...@k...russia> szukaj wiadomości tego autora

Latem Oasy wyklawiaturzyl(a):

> Coś Ty pił ? ;))))

ale to nie przez ten alkohol poprostu topici mie sie pomieszaly

16. Data: 2003-09-18 18:46:18

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Latem Oasy wyklawiaturzyl(a):

> piwo, a teraz pije wscieklego psa