Green Tee - Arden

1. Data: 2003-06-04 11:02:12

Temat: Green Tee - Arden
Od: "renpas" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jeśli ktoś wie co to za zapach i go lubi, to już mniej więcej wie co ja lubię
też :)
I jaki zapach "w tym stylu" tyle, że trwalszy polecacie. Zużyłam całą
buteleczkę, a mój mąż nawet raz nie "zauważył" zapachu. Z jego węchem jest
wszystko w porządku, inne zapachy zauważą :), a i ja nie skąpiłam GT,
szczególnie po jego uwagach.
Z góry dziękuję za propozycje

renpas
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-06-04 11:34:31

Temat: Re: Green Tee - Arden
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 04 Jun 2003 13:02:12 +0200, renpas wrote:

> [...]
> buteleczkę, a mój mąż nawet raz nie "zauważył" zapachu. Z jego węchem jest
> wszystko w porządku, inne zapachy zauważą :), a i ja nie skąpiłam GT,

Moze "herba fresca" Guerlaina?

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=39102

1. Data: 2003-06-05 08:36:59

Od: "marzena" <k...@W...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I jaki zapach "w tym stylu" tyle, że trwalszy polecacie. Zużyłam całą
> buteleczkę, a mój mąż nawet raz nie "zauważył" zapachu.

Novy Lanvin E ....cos tam. Kolor wody lekko fioletowy w skladzi emsz zielona
herbate, krzewy albo liscie cytryn nie pamietam, i odrobine bzu. Jest to
woda perfumowana i jest ok. Trzyma sie długo. Nie wiem czy w GC juz jest ale
w Sephorach i Inach na bank.

:)

Pozdrawiam
Marzena

1. Data: 2003-06-05 09:37:20

Od: "magdha" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

I jaki zapach "w tym stylu" tyle, że trwalszy polecacie.

Tez lubie Green Tea E.Arden, ale rzeczywiscie jest malo trwaly. Polecilabym
ci podobna wode HR, nazwy nie pamietam (bodajze zielona butla), widzialam i
testowalam w Empiku. Nie wiem, czy ta bedzie trwalsza, bo to taka wiosenna
nuta, ale pachnie moim zdaniem jeszcze fajniej.
Mozesz tez sprobowac serii zielona herbata z Healing Garden. Male wody
perfumowane (chyba 30 ml) sa trwalsze niz spray do ciala o tym zapachu...

Pozdrawiam
Magda

1. Data: 2003-06-23 21:43:52

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"renpas" <r...@w...pl> wystukał(a)

> Jeśli ktoś wie co to za zapach i go lubi, to już mniej więcej wie co
ja lubię > też :)
> I jaki zapach "w tym stylu" tyle, że trwalszy polecacie.

Witaj
Podobny jest nowy zapach YR - o zapachu zielonej herbarty z serii
Fraicheur Vegetale. Trwalszy pewnie on nie bedzie, ale zapewne
konkurencyjny cenowo: obecnie promocja 125 ml w cenie 29.90. W sklad
serii wchodza jeszcze dezodorant i zel pod prysznic, co w komplecie moze
przedluzyc trwalosc. Ja wlasnie na jutro zaplanowalam zakup, zastanawiam
sie jeszcze nad bambusowa woda z tej samej serii :)

pozdrawiam
dorota

1. Data: 2003-06-24 13:03:24

Od: "kaktusica" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A uzupelniajac sama siebie (juz po powrocie z YR) ta woda o zapachu
zielonej herbaty to jednak bardziej przypomina Spiced Green Tea,
milosniczki beda wiedzialy o jaki zapach chodzi :)
Ja zdecydowalam sie na ta bambusowa i jestem bardzo zadowolona. I
jeszcze dodam, po przeczytaniu dyskusji w ktoryms watku o obsludze w YR,
ze w Gdyni obsluga bardzo mila. Dostalam karte stalego klienta i
zostalam bardzo dokladnie poinformowana jak to wszystko dziala, chociaz
nie wiem czy wszystko pamietam :)

pozdrawiam
dorota

Przeczytane w Looku