Grill wegetariański

31. Data: 2006-07-20 17:35:29

Temat: Re: Grill wegetariański
Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
news:C0E57DB5.87BC%notujaca@gazeta.pl...

> PS. Wiesz że niektórzy wegetarianie są grubi? :-o
>
> BP ANMSP
>
> --
> pzdr notująca
> krytyk rzeczywistości

No to się powstrzymuj.
Być grubą wegetarianką, to ile trzeć żreć?

--
pzdr nagrywający
propagatorka nierzeczywistości

32. Data: 2006-07-20 17:36:27

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> Dnia 2006-07-20 17:58:00 w sprzyjających i niepowtarzalnych
> okolicznościach
> przyrody grupowicz *Tomek* skreślił te oto słowa:
>
> /ciach chwytające za serce żale samca/
>
> Kup sobei Hustlera, skoro na ulicach tak bardzo Ci brakuje obiektów do
> podniecania się.

No tylko bez spamu reklamowego miejsca własnej pracy.

33. Data: 2006-07-20 19:27:17

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "notujaca" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> No to się powstrzymuj.
> Być grubą wegetarianką, to ile trzeć żreć?

> [...]
Jak były demoludy to rosyjscy żołnierze nieli kontakt z amerykańskimi. Ruski sie
pyta amerykańca ile kalorii dziennie dostają do żarcia. Amerykan mowi ze trzy
tysiace. Ruski myśli i mówi że niemożliwe. Dlaczego pyta tamten. Nikt nie zje
dwoch worków kartofli dziennie. Tomek

34. Data: 2006-07-20 19:36:17

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 1. Przykład niemądry, bo żyjątka nie mają układu nerwowego
> 2. Człowiek nie jest drapieżnikiem, tylko wszystkożercą, jak nie
> przymierzając świnia. Chyba nawet niedawno był ten temat poruszany
> 3. Ja Ciebie nie nawracam na wegetarianizm, więc odklej się z łaski swojej
> od mojego talerza. I życzę zdrowia, takie życzenia Ci się przydadzą, jeśli
> zgodnie ze swoja teorią będziesz jadł _tylko_ mięso.
>
> EOT
>
> PS. Wiesz że niektórzy wegetarianie są grubi? :-o

> [...]
Skąd wiesz ze taki przyjemniaczek
http://www.antoranz.net/CURIOSA/ZBIOR2/C0302/01-QZC0
4022_mites.HTM
nie kocha. Tomek

35. Data: 2006-07-21 05:33:09

Od: "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> A kto mówi ze tzreba się napychać aż uszami wystaje. Można degustować
> popijając
> normalnym piwkiem. Tomek

A kto mówi, że się nie chce napychać? Nawet szynka w upale przestaje mi
smakować (w cieniutkich plasterkach) - mam potrzbę warzyw i owoców. Poza tym
piwo naprawdę nie musi towarzyszyć grillowaniu. Taki zestaw przywodzi mi na
myśl zapalonych grillowników balkonowych, którym nie chce sie nawet za
miasto z ustrojstwem wyjechać (bo po piwie nie pojadą z powrotem przecie)

Życie bez przymusu spożywania alkoholu nabiera barw :)

Margola

36. Data: 2006-07-21 07:15:18

Od: "nagrywający" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <margola_@_kafeteria.pl> napisał w wiadomości

> A kto mówi, że się nie chce napychać?
[...]
> Życie bez przymusu spożywania alkoholu nabiera barw :)

Dobre, dobre, coraz lepsze.

37. Data: 2006-07-21 11:40:54

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał(a):
>[...] Klatka jak dół po wapnie, rączki jak zapałki,
> dydkow i pupci brak. Tomek

Tnij Waść.
pozdr. Jerzy

38. Data: 2006-07-24 07:35:43

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

gorobl wrote:
> Użytkownik "Kinga 'Słowotok'" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
> wiadomości news:e8tcdc$qmf$1@inews.gazeta.pl...
>
> Czy takie młode jakie sa teraz sie nadają ?

W zasadzie tylko młode się nadają, stare to w popiół trzeba.

> Jakie one maja być umyte w skórce czy obrane ?

Wybrać niezbyt duże, najlepiej mniej więcej równe, opłukać wodą,
dobrze jeśli czysta ale nie jest to najważniejsze, wierzch i tak się
przypali (bo i powinien) .
Rzucić na grill, robić wszystko inne, po pewenym czasie są dobre,
czas najlepiej odmierzać wykałaczką - jak lekko wchodzi to jest juz
OK.
Zawracanie sobie głowy folią nie daje żadanych sensownych efektów.

> Nigdy takowych nie robiłam a słyszałam ze sa dobre.

Są rewelacyjne.

--
ZZ@private

KTO PRACOWAL ZROBIL SWOJE