Re: Grazyna to ja :-))

1. Data: 2001-10-26 16:09:14

Temat: Re: Grazyna to ja :-))
Od: "Magdalena Krajewska" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale Ty sympatycznie brzmisz:))))

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
news:9pffft$nkl$1@news.tpi.pl...

1. Data: 2001-10-26 16:28:20

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Krajewska" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:9rc17r$bit$1@news.tpi.pl...
> Ale Ty sympatycznie brzmisz:))))

No tak, zwsze za duzo gadalam i teraz mam za swoje ;-))
Ale milo ze tak moje gadanie odebralas, bo moj maz twierdzi ze dostaje od
niego bolu glowy i rejteruje do swojej elektroniki, hihihi.
Jak widze z trojmiasta jestes, a tak dokladnie to skad? Bo ja w Gdyni
mieszkam, z dziada, ale jeszcze nie z pradziada :-))
A do welny gobelinowej takiej ktora w pasmanteriach mozna nabyc, najlepsza
bedzie kanwa o gestosco 4 krzyzyki na cm, ale nawet wtedy chyba bedziesz
musiala haftowac polkrzyzykiem, czyl prawa strona wzoru bedzie wygladala
tak: /////////////////
Polkrzyzykami znacznie szybciej sie haftuje. A co do kanwy to mozesz kupi
taka bezowa, bardzo sztywna, albo biala bawelniana podobna do aidy, ale
wtedy radze napiac ja na ramke, to zapobiegnie to zwichrowaniu sie roboty
(przy polkrzyzyku jesli kanwy ,,nie trzyma sie w ryzach" to zamiast
prostokata wychodzi romb i sporo energii trzeba poswiecic, zeby robotke
,,wyprostowac).
Rany, cale szczescie ze dziecko wrocilo o warczy ze glodne, bo bym cie
zagadala :-o)))
Ale jakby co, to pytaj, powiem wszystko co wiem, calkiem dobrowolnie :-))

--
grazyna
nr Gadu-Gadu 1107650

kanwa do welny gobelinowej