Gotujcie szczawiową!

61. Data: 2012-05-10 07:45:36

Temat: Re: Gotujcie szczawiową!
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-10 08:54, Qrczak pisze:

> Oraz prawdziwą grochówkę na wędzonce.

O, dzięki za pomysł na drugie danie. Myślę, że się fasolki nie obrażą za
wkładkę z boczku ;)
http://1.bp.blogspot.com/-oz97H4ZMXgI/TpWJUh8jOkI/AA
AAAAAAA2g/8EN8bCI6mL8/s1600/fasola+mieszana.jpg

Idę smażyć cebulę :DDD

62. Data: 2012-05-10 08:41:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 09:45:36 +0200, Aicha napisał(a):

> [...]
> wkładkę z boczku ;)
> http://1.bp.blogspot.com/-oz97H4ZMXgI/TpWJUh8jOkI/AA
AAAAAAA2g/8EN8bCI6mL8/s1600/fasola+mieszana.jpg

Podesłać rękawiczki?
333-)

63. Data: 2012-05-10 08:51:00

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-10 10:41, Ikselka pisze:

> Podesłać rękawiczki?
> 333-)

Mam. Lateksowe, rozmiar S (oraz zboczone skojarzenia) :P
Czepek nieśmierdzący gumą i nieprzepuszczający zapachów potrzebuję.
Kąpielowy (w sensie basenowy, jak również taki pod prysznic do
niemoczenia włosów) nie bardzo się nadaje :) Jak również kuchenny z
tkaniny. O, mam! Woreczek foliowy se założę :DDD

64. Data: 2012-05-10 10:09:44

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Aicha wylazło do ludzi i marudzi:

Myślę, że się nawet ucieszą.

qr.a

65. Data: 2012-05-10 10:56:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 10:51:00 +0200, Aicha napisał(a):

> Mam. Lateksowe, rozmiar S

No, to moje dla Ciebie akurat :-)

66. Data: 2012-05-10 17:31:12

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-10 09:45, Aicha pisze:

> O, dzięki za pomysł na drugie danie.

Na drugie zupa??? A na pierwsze?

Ewa

67. Data: 2012-05-10 17:36:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 May 2012 19:31:12 +0200, medea napisał(a):

> Na drugie zupa??? A na pierwsze?

Przystawki.

68. Data: 2012-05-10 17:40:11

Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zrobiłam. Chyba pierwszy raz w życiu. I obżarłam się jak norka. Pyyychaa.

Ja podobnie :) Choć ciut mało kwaśna była, a wydawało mi się, że największy
pęk szczawiu wybrałam :)

Ale jak córce powiedziałam, że dla niej jest rosół, a dla mnie
> szczawiowa, to nie mogła uwierzyć: "żartujesz, że to będziesz jadła,
> prawda?". ;)

Dobre :) Mój to patrząc w garnek stwierdza, że on tego nie będzie jadł. Na
co ja mu ripostuję "że nawet nie zamierzałam się z nim dzielić" :D
W kwestii zup Alek jest wybredny: barszcz biały/czerwony, grochówka, rosół,
pomidorowa, jarzynowa, kalafiorowa, krupnik...
Innych raczej nie tknie. Jak robię rosół to nastepnego dnia przerabiam go na
pomidorową, sobie czasami odłożę nieco i robię pyszną pieczarkową. Tylko dla
mnie, bo nikt inny tego jeść nie chce. A ja lubię w zasadzie wszystkie zupy,
a najbardziej żurek mojej mamy :) Zawsze jak mama w kuchni rządzi to prosze
by mi ugotowala :) Bo mój jeszcze nigdy nie wyszedł taki jak trzeba. Zawsze
za mało kwaśny, za mało czosnkowy...

A teraz mi się przypomniało jak moje dziecko określa zupę szczawiową. Była
kiedyś w przedszkolu w menu, i pytam się go jaka zupa byla, a on mi na to
"była zupa z trawy" :D

Justyna Vicky S.

69. Data: 2012-05-10 17:45:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-05-10 19:40, niebożę Justyna Vicky S. wylazło do ludzi i marudzi:

> A teraz mi się przypomniało jak moje dziecko określa zupę szczawiową.
> Była kiedyś w przedszkolu w menu, i pytam się go jaka zupa byla, a on mi
> na to "była zupa z trawy" :D

U Młodego w przedszkolu to była zupa shrekowa.

qr.a

70. Data: 2012-05-10 19:35:39

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-10 19:40, Justyna Vicky S. pisze:
> Bo mój jeszcze nigdy nie wyszedł taki jak trzeba. Zawsze za mało
> kwaśny, za mało czosnkowy...

Najlepszy żurek, jak zdarzyło mi się ugotować, zrobiłam ostatnio na
Wielkanoc. Z zakwasu, z którego nie udało mi się jeszcze chleba
porządnie upiec. ;) Ależ to był żuuur!

Ewa

make free Calls Online
Jakie potrawy?
Olej [olejek] kokosowy [Co to?]
AD: ~~** Two Unique Floral Embroidery Designs for F.REE !! **~~
Ikselko.....