Grill wegetariański

21. Data: 2006-07-19 09:04:09

Temat: Re: Grill wegetariański
Od: "rympal" <r...@w...pl§> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Slawek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
news:e9duvd$do8$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuje na pewno :) Ryzyko faktycznie żadne ale jak sie chce dobrze
> wypaść i zabłysnąć :)))

cebula (cala) grillowana jest pycha!

rym

22. Data: 2006-07-19 19:42:04

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem: podpowiedzcie mi jak spędzić miło czas przy grillu nie jedząc
> mięsa. Jeśli ktoś zna proste przepisy na smaczne potrawy... Tylko żeby były
> łatwe w przygotowaniu, bo niezbyt dobrze gotuję... Olga
>

> --
> Valamarth valamarth[at]tlen.pl
> Nie wierz w cuda - polegaj na nich.
Przepisy już były. Teraz czas na płyny. Polecam piwo bezalkoholowe. Drinki bez
wodki. W karty można pograć. Wystarczą puste karteczki. A wieczorny seks można
zastąpić wspólnymi modłami. Tomek
Zawsze zastanawialem się jak można nie jeść mięsa a jednocześnie pochłaniać
białko zwierzęce pod postacią maciupkich organizmow, roztoczy na przyklad. Też
żyją. Łażą, jedzą i kupkają. Mają tatę i mamę. Są wszedzie; w poscieli, chlebie,
owocach. W grilowanym chlebie giną w męczarniach. Okropna śmierć malutkich braci.

23. Data: 2006-07-20 07:26:18

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> chlebie,
> owocach. W grilowanym chlebie giną w męczarniach. Okropna śmierć malutkich

Ja tam w takie upały samorzutnie przechodzę na wegetarianizm (czasowy) Przy
28 sopniach wieczorem jakoś nie podchodzi mi ukochany tłusty karczek z
rusztu opalanego drewnem. Nie przesadzaj, człowieku.
No i seks z pełnym żołądkiem traci na atrakcyjności ;)

Margola

24. Data: 2006-07-20 10:15:20

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a) 19/07/2006 21:42:

> [...]
> żyją. Łażą, jedzą i kupkają. Mają tatę i mamę. Są wszedzie; w poscieli,
> chlebie, owocach. W grilowanym chlebie giną w męczarniach. Okropna śmierć

Wyczuwam w tym prowokację mięsożercy... Ale skoro sam nie rozumiesz jak
niemądry przykład podałeś, to na pewno nie będę się fatygować żeby Ci to
wyjaśniać.

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

25. Data: 2006-07-20 10:51:26

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> chlebie,
> owocach. W grilowanym chlebie giną w męczarniach. Okropna śmierć malutkich

A znasz z nich jakieś wyszukane bardziej potrawy?

26. Data: 2006-07-20 15:44:52

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rusztu opalanego drewnem. Nie przesadzaj, człowieku.
> No i seks z pełnym żołądkiem traci na atrakcyjności ;)

A kto mówi ze tzreba się napychać aż uszami wystaje. Można degustować popijając
normalnym piwkiem. Tomek

27. Data: 2006-07-20 15:58:00

Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wyczuwam w tym prowokację mięsożercy... Ale skoro sam nie rozumiesz jak
> niemądry przykład podałeś, to na pewno nie będę się fatygować żeby Ci to
> [...]
W czym ten przyklad niemądry. Że małe i ich nie widać. Jak ktoś strzela teraz na
bliskim wschodzie z dziala i nie widzi ilu ludzi zabił to znaczy ze nikogo nie
zabił? Jak myślisz dlaczego człowiek ma kły, pazury widzi stereoskopowo i slyszy
stereo. Pewno żeby sałate jadł. Bo salata jak ucieka to krzyczy. Człowiek to
drapieżnik, i tak samo jak inne drapieżniki musi mieć odpowiednią dietę.
Przeżyje tygrys na liściach i korze. Nie przeżyje. Człowiek też nie. Potem lażą
takie przykurcze po ulicach. Klatka jak dół po wapnie, rączki jak zapałki,
dydkow i pupci brak. Tomek

28. Data: 2006-07-20 16:05:28

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-07-20 17:58:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Tomek* skreślił te oto słowa:

/ciach chwytające za serce żale samca/
> Potem lażą
> takie przykurcze po ulicach. Klatka jak dół po wapnie, rączki jak zapałki,
> dydkow i pupci brak. Tomek

Kup sobei Hustlera, skoro na ulicach tak bardzo Ci brakuje obiektów do
podniecania się.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

29. Data: 2006-07-20 16:06:59

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Tomek" <k...@o...pl> wrote in message

> [...]
> lażą
> takie przykurcze po ulicach. Klatka jak dół po wapnie, rączki jak zapałki,

Dobre, to może na liściu z kapusty pekińskiej robaki bambusowe i jako
sałatka - kapusta pak-choi i zapijać koktajlem z dżdżownicy i tequilą z
robakiem...

30. Data: 2006-07-20 16:36:37

Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a) 20/07/2006 17:58:

> [...]
> lażą
> takie przykurcze po ulicach. Klatka jak dół po wapnie, rączki jak zapałki,

1. Przykład niemądry, bo żyjątka nie mają układu nerwowego
2. Człowiek nie jest drapieżnikiem, tylko wszystkożercą, jak nie
przymierzając świnia. Chyba nawet niedawno był ten temat poruszany
3. Ja Ciebie nie nawracam na wegetarianizm, więc odklej się z łaski swojej
od mojego talerza. I życzę zdrowia, takie życzenia Ci się przydadzą, jeśli
zgodnie ze swoja teorią będziesz jadł _tylko_ mięso.

EOT

PS. Wiesz że niektórzy wegetarianie są grubi? :-o

BP ANMSP

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości